بازسازی ساختمان

شهر تهران و انجام نقاشی ساختمان

انجام نقاشی ساختمان سطوح پانل ها را از نظر خرابی مورد بررسی قرار دهید، کلیک های نر نقاشی ساختمان و ماده پانل ها را در نظر بگیرید و از سمت چپ اتاق شروع به نصب کفپوش ها کنید به طوری که نر پانل در کنار دیوار قرار گیرد قبل از شروع نصب پارکت ابزار فاصله انداز را بین دیوار و پانل قرار داده تا فاصله مورد نظر ایجاد شود کفپوش دیگر را در امتداد کفپوش مورد نظر روی زمین قرار داده و با کلیک بر روی آن به یکدیگر کلید کنید و به همین ترتیب پانل های دیگر را به یکدیگر متصل سازید

2- روی آخرین پانل ردیف اول، طول مورد نظر را برای برش علامت گذاری کنید (امتداد پانل را که به دیوار متصل می شود ببرید) اگر طول پانل بریده شود حداقل 200 میلیمتر باشد ردیف دوم را با این قطعه آغاز کنید. توجه: حداقل اندازه پانل بریده شده هر ردیف برای استفاده در ردیف بعدی باید 200 میلیمتر باشد دقت کنید که اشکال لایه دکور (رنگ چوب) روی پانل در هنگام نصب با پانل های دیگر مطابقت داشته باشد

. 3- پس از قراردادن ردیف اول ردیف دوم را به قطعه باقی مانده از برش ردیف اول و یا قطعه ای که الگوی مناسبی با پانل های هم جوار دارد آغاز کنید. کلیک نه پانل ردیف دوم را کنار ردیف اول کلیک کنید. و سایر پانل ها را به همین روش در امتداد پانل اول (قسمت طولی) کلیک کنید. بدین صورت تمامی کلیک های نر ردیف دوم در مادگی ردیف اول کلیک می شود اطمینان حاصل کنید بین کلیک ها نقاشی ساختمان هیچ شیار و فاصله ایی وجود نداشته و کاملا دو پانل به هم چسبیده باشد

4- حال می توانید نصب ردیف های دیگر را آغاز کنید

5 – هنگامی که به انتهای فضا (کنار دیواره ها) رسیدید برای ایجاد برش طولی در پارکت، پانل را بر روی پانل طولی قبلی گذاشته و خط برش را ایجاد کنی. برای این پانل می توانید از پانل های بریده شده ردیف قبلی استفاده کنید.
چرا پارکت را انتخاب کنیم؟

4564

خیلی از افراد، پارکت را بخاطر حس آرامش و آسایش در محیط زندگی اشان استفاده می کنند . پارکت را می توان در منازل ، ادارات ، مراکز تجاری استفاده کرد و دارای مزیت های بسیار زیادی است که آن را برای هر مکان ، انتخابی ضروری میکند . یکی از مزیت های پارکت ، جذابیت و کیفیت بالای چوب است که این محصول را از محصولات دیگر که برای پوشش زمین استفاده می شود متمایز می نماید . خیلی از مردم دوست دارند پارکت را در منزلشان انتخاب کنند ولی بخاطر هزینه از آن صرف نظر می کنند و از محصولات مشابه ارزانتر همچون کفپوش و…. استفاده می کند انجام نقاشی ساختمان در صورتی که این تفکر بسیار اشتباه است .پارکت به اندازه ای که در تصور عموم گران به نظر می آید ، نیست . پارکت یک محصول با دوام است که عمر بسیار طولانی تری نسبت به محصولات دیگر که برای پوشش زمین به کار می رود را دارد ، همچنین دارای رنگ ، طرح و فرمت های مختلفی هست که قابلیت تطبیق پذیری با هر محیطی را دارد و همچنین به ارزش ملک شما می افزاید و زیبایی و گرمای خاص به آن می بخشد .

این نوع پوشش همچنین بهتر از انتخابی مثل فرش است . فرش به نظر انتخابی راحترمی آید در حالی که خیلی سخت تمیز می شود . اگر شما حیوان خانگی و یا بچه ای داشته باشید شما هر روز مجبور به تمیز کردن و جارو کشیدن فرش می باشید و اگر به صورت اتفاقی سفید کننده ایی روی فرش شما ریخته باشد ،رنگ فرش از بین میرود و به راحتی قابل تعمیر نیست در حالی که پارکت به شما اجازه میدهد که سریعا محلول ریخته شده را پاک کنید و نگهداری و تمیز کردن آن بسیار ساده و اسان میباشد و احتیاج به مراقبت دائمی مانند فرش ندارد.
در هنگام خرید پارکت باید به نکات زیر توجه کنید :

