بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی آپارتمان

رنگ پلاستیکی که در رنگ آمیزی آپارتمان بوسیله قلم مو اجرا شود دارای جای (رش) قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد ورنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری اجرا شود حالت مخملی زیبا وشکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد. یکی از مزایایی که رنگ پلاستیک دارد محلول بودن آن در آب است که باعث بی بو شدن این نوع رنگ آمیزی آپارتمان می شود.

رنگ آمیزی ساختمان

رنگ آمیزی آپارتمان در ایران از هنگامی که شهرهای نوین به وجود آمده و در این شهرها ساختمان‌هایی به‌فرم اروپا ساخته شد، رواج یافت؛ البته نخست تنها شاهان و درباریان، کاخ‌ها و خانه‌های خود را می‌توانستد رنگ کنند زیرا رنگ‌های مورد به‌کارگیری از اروپا می‌آمد و در ایران تولید نمی‌شد؛ به این دلیل هزینه‌ی رنگ‌آمیزی آپارتمان بسیار بالا می‌رفت و در توان هر کسی نبود تا خانه‌ی خود را رنگ کند. اما رفته رفته و با ساخت کارخانه‌های تولید رنگ در ایران، در توان بیش‌تر همگان بود تا رنگ‌آمیزی آپارتمان کنند.

رنگ آمیزی آپارتمان

بهترین کار این است که کار نقاشی سقف را قبل از رنگ‌ آمیزی آپارتمان دیوارها انجام دهید. سانتوس برای این کار به جای قلم مو از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده می‌کند (که اکنون در فروشگاه‌های رنگ و ابزار ایران نیز موجود است) و دو دست رنگ به سقف می‌زند که دست اول در جهت تابش نور منبع اصلی نور اتاق، مانند پنجره و دست دوم عمود بر جهت این نور است (با قلم مو نیز جهت رنگ‌ آمیزی آپارتمان باید به همین صورت باشد).

بعد از خشک شدن رنگ نهایی با به اصطلاح رنگ رویه قابل اجرا خواهد شد. اگر به هر دلیلی رنگ رویه کدر بود و یا لکه ­هایی روی آن نمایان شد باید رنگ رو دوباره اجرا شود تا در نهایت سطح سیقلی به مشتری تحویل داده شود. پس از اتمام این مراحل اجرای رنگ آمیزی آپارتمان به پایان می رسد. مثال هایی از محافظت عبارتند از : پوشاندن سطح فلزات برای کند کردن خوردگی (رنگ ضد زنگ) یا رنگ کردن خانه ( نقاشی خانه ) و رنگ آمیزی آپارتمان برای محافظت آن در برابر عناصر خارجی ( آب و خاک و فرسایش و ..)

نکات هنگام رنگ آمیزی آپارتمان ۱- از اسپری کردن رنگ پرهیز کنید. هنگام اسپری کردن رنگ، ذرات رنگ به اطراف پخش می‌شوند. ۲- در و پنجره‌ها را باز بگذارید و از تهویه مناسب هوا استفاده کنید. ۳- سیستم‌های خنک‌کننده برای این کار کافی نیستند و هوای آلوده داخل خانه را خارج نمی‌کنند. ۴- همیشه هنگام رنگ و نقاشی، تهویه مناسب داشته باشید. ۵- اگر نمی‌توانید تهویه مناسب ایجاد کنید از ماسک دهان استفاده کنید. ۶- برای پیشگیری از آسیب‌های پوستی مراقب باشید، رنگ و حلال‌ها به‌ طور مستقیم با پوست دستتان تماس نداشته باشند. ۷- از وسایل حفاظت فردی مانند دستکش و عینک و ماسک برای رنگ آمیزی آپارتمان استفاده کنید. بهتر است پنج تا شش روز پس از رنگ آمیزی آپارتمان هم، خانه را خالی بگذارید. حلال‌ها و ذرات رنگ و مواد سمی ‌و محرک تا چند روز در فضا باقی می‌ماند و استنشاق این مواد سبب سردرد و حالت تهوع می‌شود.

رنگ آمیزی آپارتمان در کرج

بعضی از خانواد‌ه‌ها بیش از هر اتاقی د‌ر آشپزخانه د‌ور هم جمع می‌شوند‌ و با هم هستند‌ اگر شما هم ،چنین هستید‌ پیشنهاد‌ می‌کنیم از رنگ‌های آرامش‌بخش برای رنگ آمیزی آپارتمان و آشپزخانه استفاد‌ه کنید.‌ مثل سبز که به منزل شما شور و سر زند‌گی را هد‌یه می‌د‌هد‌. مخصوصا ترکیب سبز و زرد‌ که هر د‌و می‌توانند‌ فضایی متفاوت از آشپزخانه بسازند‌. رنگ بنفش از آن رنگ‌های خاصی است که معمولا د‌ر د‌كوراسیون د‌اخلی و رنگ آمیزی آپارتمان كمتر د‌ید‌ه می‌شود‌ و بیشتر به شكل كم‌رنگ یا یاسی یا حتی نزد‌یک به آبی به كار می‌رود‌ چون بنفش پررنگ می‌تواند‌ فضا را د‌لگیر کند‌.

رنگ آمیزی آپارتماند ر رنگ آمیزی آپارتمان قابل شستشوی بودن اهمیت دارد در رنگ آمیزی آپارتمان تنها رنگ های روغنی و اکریلیک دارای این خاصیت هستند. رنگهای پلاستیکی که استاندارد باشد در مقابل آب مقاوم هستند (قابل شستشو نیستند) وهزینه پائینتر وسرعت اجرای بالاترونداشتن بو وشیک بودن و…. باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع رنگ بشود. دیده شده که حتی در ساختمان های گران قیمت هم به لحاظ شیک بودن رنگ پلاستیک مصرف می شود و کارفرما بعد از 2 یا 3 سال با صرف زمان و هزینه کمتر نسبت به رنگ روغنی : دیوارهای ساختمان خود را تغییر رنگ می دهند و روحی تازه به فضای زندگی خود می دهند.

