بازسازی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان در تهران

رنگهای روغنی که قدمت تاریخی بیشتری دارند در دید کلی قیمت نقاشی ساختمان قابلیت شستشوی بیشتری نسبت به رنگ اکریلیک دارند اما ایجاد سرب می کنند. سرب به مقدار کم تا مدتی می‏تواند بدون ایجاد عارضه‏ای در بدن باقی بماند ولی با بالا رفتن تدریجی غلظت آن در نسوج بدن، نشانه‏ های اولیه مسمومیت به شکل احساس ضعف و خستگی، درد شکم و اسهال، تحریک پذیری و عصبانیت، ‏اختلال در یادگیری، سردرد و اضطراب و بدخوابی و کم خونی ظاهر می‏شود. ‏هرچه رنگ دیوار قدیمی‏تر باشد، احتمال وجود سرب در رنگ آن بیشتر است. رنگهای اکریلیک که پایه آب هستند بدون بو و فاقد سرب هستندو زمان خشک شدن سریعی دارند و در هنگام خشک شدن چون حلال اب است موجب مسومیت نمی شود.

رنگهای روغنی به مرور زمان زرد می شوند و تغییر رنگ می دهند اما رنگهای اکریلیک همیشه ثابت و بدون تغییر می مانند. زمان خشک شدن رنگهای اکریلیک حدود یک ساعت می باشد اما رنگهای روغنی یک روز طول می کشند تا خشک شوند. رنگهای اکریلیک بوی مناسب تری و قابل تحملی نسبت به روغنی دارند.همچنین هزینه رنگ های روغنی بیشتر است. رنگهای اکریلیک از لحاظ روانشناسی رنگها دارای نشاط و شادابی بیشتری نسبت به رنگهای روغنی هستند.شرکت رنگ و کاغذ دیواری نیلی با استفاده از سیستم تینت (ترکیب)رنگ کامپیوتری اجرای این رنگها را ساده تر کرده و با استفاده از 16000طیف رنگی کالیته های متفاوت دامنه رنگی را بالا برده و تنوع بیشتری را برای مشتریان فراهم کرده است.

شاپان (نوعی قیر است که به رنگ قهوه ای یا سیاه در بازار موجود می باشد و کاربرد بسیاری در پتینه بخصوص کار با ورق طلا دارد)
ورق طلا،مس،نقره + چسب ورق طلا
رنگهای کهنه کاری (فیروزه ای،سفید،سبز…)
گلد فینگر (در رنگهای طلایی نقره ای مسی صدفی … ) که بصورت آماده در بازار هس ولی خودتون هم می تونید درست کنید
پاستا ( معمولی و ترک)
پودر مل
چسب چوب
ماده ی ترک ( اسپایدر،کروکودیل … )
کریستال سرورنیک
ورق توت کالی
کیلیر مایع ، اسپری
روغن جلا

گرانیت پول (در رنگهای مختلف موجود هست )
حالت پوست تخم مرغ خرد شده ی رنگ شده یا رنگ های خشک شده ایه که نقاشی ساختمان در رنگبندیهای مختلفی از جمله فیروزه ای،صدفی،قرمز و … موجوده
اول روی سطح رو چسب DM5 یا چسب چوب می زنیم ( چسب چوب باید بی رنگ باشه)
بعد گرانیت پول ها رو می ریزیم
(در صورت تمایل میشه گرانیت پول ها رو بوسیله ی آسیاب  خرد تر کرد)
.کار رو بر می گردونیم که اضافه هاش بریزه
قسمتهایی که خالی مونده رو دوباره چسب می زنیم و روش گرانیت پول میریزیم
در انتها هم چسب چوب بی رنگ شمال رو رقیق کرده و بر روی سطح می مالیم. (خیلی مرحله ی مهمی نیست و میشه ازش چشم پوشی کرد)
روی کار را با فیسکاتور می زنیم ( وارنیش براق یا کیلر مایع)
رنگ یکی از جالب ترین جنبه های دکوراسیون است. طراحان دکوراسیون امروزی تقریباً همه قوانین سابق در ارتباط با استفاده از رنگ های گوناگون و ترکیب آنها با یکدیگر را در هم شکسته اند و امروز هر رنگی را می توان در دکوراسیون منزل به کار برد. دیگر مرزها و محدویت های گذشته در کاربرد رنگ ها در دکوراسیون رعایت نمی شوند و شاید به همین دلیل انتخاب مجموعه رنگی دلخواه برای دکوراسیون  یک خانه مشکل تر شده باشد. اما هنوز راه هایی برای تشخیص مجموعه رنگی مناسب برای هر خانواده وجود دارد. امروزه بیش از هر چیز به سلیقه و روحیات ساکنین خانه توجه می شود. هر یک از ما احتمالاً ایده هایی درباره رنگ  های مورد علاقه خود داریم و انتخاب و سلیقه ما اغلب بهترین نقاشی ساختمان راهنما برای انتخاب مجموعه رنگی مناسب برای محل زندگی و منزلمان است. اگر به یک پارچه کنفی رنگ پریده، یک رومیزی بنفش پررنگ و یا لباس هایی به رنگ  های زنده و درخشان تمایل دارید اینها می توانند راهنمای شما در انتخاب مجموعه رنگی مناسب برای منزلتان باشند. در قدم اول کلیه لوازمی که در منزل دارید و آنها را به خاطر رنگشان دوست می دارید در یک جا جمع کنید. این وسایل ممکن است عبارت باشند از یک روسری، یک سرویس بشقاب، صابون یا کارت تبریک و یا هر آنچه به واسطه رنگش مورد پسند شما است. کتاب ها و مجله هایی که در رابطه با ترکیب رنگ هستند، تهیه کنید و با مطالعه آنها اطلاعات کافی در رابطه با ایجاد ارتباط میان رنگ های گوناگون کسب کنید.

