بازسازی ساختمان

زیبایی های یک خانه اصیل

دکوراسیون و فضای داخلی تالارهای عروسی نقش مهمی در جذب مشتری و برگزاری هر نقاشی ساختمان چه بیشتر عروسی در یک تالار در مقایسه با تالارهای دیگر را دارد .

معمولا تالارهای عروسی فضای بزرگی دارند و در چیدمان و دکوراسیون آن از رنگهای شاد و جذاب و جیغ برای یک شب رویایی و همچنین جلب توجه مشتریان ورودی استفاده می کنند.

بر همین اساس رنگ آمیزی و نقاشی تالار عروسی برای مسئولان آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . تالار ها از لحاظ رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان به ۴ بخش عمده تقسیم بندی می شوند 1- دیوارها 2- سقف ها 3- ستونها 4- ابزارهای نقاشی ساختمان سقف ها

معمولا  تالارهای عروسی با سلیقه مسولان آن رنگ آمیزی می شود .البته  با توجه به فضاسازی با نور های رنگ مختلف در شب مراسم شاید  رنگ امیزی دیوارها و سقفها زیاد به چشم نیاید . اما مهمترین نقش آن در جذب عروس دامادهای تازه عقد کرده که دنبال سالن شیک و تر و تمیز هستند مهم می باشد.

شاید شما هم در انتخاب رنگ یا انواع پوشش های الیافی سلولزی دچار تردید شده باشید . در کل به نظر من چون سنخیت متفاوتی دارند مقایسه نمی شود کرد که کدامیک ارجحیت دارد اما در کل به نظر من رنگها بخصوص رنگهای روز از لطافت و شادابی خاصی برخوردارند و برای محیط خانه مناسبتر هستند تا پوشش های الیافی . پوشش های سلولزی الیافی بخاطر سلولز بودنشان کدر هستند و از زایه نقاشی ساختمان نگاه نزدیک زمخت دیده می شوند .

یکی از خاصیتهای خوب پوشش های الیافی عایق حرارتی مناسبی هستند بخصوص برای دیوارهایی که شومینه یا بخاری دارند.

شاید به نوعی این پوششها(بلکا ، رومالین ، ….) برای دفتر کار یا مغازه گزینه مناسبتری باشد تا خانه و محل زندگی.

7236

یکی از خاصیتهای خوب پوشش های الیافی عایق حرارتی مناسبی هستند بخصوص برای دیوارهایی که شومینه یا بخاری دارند.

شاید به نوعی این پوششها(بلکا ، رومالین ، ….) برای دفتر کار یا مغازه گزینه مناسبتری باشد تا خانه و محل زندگی.

الان در خانه سازی های جدید بخصوص در شهرکها حتی دیوارها را گچ نقاشی ساختمان نمی کنند و از این نوع پوشش ها استفاده می کنند و به این فکر نمی کنند شاید کسی خواست تغییر دکور و تغییر پوشش دهد در این صورت بعد از برداشتن لایه ای این پوششها به گچ خاک ناصافی روبرو می شود که باید گچ شود.

در خرید خانه به این موضوع دقت کنید تا سرتان کلاه نرود.

می شود گفت که پوشش های سلولزی جایگزین گچ شده اند برای بسار بفروشها اما مردم برای منازلشان رنگ آمیزی با رنگهای اکریلیک و مولتی کالر را بیشتر ترجبح می دهند.

انتخاب رنگ آشپزخانه آسان نیست زمانی که شما آگاه از این عوامل نیستید . در اینجا لیستی از رنگ های محبوب برای آشپزخانه را ذکر می کنم:

رنگ های خنثی همیشه نگاه زیبا و پاکدامن به آشپزخانه و خانه می دهند و با مبلمان آشپزخانه (تزئین با نگاه عتیقه) مکمل خوبی می سازند.

رنگ سفید : سفید همیشه بهترین رنگ آشپزخانهاست. اگر شما رنگ آشپزخانه خود را سفید می کنید نگهداری ازآن اهمیت زیادی دارد(کثیفی زود). رنگ سفید آشپزخانه با کابینت سفید دکور کلاسیک برای فضای داخلی آشپزخانه است و همخوانی کاملی با رنگهای دیگر آشپزخانه دارد.

صورتی : صورتی ملایم بسیار جذاب در آشپزخانه هاست . تم صورتی بدون نقاشی ساختمان شک زیبا است. دیوارها را رنگ صورتی انتخاب کنید تا جدول لباس زیبا ، تشک ، و غیره همه چیز فقط صورتی!

آسمان آبی : آبی آسمان یکی از این سایه بی طرف که به نظر می رسد رنگ بسیار خوبی در آشپزخانه است.

کرم : این رنگ زیبا برای فضای داخلی آشپزخانه است. زرد رنگ پریده یا کرم یکی از رنگ های پیچیده ترین آشپزخانه هاست که توانا برای زیباسازی فضای داخلی از آشپزخانه است.

