بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان های قدیمی

اگر در بازسازی ساختمان های قدیمی به نقص های کوچک  بام بی توجهی شود در آینده آسیب ها و خسارات جدی و زیادی را ایجاد خواهد نمود.
برای جلوگیری از خسارات احتمالی در آینده، قبل از بازسازی ساختمان های قدیمی و بام ، باید اطلاعات کاملی در مورد توزیع بار در ساختمان در دسترس باشد. بارهای پشت بام فقط شامل وزن بام و برف نیست بلکه به دلیل وجود سطوح وسیع در پشت بام ها میزان بار عمدتا توسط نیروی باد تحمیل میشود بنابراین شرایط و وجود یک باد بند برای استحکام سقف از اهمیت زیادی برخوردار است .

بازسازی ساختمان های قدیمی


پلکان ها ی داخلی و خارجی در بازسازی ساختمان های قدیمی از مشخصه های ساختاری مهم به شمار می آیند . در صورت معکوس بودن پله های سنگی فرسوده و از زیر تراشیده شده می توان آنها را مرمت کرد .
یکی دیگر از مهمترین امور در بازسازی ساختمان های قدیمی اصلاح وسایل و امکانات بهداشتی است . طراحی راه حلهای جدید باید با نقشه فعلی مطابقت کرده و با نیاز های فنی هماهنگ باشد .

در بازسازی ساختمان های قدیمی با در خواست مشتری بدون اینکه  دیوارهای آشپز خانه سنتی برداشته شود بازسازی شده ملاحظه خواهید کرد که چقدر متفاوت وزیبا شده در این بازسازی نصب سرامیک گرفته تا نصب کابینت ، نورپردازی ،دکوراسیون پرده و... وهرکدام از اجزا ،متناسب با فضا طراحی واجرا شده

بازسازی ساختمان های قدیمی

در بازسازی ساختمان های قدیمی ومسکونی چند مورد وجود داردکه تغییر در آن ها باعث می شود که ما فضای بهتر و مفید تری داشته باشیم:
1.    خانه ای داشته باشیم که معماری خوبی داشته باشد و استفاده بهینه از فضا ها و از همه فضا ها به خوبی استفاده کنیم.
2.    آشپزخانه قلب خانه است که میتوانیم با عوض کردن یا ترمیم کردن کابینت ها مانند رنگکاری یا تعویض درب هاوکانترو نمای ورودی آشپزخانه آن را کاربردی و زیبا کنیم.
3.    با جایگزین کاشی های مدرن وزیبا سرویس حمام و توالت مد روز داشته باشیم.
4.    اتاق نشیمن وسالن پذیرایی را زیبا سازی کنیم مثلا کف آن را عوض کنیم و سقف ها را نورپردازی وگچ بری کنیم و دیوار های آن را با کاغذ و رنگ های دکوراتیو جذاب تر کنیم که این شامل اتاق خواب ها هم میشود.
5.    از درب و پنجره های عایق صوت وحرارت واز شیشه های دو جداره استفاده کنیم، هم زیبایی بهتری خواهند داشت و هم از هدر رفتن گرما جلوگیری می کنند و ازکار های چوبی  کمد ها و دکور ها را تغییر دهیم که منزلی زیبا و دوست داشتنی داشته باشیم./ بازسازی ساختمان های قدیمی

 اجرای بازسازی ساختمان های قدیمی

یکی از کلید های موفقیت در بازسازی ساختمان های قدیمی و تغیر دکوراسیون منزل، به خصوص زمانی که شما قصد بازسازی و تقییر ساختار کلی در خانه ی خود دارید، دوراندیشی و در نظر گرفتن تمام نیازها و بهره گیری از دانش و اطلاعات در این زمینه می باشد.قبل از شروع به کار بازسازی زمانی را برای طراحی و فکر کردن به آنچه مورد نیاز و پسند سلیقه و روحیه شما است قرار دهید. هر قدر نقشه و طرح شما دقیق و حساب شده و فکر شده باشد ، شما را در پایان کار به خانه رویایی و مد نظرتان بیشتر نزدیک می شوید و از دوباره کاری و تاسف خوردن در پایان کار فاصله می گیرید.

بیاد داشته باشید، شما باید تمامی شرایط کنونی خانواده و فرهنگ و آداب زندگی خود را در نظر بگیرید ، علاوه بر این شرایطی که در آینده برای شما تغییر خواهد کرد را نیز در طراحی و بازسازی خانه خود در نظر بگیرید. مثلا اگر شما تازه ازدواج کرده اید و قصد دارید در سال های نزدیک بچه دار شوید، در طراحی و ایده پردازی های خود آینده فرزندانتان را نیز در فرایند تغییر دکوراسیون و بازسازی ساختمان های قدیمی درنظر بگیرید.