نقاشی ساختمان

رنگ هایی که شما می پسندید، ترکیب آنها با یکدیگر در یک مجموعه واحد ، و تأثیر نور موجود در فضا بر  آنها عواملی هستند که نتیجه کار را تحت تأثیر قرار می دهند.

هنگامی که رنگ های مورد پسندتان را انتخاب کردید با استفاده از مداد رنگی، مداد شمعی، آبرنگ و یا هر وسیله رنگ آمیزی دیگری که در اختیار دارید آنها را در کنار هم بر روی یک قطعه کاغذ سفید آزمایش کنید. اندازه سطوح رنگی مختلف را تغییر دهید و به آنها کمی سفید برای روشن تر شدن اضافه کنید. به چرخه رنگ مراجعه کنید و با استفاده از آن رنگ مورد نظرتان را یافته در کنار آن امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که رنگ های منتخب شما وقتی بر روی سطح دیوارهای اتاق اجرا شوند تاثیری بسیار قوی تر از نمای آنها بر روی یک قطعه کاغذ خواهند داشت. وقتی به یک ترکیب رنگی رضایت بخش رسیدید توجه داشته باشید که تأثیر نور موجود در محیط و شرایط منزل خود را نیز در نظر بگیرید . به عنوان مثال دیوارهای زرد درخشان برای یک خانه آفتاب گیر در منطقه ای با آب و هوای گرم و آفتابی ، بسیار زیبا به نظر می رسند؛  اما همین رنگ بر روی دیوارهای یک اتاق شمالی که از نور طبیعی کمی بهره مند است نازیبا و کسل کننده خواهد بود. در چنین اتاقی استفاده از رنگ زرد خردلی نتیجه ای بسیار مناسب تر خواهد داشت. نور چه از نوع طبیعی و چه مصنوعی باشد تأثیرات مختلفی بر رنگ خواهد داشت و آگاهی از این امر هنگام طراحی رنگ یک فضا ضروری است. دقت کنید که در چه زمانی از روز و به چه میزان نور طبیعی به هر یک از اتاق های شما می تابد و رنگ مورد نظرتان برای هر یک از اتاق ها را در نور همان اتاق بیازمایید.

انتخاب رنگِ مناسب برای پوشش دیوارها اولین قدم در طراحی رنگی برای دکوراسیون هر اتاق است