1 – اولین نکته در هنگام خرید پارکت ، نقاشی ساختمان کیفیت محصول ، ضمانتنامه و گارانتی محصول می باشد و بهتر است از شرکت های معتبر خریداری شود

2 – نوع کاربری آن می باشد که در صنعت با درجه AC مشخص می شود که در ذیل توضیح خواهیم داد : AC1 : مناطق مسکونی با تردد کم : مناسب برای اتاق خواب و فضای با تردد کم . AC2 : مناطق مسکونی با تردد معمولی مناسب برای اتاق پذیرایی و ناهار خوری . AC3 : مناطق مسکونی پرتردد و مناطق تجاری با تردد سبک ، مناسب برای مناطق مسکونی پرتردد و مناطق تجاری با تردد کم . AC4 : مناطق تجاری با تردد معمولی . AC5 : مناطق تجاری با تردد زیاد مانند فروشگاههای بزرگ

3 – انتخاب رنگ مناسب: انتخاب پارکت مناسب با برای فضای شما بسیار اهمیت زیادی دارد زیرا رنگ طرح و ابعاد پارکت تأثیر بسیار زیادی در فضای داخلی شما می گذارد . در واقع در هنگام انتخاب رنگ پارکت باید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با روحیه ، نیاز و فضای شما باشد.
تفاوت میان کفپوش لمینت و پارکت چیست؟

همواره ما نام لمینت و پارکت را شنیده ایم .آیا تا به حال به این فکر کرده اید انجام نقاشی ساختمان که چه تفاوتی میان پارکت ها و کفپوش های لمینت هست ؟ آیا هنگام خرید دقیقاً می دانید کدام یک مناسب شما می باشند ؟ کفپوش هایی که با نام پارکت لمینت فروخته می شوند ، دقیقاً چه هستند ؟
پارکت

پارکت ها کفپوش هایی هستند که جنس آنها از چوب طبیعی درختان می باشد . پارکت را به کف اتاق می چسبانند . پس از خشک شدن چسب، سطح روی آن را ساب و سپس لاک می زنند تا صاف و صیقلی شود . پارکت نسبت به آب فوق العاده حساس بوده و در صورت تماس با آب ، سریعا دچار تورم می شود یا به اصطلاح باد می کند . پارکت در اثر برخورد اشیاء نوک تیز با آن آسیب دیده و خش می افتد و پس از گذشت چند سال لازم است تا سطح آن مجددا ساب خورده و لاک زده شود .

پارکت لمینت : با دقت در طرح های نوین دکوراسیون داخلی و همچنین تناسب ایده آل قیمت و کیفیت نقاشی ساختمان در پارکتهای ارائه شده توسط شرکت های گوناگون ٬ امروزه کمتر طراحی را خواهید یافت که از این محصول به عنوان پوشش کف در طرح های خود استفاده نکرده باشد . این پوشش ها از جهت تنوع در طرح و رنگ ٬ مناسب با هر سلیقه جلوه ای خاص و بسیار زیبا به منزل و اتاق کار شما داده و کیفیت بی نظیر آن موجب می شود بدون هیچ مشکلی جدا از شرایط آب و هوایی ( مناطق گرم ٬ مرطوب و … ) سالها از آن استفاده نمایید . جنس پارکت معمولا از چوب می باشد اما امروزه کفپوش های چند لایه اچ دی اف HDF نیز در بازار به نام پارکت عرضه می شوند .

نصب پارکت : نصب پارکت نسبت به سایر پوشش های کف از سهولت بیشتری برخوردار می باشد زیرا به دلیل ضخامت و استحکام مکانیکی بالای پارکت نیازی به زیر سازی خاصی نبوده و ساختار ویژه قطعات آن ٬ نظیر شکل زبانه و فاقها موجب شده به راحتی در کنار قرار گیرند . معمولا جهت کاهش صدای حاصله در هنگام جابجایی بر روی پارکت، قطعات را بر روی لایه ای نازک از فوم که تحت عنوان فوم سایلنت شناخته می شود نصب می نمایند . از اینرو میزان صدای ایجاد شده در هنگام حرکت بر روی کفپوش ارتباط مستقیمی با ضخامت و مرغوبیت این فوم خواهد داشت . از دیگر نکاتی که هنگام نصب لازم است به آن توجه نمود انتخاب پارکت با ضخامت مناسب می باشد . توصیه می شود برای منازل از پارکتهای با انجام نقاشی ساختمان ضخامت حدود 8mm و در مکان های عمومی با تردد بالا از انواع 12mm ان استفاده شود .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com