بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر در اسرع وقت

نگهای تزئینی کاملاً مخلوط شده است. این نقاشی ساختمان با مولتی کالر پوشش به دلیل برخورداری از مواد اولیه کاملاً طبیعی می‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستانها نیز مورد استفاده قرار گیرد. رنگ بلکا برروی گچ، خاک وگچ (شمشه کشی شده)، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان، شیشه و… قابل اجرامی باشد.نقاشی ساختمان شرکت آدا با چندین سال سابقه  درخشان در تزئینات داخلی وخارجی منزل در سریع ترن زمان ممکن با نیرویهای  زبده ومتعهد آماده اجرای بلکا و نقاشی ساختمان،رنگ نما،رنگ استخر،ورنگهای آنتی باکتریال و رنگ دوجزوی استخر … برای محل کار ومنزل …می باشد.

تعهدات  پیمانکار با توجه به شرایط کار و بر اساس توافقات پیمانکار و کار فرما  قبل از شروع کار  و در قرار داد فی مابین  آورده می شود.
شرکت تامین نیروی انسانی آدا پیمانکاری کلیه ای  کارهای مربوط به  نقاشی ساختمان خدمات ( عمومی یا فنی) را به صورت پیمانی انجام می دهد .

فعالیت شرکت تامین نیروی انسانی  پیمانکاری کلیه ای خدمات مربوط به تامین نیرو انسانی  برای شرکتها ، ارگانها ، سازمان ها و ادارات انجام می دهد،  که معمولا به دو صورت  مدیریت پیمان و قرار داد حجمی می تواند باشد.
در قرار داد مدیریت پیمان نیروی انسانی ، کارفرما تعدادی نیروی انسانی دارد که در بخشی مشغول بکار هستند حال می خواهد مدیریت  نیروی انسانی و برنامه ریزی برای این نیروها بر طبق نظر کارفرما توسط شرکت پیمانکار انجام شود ودرقبال آن چند درصد از کل برآورد قرار داد به عنوان حق الزحمه قرارداد به پیمانکار ماهیانه پرداخت می شود.
ولی در قرار داد های حجمی ، کل کار به صورت حجمی توسط پیمانکار برآورد نقاشی ساختمان با مولتی کالر شده و مبلغ کل برای یک دوره خاص توسط پیمانکار پیشنهاد می شود. که در آن مبلغ ، همراه هزینه ها  سود پیمانکار هم در نظر گرفته شده.آماده بستن قرار داد تامین نیروی انسانی با سازمانها و ارگانها وادارات می باشد.

شرکت تامین نیرو انسانی آماده تامین تامین نیروی انسانی ادارات , سازمانهای دولتی ، پذیرایی از مهمان در جلسات ، سرایدار ، نگهبان ، آبدارچی   ، پذیرایی از مهمان در جلسات برای شرکتها و مو سسات و ادارات و اعزام تامین نیروی انسانی نیمه وقت برای آنها می باشد.

تلویزیون‌ها. اتاق‌های نشیمن معمولا فقط برای پذیرایی از مهمانان طراحی می‌شوند، اما برخی از خانه‌ها فقط یک اتاق نشیمن دارند و باید تلویزیون نیز در این فضا قرار داده شود. از آن‌جایی که تلویزیون‌ها دارای ابعاد بسیار زیادی هستند، چیدن مبلمان کنار آن‌ها به نوع تلویزیون و کاربرد آن بستگی دارد. با توجه به این‌که این روزها تلویزیون‌ها معمولا 42 تا 50 اینشرکت نقاشی ساختمان بازسازی اتاق نشیمن،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی ساختمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفیچ هستند، شما باید مبلمان خود را در فاصله 3 متری از آن‌ها قرار دهید. به ارتفاع تلویزیون‌ها نیز دقت کنید. میز تلویزیونی باید دارای ارتفاعی بین 38 تا 51 سانتی‌متر باشد. این روزها نصب تلویزیون در بالای شومینه، مانند عکس بالا، بسیار رایج شده است. در این مورد، تلویزیون باید 122 تا 152 سانتی‌متر از سطح زمین فاصله داشته باشد تا شما هنگام تماشای تلویزیون کمی سر خود را به بالا بگیرید. بهتر است تلویزیون‌ها در مسیرهای حرکت در اتاق قرار نداشته باشند تا کسی مزاحم تماشای تلویزیون نشود.

ضد لک : با توجه به استفاد از اکرولیک سیلیکونی دررولسر، سطح ان آب گریز بوده و لذا لکه های آب باران را کمتر به خود می گیرد
8-  مقاوم در شرایط جوی : در برابر اشعه ماورائ بنفش ویخ بندان مقاوم است بنابراین سالها خواص مواد اولیه خود را حفظ میکند . مقاوم در برابر باران های اسیدی و قلیایی . .اب باران را بدون انکه دیوار را خیس کند به پایین نقاشی ساختمان با مولتی کالر  انتقال میدهد . پوشش نمای خارجی ساختمان رولسر در شرایط مختلف اب و هوای ( گرم و سرد و رطوبت هوا  وبارنی و برفی ) مقاوم می باشد
9-   حوادث طبیعی : به دلیل وزن کم رنگ رولسر نسبت به خیلی از پوششهای نمایی دیگر خطرات کمتری در زلزله دارد
10- غیر قابل اشتعال : خواص اشتعال پذیری ندارد.

میزان مصرف :
هر گالن 25 کیلوی از رولسر می تواند 20 متر از نمای ساختمان را پوشش دهد.نمای ساختمان زمان لازم برای خشک شدن :

7236
حدودا 6 ساعت بعد از اجرا سطح ان خشک می شود البته در دمای پائین و رطوبت زیاد این زمان می تواند بیشتر  باشدابزار مورد نیاز برای اجرا ی رولسر:
ابزای لازم برای اجرای رولسر غلطک رولی می باشد. با رقیق کردن به نسبت های متفاوت و با استفاده از غلطک

رنگ می توان بافتهای تزیینی متفاوتی را به نقاشی ساختمان با مولتی کالر دست اورد

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com