خدمات بازسازی ساختمان های قدیمی در واقع هدف از بازسازی ساختمان های قدیمی بهبود وضعیت داخلی و فضا های خارجی ساختمان است و البته در بازسازی ساختمان ها نگاه فنی به سازه ساختمان و تقویت آن نیز می گردد. همچنین بازسازی ساختمان به عمر مفید آن می افزاید. کارشناسان دکوراسیون داخلی شاه توت به صورت دقیق ساختمان شما را بررسی می کنند و در صورت نیاز به تعمیرات لوله های تاسیساتی ، سیمکشی های برق و همچنین نصب سیستم امنیتی و صوتی، همه این کارها را به بهترین شکل ممکن در ساختمان مورد بازسازی شما انجام می دهند. با بازسازی ساختمان های قدیمی ، شما با یک محیط جدید روبرو می شوید که از هر نظر مناسب نیازها و سلیقه و روحیات شما باشد.

با گذشت چند سال از عمر هر ساختمان  وبنا باید به تعمیر و بازسازی ساختمان های قدیمی سیستم های گرمایشی وسرمایشی اقدام کرد. همچنین باید لوله کشی ساختمان که در گذر زمان فرسوده می شود و در درصورت خرابی خسارت هنگفتی را متوجه ساکنین خواهد کرد توجه داشت  و در صورت نیاز تعویض گردد. برای این کار کافیست به اصول لوله کشی اشراف لازم را داشته باشید . گاها پیش آمده که همسایه ها بعلت سر صدا مخالفت می کنند وبعضی وقتها کار را می خوابانند دراین مواقع نیاز به مجوز دارید که شرکت  مجوز بازسازی ساختمان های قدیمی شما درکمترین زمان دریافت می کند .

بازسازی ساختمان های قدیمی در تهران

به دلیل ساخت وساز با کیفیت پایین عمر مفید ساختمان‌ها در کشور ما پایین است .واین امرباعث شده است بازسازی ساختمان های قدیمی از رونق بسیار خوبی برخودار شود. گفته می‌شود عمر مفید ساختمان‌ها در کشورهای پیشرفته 100 سال است. برای بازسازیساختمان های قدیمی بحث هزینه نیز مطرح است.گاهی ممکن است صاحب آپارتمان بخواهد مدت زمان طولانی سکونت کند.در این شرایط احتمالا برای بازسازی آپارتمان خود از جنبه های مختلف به آن باید نگاه کند.برخی هزیه ها مانند تعمیر لوله ها و وسایل سرمایش و گرمایش ضروری است.اما برخی هزینه ها قابل کاهش است.برای مثال به جای انتخاب سنگ و کاشی درجه 1 می توان از مصالح درجه 2 نیز استفاده کرد.اما به شرطی که کیفیت لازم و زیبایی نیز داشته باشد و بازسازی خانه شما هرچه زیباتر اجرا شود.

بازسازی ساختمان های قدیمی با این حال در شرایط حال حاضر در ایران، با توجه به حجم عظیم ساخت و ساز های صورت گرفته در دهه های اخیر، شرایط کنونی به شکلی است که نیاز به بازسازی ساختمان های قدیمی بسیار بیش تر احساس می گردد. ضمن این که در کشور در حال حاضر، ساختمان ها برای عمر مفید ۵۰ سال طراحی می گردند اما متاسفانه به علت ضعف در کیفیت اجرا، قبل از رسیدن به ۳۰ سالگی به بازسازی ساختمان های قدیمی نیاز پیدا می کنند.

مقالات بازسازی ساختمان های قدیمی

خرداد ۲۵, ۱۳۹۸
نقاشی ساختمان کرج

نقاشی ساختمان کرج

خدمات بازسازی و نقاشی ساختمان کرج در طول سال های اخیر شرکت داتیک عمران با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص و انجام کار با کیفیت جایگاه مناسبی در عرصه نقاشی و بازسازی ساختمان کسب نموده و در همین راستا مفتخر به ارائه خدمات بازسازی ساختمان ، نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی منازل مسکونی ، مدارس ، ادارات و […]
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۸
بازسازی ساختمان تهرانسر

بازسازی ساختمان تهرانسر

ارائه خدمات بازسازی ساختمان تهرانسر بازسازی ساختمان تهرانسر شامل بازسازی دیوارها، نمای بیرونی، نمای داخلی، بازسازی شیرالات و لوله کشی ها، درب و پنجره و غیره است. بهتر است در بازسازی منزل صبور باشید و هر یک از قسمت ها را به افراد متخصص و حرفه ای واگذار نمایید. در صورتی که تمایل به مرمت و بازسازی کل ساختمان را […]
تیر ۱۷, ۱۳۹۷
نقاشی ساختمان تهرانسر

نقاشی ساختمان تهرانسر

بازسازی و نقاشی ساختمان در تهرانسر داتیک عمران یکی از معتبرترین و با سابقه ترین گروه های بازسازی  و  نقاشی ساختمان در تهرانسر بوده و با داشتن تیمی مجرب و جوان آماده انجام تمام پروژه های بزرگ و کوچک نقاشی ساختمان از جمله رنگ آمیزی منازل مسکونی ، مدارس ، ادارات ، شرکت ها در تهرانسر می باشد. نقاشی ساختمان […]
بازسازی - ساختمان - قدیمی - ساختمان های قدیمی - بازسازی ساختمان های قدیمی - خدمات بازسازی ساختمان های قدیمی - هزینه بازسازی ساختمان های قدیمی - بازسازی ساختمان های قدیمی تهران - بازسازی ساختمان های قدیمی کرج