؛ اما شاید یافتن رنگ های متناسب با آن برای دیگر اجزای دکوراسیون کمی مشکل تر به نظر برسد. استفاده از چرخه رنگ، روشی مطمئن برای یافتن رنگ های متناسب با رنگ مورد نظر ماست. چرخه رنگ متشکل از دوازده رنگ است که سه رنگ قرمز، زرد و آبی در آن رنگ های اولیه و رنگ های میان آنها به عنوان رنگ های ثانویه شناخته می شوند. هر رنگ در این چرخه می تواند با رنگ های کناری خود که رنگ های هم خانواده اش محسوب می شوند و همچنین رنگ مقابلش که رنگ مکمل آن است نقاشی ساختمان به خوبی ترکیب شده نتیجه ای زیبا و موزون بیافریند. استفاده از رنگ های هم خانواده که در چرخه رنگ در کنار هم  قرار گرفته و به اصطلاح همسایه هستند ترکیبی ملایم و هماهنگ را ایجاد می کند که نگاه بیننده را به راحتی از یکی به دیگری رهنمون می شود. استفاده از یک رنگ با میزان کمی از رنگ مکمل آن چنانچه به درستی و در اندازه های صحیح صورت گرفته باشد نتیجه ای درخشان و چشمگیر می آفریند و بر جذابیت مجموعه رنگی حاضر می افزاید و  مانع غالب شدن کامل یک رنگ بر فضای اتاق می شود.
نقاشی ساختمان
در این جا به برخی از اصطلاحات متداول طراحان دکوراسیون در ارتباط با رنگ اشاره می کنیم:

رنگ های آکسان:

رنگ های تند و درخشانی که برای زنده کردن و انرژی بخشیدن به یک مجموعه رنگی به آن اضافه می شوند، مانند رنگ صورتی تند چند کوسن و یک جفت شمع در یک اتاق نشیمن که با خانواده رنگ کرم رنگ آمیزی شده است.رنگ زمینه: رنگ زمینه رنگی است که در بزرگ ترین سطوح و به بیشترین میزان در یک فضا مورد استفاده قرار گرفته است مانند رنگ دیوارهای یک اتاق. رنگ زمینه ، اغلب به عنوان پس زمینه ای برای سایر رنگ های به کار رفته در اتاق مورد استفاده قرار می گیرد و سایر رنگ ها مانند نقاشی ساختمان رنگ های آکسان یا متضاد را در خود جای می دهد.

رنگ های متضاد:

این رنگ ها در کنار هم تاثیری چشمگیر بر بیننده باقی می گذارند چنان که حتی پس از بستن چشم ها این تاثیر تا مدت کوتاهی در ذهن بیننده باقی می ماند.رنگ های سرد:این رنگ ها حاوی مقدار زیادی رنگ آبی هستند، به عنوان مثال خاکستری هایی که شامل مقداری رنگ آبی باشند احساس سردی و سرما را در شما ایجاد می کنند در حالی که خاکستری حاوی قرمز یا بنفش قرمز حس گرما را در بیننده القا می کنند و ویژگی دیگری خواهند داشت.

رنگ های مکمل

: این رنگ ها که در چرخه رنگ در برابر یکدیگر قرار دارند در کنار هم نمایی چشمگیر و متعادل می آفرینند. این رنگ ها هرگز از یک خانواده نیستند و حداکثر تفاوت را با یکدیگر دارند. به عنوان مثال می توان چند کوسن نارنجی تند را در زمینه ای از رنگ آبی نمونه بارزی از این ترکیب در نظر گرفت.رنگ های غالب: رنگ نقاشی ساختمان غالب همیشه رنگی که در بزرگترین سطوح و به بیشترین میزان در مجموعه ای به کار رفته ، نیست بلکه رنگی است که بیش از بقیه رنگ ها نظر را به خود جلب می کند.

یک خانواده رنگی:

شامل مجموعه ای از رنگ ها می شود که به نوعی با یکدیگر مرتبط هستند برای مثال خانواده آبی شامل مجموعه ای از رنگ های آبی است که از یک سو با آبی سبزها شروع می شود و از سوی دیگر به رنگ های آبی بنفش ختم می شود. خانواده قهوه ای از رنگ قهوه ای و قهوه ای خاکستری تا پرده های نارنجی و قرمز را شامل می شود.رنگ های گرم: این رنگ ها محتوی مقدار قابل ملاحظه ای قرمز هستند. حتی برخی از آبی ها نیز ممکن است به واسطه وجود مقداری قرمز در آنها در این مجموعه جای بگیرند.

رنگ های هم پرده:

اینها رنگ هایی هستند مانند رنگ زرد پررنگ و آبی پررنگ ، این رنگ ها لزوماً از یک خانواده  نقاشی ساختمان نیستند بلکه هر دو دارای میزان مساوی از رنگ قرمز یا آبی هستند و هیچ یک بر دیگری غلبه نمی یابند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com