رنگ بنفش : نور بنفش رنگ بنفش یا یکی از رنگ های آشپزخانه مبنی بر لذات جسمانی است. رنگ آرام است و به نظر می رسد بسیار شسته و رفته است .

هلو : رنگ هلو ، بدون شک یکی از مهمترین رنگ برای تزئین داخل آشپزخانه است که رنگهای دیگر را به سوی خود جذب می کند. وبا تمام انواع مبلمان ست می شود..(رنگ گلبهی)

اضافه کردن یک رنگ پررنگ نگاه های مختلفی را برای فضای داخلی از آشپزخانه ایجاد می کند و جلوه خاصی به آشپزخانه ها می دهد. البته بازهم یادآوری می کنم که مساحت و محل قرار گرفتن آشپزخانه در انتخاب این نو ع رنگها و میزان نقاشی ساختمان استفاده از انها خیلی مهم می باشد.

قرمز : اگر می خواهید چیزی زرق و برق دار به نظر برسد ، قرمز بهترین انتخاب است. چه چیز دیگری شما را برای یک آشپزخانه زیبا brimming با زندگی می خواهید؟ فقط قرمز انتخاب کردن!

آبی : ورزشهای آبی یا آبی فیروزه ای یک رنگ دیگر به نظر می رسد که بسیار جذاب است. از این کد سایه های کمرنگ شما را به داخل آشپزخانه جذب می کند.
سبز : سبز رنگ طبیعت است. اگر می خواهید طبیعت را در آشپزخانه داشته باشید از این رنگ می توانید استفاده کنید.
نارنجی : این رنگ یکی به طوری که به شدت به احساسات واقعی جذاب است. فقط رنگ غروب خورشید تصور کنید! آیا این زیبا نیست! بنابراین ، رنگ نارنجی آشپزخانه و ناهار خوردن خود را در هاله زیباست.

ایده های رنگی: برای ترکیب رنگهای آشپزخانه تکنیک رنگ زمینه و رنگ پانویه را پیشنهاد می کنم. رنگ زمینه نمای کلی آشپزخانه و رنگهای ثانویه می توانند ابزار و وسایل آشپزخانه باشند.

تزیین کردن مطب به وسیله مدارک قاب شده ، گواهی نامه ودستاوردهای پزشکی یک روش بسیار قوی برای بدست آوردن اعتماد و احترام بیماران توسط پزشک می باشد. یک روش دیگر برای ایجاد ارتباط و رابطه شخصی  با بیماران  نقاشی ساختمانگذاشتن یک تابلوی اعلانات شامل عکسهای خانوادگی، عکس تعطیلات مسافرتی ، پیام های تشکر ، …از طرف بیماران می باشد.

4-     رنگها و اسباب: وسایلی را نظر رنگ بندی و طرح انتخاب کنید که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی گردند.شاید دلتان بخواهد در آینده دلایل ارتباط رنگ و حس را جستجو کنید . برای مثال ثابت کرده اند که  آبی روشن اگر بعنوان رنگ پایه اتاق انتخاب گردد می تواند تاثیر آرامبخشی داشته باشد .چرا که باعث کاهش فشار خون، جریان قلب و تنفس می گردد. در سویی دیگر آبی تیره تاثیرات بالعکس دارد.مشخص شده است  آبی تیره باعث بازگردانی ناراحتی ها و احساسات غمگین می گردد.

5-     گیاهان می توانند با اضافه شدن به محیط ،سالن انتظار را زیباتر و لذت بخش تر کنند. مطالعات نشان داده است که گیاهان می توانند باعث ایجاد حس سرزندگی و امنیت گردند. سلامتی و ظاهر یک گیاه می تواند نشان دهنده نقاشی ساختمان توجه پزشک یا تیم پزشکی موجود در آن فضا باشد.وقتی مریض یک گیاه سالم و رو به رشد می بیند این پیغام را دریافت می کند که دکتر شان براستی توجه می کند.

6-     نیازها و راحتی مریض را هنگام دکور کردن مطب یک پزشک همواره در نظر داشته باشید . یک جالباسی بگذارید و مطمئن باشید که دستمال کاغذی در جای جای اتاق انتظار موجود است .دسترسی به  آب آشانیدنی یا آب سرد کن می تواند یک نکتع بسیار مهم در سالن انتظار باشد. تعدادی زیادی وسایل سرگرم کننده و بروز مانند مجلات و کتاب تهیه کنید.

7-     اخرین نکته که مسئله کم اهمیت نیز نیست سلامتی مریض است که یک موضوع مهم برای کسی که مطب را دکور می کند می باشد.چون اتاق انتظار می تواند محل رشد هزاران نوع جرم و میکروب افراد مریض باشد نقاشی ساختمان وسایل و مبلمانی برای بیماران انتخاب کنید که براحتی قابلیت تمیز شدن و ضد عفونی شدن باشند .بطری ضد عفونی کننده دست روی پیشخوان و میز اتاق انتظار فراموش نشود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com