بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی نقاشی ساختمان با هزینه قسطی

شمع ها به دو صورت فلزی و چوبی در زیر پودرهای نقاشی ساختمان بتنی کارگذاری می شود، قالب گذاری زیر سقف ها انجام می شود، پس از میلگرد گذاری و کار کذاری خاموت ها و بستن آنها توسط سیم مفتول شروع به بستن آویزها بغل پودرهای بتن می کنیم.
تیرچه گذاری و یونولیت:

پس از کارگذاری آویزها، طبق نقشه شروع به کارگذاری تیرچه ها که از قبل سقارش داده ایم می کنیم، فاصله اکس تا اکس تیرچه ها معمولا باید 48 سانتی متر باشد. در حین کارگذاری تیرچه ها شروع به کارگذاری یک عدد یونولیت می کنیم، یا در صورتی که سقف بلوک باشد،در هر سر تیرچه بلوک گذاری می کنیم و در پایان، قسمت های خالی تیرچه ها با استفاده از بلوک یا یونولیت یا سفال پر می شود، میلگردهای تقویتی در پایان تیرچه و یونولیت یا قبل از کارگذاری تیرچه و یونولیت، حتما طبق نقشه باید در محل های خود کار گذاشته شوند.
قالب گذاری دور سقف:

پس از کارگذاری تیرچه و یونولیت، قالب های دور سقف را با سیم مفتول می بندیم و سیم های حرارتی بر روی سقف را با میلگرد 8 یا 6 طبق نقشه و دستور مهندس ناظر می بندیم، این کار را توسط آرموتور بند به فاصله حداکثر 30 سانتی متر با سیم مفتول 1/5 تا 2 انجام می دهیم. پاکسازی سقف را با استفاده از خرده یونولیت و سیم اضافه انجام می دهیم و سپس شروع به بتن ریزی می کنیم، بهتر است بتن سقف را به صورت آماده از کارخانه ی معتبر تهیه و توسط پمپ به محل مورد نظربریزیم و توسط کارگران و استاد کار ماهر آن را انجام دهیم و با چند عدد ماله چوبی یا پلاستیکی یا نقاشی ساختمان با هزینه دستگاه تسطیح بتن آن را صاف کرده ، فقط برای جلوگیری از کرم زدگی بتن، حتما توسط دستگاه ویبراتور، حباب های اضافه را باید از بتن خارج کنیم، عملیات مرطوب کردن بتن و آبپاشی آن پس از 24 ساعت و حداقل تا 1 هفته باید به صورت مداوم توسط یک کارگر انجام شود، بهتر است برای جلوگیری از تبخیر آب بتون، گونی های چتایی را کهع بر روی سقف به صورت سراسری پهن شده است را خیس کرده، که این خود باعث جلوگیری از خشک شدن بتن می شود، عملیات قالب برداری زیر سقف پس از هفت روز، امکان پذیر می باشد که باید با نظر مهندس ناظر انجام شود.

در صورتی که ویلا یک طبقه باشد، پس از پایان سقف شروع به خرپا سازی می کنیم،بهتر است در محل اکس ستون ها، قبل از بتن ریزی سقف، پلیت هایی را تعبیه کرده و بعد از بتن ریزی خرپا بر روی این صفحه، پلیت ها جوش شده و عملیات خرپاسازی طبق نقشه اجرا می شود، گاهی ممکن است سقف شیروانی بر روی سقف آخر، به این صورت انجام شود: پس از قالب گذاری سقف برای آرماتور گذاری، فقط پودرهای بتن، آرموتور گذاری و قالب بندی و صفحه پلیت کارگذاری شود و سقف شیروانی بر روی آن اجرا گردد که در پایان برای پر کردن جاهای خالی توسط میلگرد و توری، رابیس محل های خالی پر شود و بعدا توسط گچ کاری یا سیمان کاری با مدلهای مختلف گچ بری شود.

نقاشی ساختمان
دیوار چینی:

پس از اجرای سقف شیروانی شروع به کرسی چینی و سیمان آستر دور آن و یک لایه عایق رطوبتی بر روی آن می کنیم و توسط بلوک سبک لیکا یا آجر گری یا سفال، دیوار اطراف ساختمان و داخل آن را می سازیم نقاشی ساختمان که داخل شامل دیوار سرویس بهداشتی، مستر، حمام، آشپزخانه و سونا یا جکوزی در صورتی که ازقبل در داخل بنا تعبیه شده، می باشد.
نازک کاری:

پس از دیوار چینی شروع به گچ کاری دیوارهای داخلی می کنیم و پس از آن لوله کشی گاز و آب و تاسیسات در داخل دیوارها، توسط تاسیساتی و برقکار ماهر کار گذاشته می شود. پس از آن سرامیک کردن و کاشی کاری سرویس و حمام و آشپزخانه انجام می شود، پس از آن پنجره و درب بیرونی نقاشی ساختمان کار گذاشته می شود، پس از تکمیل گچ کاری و انداختن شیرهای فلکه، داخل حمام و دستشویی ، کلید و پریزها کار گذاشته می شود، در نهایت رنگ آمیزی واحد انجام می شود و نمای ساختمان نیز تکمیل می شود.

چیدمان سازه هنر، آماده بستن قرارداد با سازمانها و ارگانها و افراد برای ساخت ویلا و نقاشی ساختمان با هزینه آپارتمان و محوطه سازی با آخرین متد روز دنیا و بهترین کیفیت ساخت در جای جای ایران عزیز می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com