بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران در داخل ساختمان

این نقاشان رنگ و نور را دو هدف اصلی خود قرار داده بودند بازسازی ساختمان که تجربیات کلودلونه فرانسوی بیش

از دیگران در این باره حائز اهمیت است . اساس شیوه امپرسیونیسم این بود که نقاشی در فضای

آزاد باشد ، به تاثیر تغییرات نور در ساعات مختلف ، تاثیر جو و انعکاس رنگهای اشیای مختلف توجه

کرد و بخصوص به کار بردن رنگهای خالص و ناب بدون ترکیب باید انجام گیرد . سزان ، پدر نقاشی

جدید ،شیوه امپرسیونیسم را جلوه ای دیگر بخشید و آن نقاشی ساختمان در تهران را تکمیل کرد . وی می گفت : اگر رنگ

غنی باشد، شکل و صورت هم کامل می شود . پیکاسو در نقاشیها نظم هندسی و هماهنگی

خطوط را به نحوی که مستقل از موضوع پرده باشد ، به وجود آورد و بهترین استفاده از رنگ در

مینیاتورهای ایرانی و بعد در معماری ایرانی خود نمایی می کند ، زیرا رنگ به فرم کمال می بخشد

و بدان جان می دهد .

فیزیکدانها پدیده رنگ را با توجه به ارتعاشات و نوسانات نور مورد توجه قرار دادند .

شیمیدانها با آزمایش بر روی ترکیب مولکولی ساختمان مواد رنگی ، ثبات و استحکام رنگها ، مایعات

حلال رنگ و تهیه رنگهای مصنوعی و ترکیبی ، علم شیمی را در جهت تکامل صنعت به کار گرفتند و

فیزیولوژیستها اثر رنگ را روی مغز ، اندیشه ، چشم و حتی نقاشی ساختمان در تهران در کالبد شناسی و واکنش بینایی بیان

کردند . یکی از دانشمندان فیزیولوژیست می گوید : چشم و اعصاب همیشه تمایل بیشتری به رنگ

خاکستری دارند و موقعی که این رنگ وجود نداشته باشد ، فقدانش ناراحتی ایجاد می کند ، زیرا

آرامشی که در اثر رنگ خاکستری به وجود می آید از بین می رود (خاکستری رنگی خنثی است که

شخصیت خودرا از رنگهای پیرامونش میگیرد.) دلاکروا می گوید:خاکستری مخرب نیروی رنگهاست،

چون شدت و کنتراست (تقابل) رنگها با خاکستری از بین می رود .

هنرمندان رنگ شناس و نقاش از دیدگاه زیباشناسی نقاشی ساختمان رنگها را مورد بررسی قرار داده اند و

روانشناسان نیز اثر رنگ را بر روی افراد مورد بررسی قرار داده و حالات آنان را توصیف کرده اند .

روانشناسان هماهنگی رنگها رابیشتر مربوط به احساسات انسان میدانند.در محیط ،اثر رنگهای

سرد (دارای حالتی عمیق ، روشن و سبک که معمولاً به صورت روشن به کار می روند ) و رنگهای

گرم (عمق ندارند و به حالت تیره و سنگین به کار می روند ) نیز خود را به خوبی نشان می دهند .

چنانکه به تجربه ثابت شده که انسان می تواند تا 7 درجه گرما و سرما را در محل کارش حس کند .

هر وقت که با رنگ آبی یا سبز مواجه می شود ، نقاشی ساختمان در تهران احساس سردی و هنگامی که با رنگ قرمز و

نارنجی روبرو می گردد احساس گرمی می کند . می گویند در کشور شوروی سابق برای آزمایش

اثر رنگها ، محیطی را به رنگ قرمز و نارنجی درآوردند و احساس سرمای 50 – را به 25 – تقلیل

دادند . پس سبز و آبی حرارت را کاهش داده ، مسکن است و قرمز و نارنجی دما را افزایش داده ،

بالاترین حرارت را نشان می دهد و محرک اعصاب نیز هست . این امر حتی در مورد حیوانات نیز

خودنمایی می کند ، به طوری که ثابت شده ، در اصطبلی که به رنگ آبی و سبز است اصلاً مگس

وجود ندارد . همچنین رنگ قرمز مانند موسیقی ملایم در افزایش شیر گاوها هم موثر است .

اولین رنگهایی که انسان شناخت دو رنگ طیفی و فیزیکی سیاه و سفید (البته اینها رنگ نیستند ،

بلکه آکروماتیک یعنی بی رنگند .) یا بهتر بگوییم دو رنگ آبی  نقاشی ساختمان در تهران خیلی تیره و خیلی روشن بود که مظهر
65765
شب و روز تلقی می شد . این دو رنگ در زندگی انسان و در طبیعت دو قطب اساسی و مهم

محسوب می شوند و به ترتیب تداعی کننده استراحت و کار و فعالیت به شمار می آیند.

مقدار مناسب رنگ  را با یک سوم اول قلم برداشته و سپس به شکل عدد ۱۱ دو خط موازی می کشیم تا همه رنگ روی قلم از آن خارج شود و برای یک پارچه درآمدن کار ، و اینکه رنگ زیاد و کم نشود ،به صورت افقی ، آن را کامل پر می کنیم.سپس برای اینکه کار تکمیل شود، عمودی و بسیار آرام روی کار می کشیم تا دیگر رنگ در یک جا به صورت گلوله ، یا شره، نماند. توجه داشته باشید که نور از کدام سمت به ساختمان می تابد. از هر طرف که تابید اگر سقف بود ، حرکت عمودی آخر آن به سمت نور باشد تا ردی از قلم به جا نماند. اگر روی دیوار بود ابتدا، از محل تابش نور لبه پنجره تابش کار را شروع می کنیم تا زاویه نور با زاویه رنگ یک دست و یکنواخت شود.

سعی کنید حداقل بعد از استفاده از روغن الف،  روی کار ، ۳ دست کامل  نقاشی ساختمان در تهران رنگ زده شود تا دوام آن و زیبایی آن به نحو دلخواه شما باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com