درب خانه تیره در رنگ آمیزی آپارتمان جلوه ای زیبا دارد. از سویی دیگر، می تواند متجلی زندگی های سنتی شود. به عنوان مثال رنگ سیاه می تواند جلوه ای جدید به ساختمان شما اضافه کند. بر خلاف رنگ سفید برای درب ورودی که آپارتمان را کلبه ای می کند، رنگ سیاه می تواند آغازی برای ورود به خانه سرشار از ایده و تجمل باشد. در این حالت می توانید با اضافه کردن رنگ سیاه به برخی از وسایل منزل، دکوراسیون شیکی را داشته باشید. رنگ زرد معمولا در رنگ آمیزی آپارتمان برای منازلی که نورگیر کمی دارند به کار می رود. این رنگ تلالو خورشید را به ارمغان می آورد. از رنگ های پاییزی پر طرفدار است و زیبایی خاصی دارد. اگر به فکر القای حس گرمی به فضای داخل منزل هستید، رنگ زرد انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی آپارتمان درب خانه شماست.

اجرای رنگ آمیزی آپارتمان

سوم آنکه بعد از روغن زیر ، مرحله ماستیک کاری انجام شود که به مراتیت کیفیت کار بالاتر می رود. یا هم این ماستک دوبار انجام شود در سطوح برعکس هم که می شود کاری عالی با کیفیت ماندگارتر و البته قیمت بالاتر . پس همانگونه که مشاهده می کنید 4 نوع اجرا برای رنگ آمیزی آپارتمان از نوع رنگ آمیزی سقف برای رنگ پلاستیک قابلیت اجرا دارد .

رنگ آمیزی آپارتمانبر همین اساس رنگ آمیزی و نقاشی تالار عروسی برای مسئولان آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . تالار ها از لحاظ رنگ آمیزی آپارتمان به ۴ بخش عمده تقسیم بندی می شوند 1- دیوارها 2- سقف ها 3- ستونها 4- ابزارهای سقف ها .البته با توجه به پیشرفتهای رنگی در رنگ آمیزی برای ستونها از افکتهای رنگی هنری مثل پتینه کاری هنری نیز می شود استفاده کرد .

رنگ آمیزی آپارتمان اصولی

از آنجا که رنگ‌ها ارتباط مستقیمی با احساسات هر یک از ما دارند، یکی از مهم‌ترین موارد در تعیین رنگ مناسب رنگ آمیزی آپارتمان و نقاشی ساختمان شما مربوط به هماهنگی آن با دیگر لوازم منزل یا دکوراسیون داخلی محلی است که می‌خواهید از آن استفاده کنید. بنابراین دانستن روان‌شناسی رنگ‌ها در این مرحله یکی از مهم‌ترین موارد است، چون شما می‌توانید با استفاده از قوانینی ساده تغییرات عمده‌ای در آپارتمان و محل مورد‌نظرتان ایجاد کنید.

مقالات رنگ آمیزی آپارتمان

اسفند ۲۹, ۱۴۰۲
نقاشی پارکینگ

مراحل نقاشی پارکینگ ساختمان و خانه

در روزهای اخیر، بسیاری از ساختمان‌های شهری همراه با یک پارکینگ مجهز می‌شوند، که اهمیت نقاشی پارکینگ آن‌ها را به شدت افزایش می‌دهد. با توجه به تردد بالای پارکینگ‌ها، امکان دارد کف، دیوارها و سقف آن‌ها کثیف شوند، بنابراین نیاز به رنگ‌آمیزی پارکینگ احساس می‌شود. نقاشی پارکینگ نیازمند رعایت نکات مختلفی است که کارفرما یا مجری باید به آن‌ها توجه […]
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲
تکنیک های رنگ آمیزی ساختمان

جدیدترین تکنیک های رنگ آمیزی ساختمان

برای دستیابی به بهترین نتیجه در نقاشی ساختمان، باید توانایی استفاده از تکنیک های رنگ آمیزی ساختمان را داشته باشید تا بهترین طرح‌ها برای رنگ‌آمیزی دیوارها انتخاب کنید. این تکنیک‌ها نه تنها به بهبود اجرای کار کمک می‌کنند بلکه باعث متنوع شدن فضا و دیوارها می‌شوند و می‌توانند با دکوراسیون داخلی هماهنگ شوند. یادگیری و اجرای تکنیک‌های رنگ‌آمیزی دیوار به […]
مهر ۳۰, ۱۳۹۹
نقاشی ساختمان قرچک ورامین

اجرای نقاشی ساختمان در لواسان

برای پوشش دیوار ها می توانید از نقاشی استفاده کنید و برای اینکه بتوانید تیمی حرفه ای برای نقاشی ساختمان در لواسان پیدا کنید می توانید از اکیپ حرفه ای ما استفاده کنید. تیم ما با داشتن تجربه چندین ساله در امر نقاشی ساختمان در مناطق مختلفی چون لواسان توانسته تا رضای مشتریان را به همراه داشته باشد. برای آنکه […]
رنگ آمیزی - رنگ - آمیزی - آپارتمان - رنگ آمیزی آپارتمان - خدمات رنگ آمیزی آپارتمان - رنگ آمیزی آپارتمان کرج - رنگ آمیزی آپارتمان تهران - رنگ آمیزی آپارتمان ارزان - رنگ آمیزی آپارتمان حرفه ای