بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با متریال اصلی

نقاشی ساختمان با آشپزخانه به زیر نیم طبقه منتقل شد درست مقابل یک پنجره‌ی بزرگ که بازسازی ساختمان در دیوار مقابل قرار داشت. طراح داخلی هره‌ی این پنجره را عمیق‌تر کرد تا این هره نقش یک نیمکت را برای ساکنان خانه فرهم کند. به این ترتیب طراح دکوراسیون داخلی توانست میز ناهارخوری را کنار این پنجره قرار دهد و با حدف صندلی‌ها در یک طرف و استفاده از هره به عنوان نیمکت فضای بیش‌تری را به آشپزخانه اختصاص دهد.
اما طراح داخلی یک تغییر مهم دیگر هم در ساختار خانه داد. راه پله‌ی اصلی خانه که در اصل مقابل در ورودی خانه قرار داشت، تخریب شد و به پشت خانه منتقل شد، یعنی جایی که پبش‌تر آشپزخانه‌ی اصلی خانه قرار داشت. طراح داخلی سقف را در بالای راه پله‌ی جدید تخریب کرد و به جای آن یک نورگیر شیشه‌ای نصب کرد تا خانه را روشن‌تر کند
یکی از مشکلات طراح داخلی نیم طبقه‌ی خانه بود. طراح داخلی ترجیح داد تا این اتاق را به یک کتاب‌خانه‌ی کوچک تبدیل کند و برای زیباتر کردن ان به اجرای سقف کاذب در ان مشغول شد.. به این ترتیب این فضای محدود و کوچک به یک گوشه‌ی دنج برای ساکنان تبدیل شد که می‌توانند با آرامش و به دور از هیاهو در آن زندگی کنند.
طبقه‌ی بالای خانه به طور کلی به دو بخش مجزا تقسیم شد. طراح داخلی بخش اصلی این فضا را به اتاق خواب اصلی خانه اختصاص داد. بخش دیگر این فضا به حمام تبدیل شد که چسبیده به اتاق خواب اصلی خانه طراحی شده است.

مبحث سقف کاذب هم مانند دیگر بخش های طراحی و دکوراسیون داخلی با گذشت زمان هر روز به پیشرفت های جدیدی رسیده و تا لپبه امروز این روند ادامه داشته است و توانسته در سطوح بالایی از کیفیت قرار گیرد.طراحی سقف کاذب بسیار مهم است که با چه موادی صورت پذیرد  که نقاشی ساختمان بتواند زیبایی را به منزل شما بیاورد و هم اینکه در مقابل اتلاف انرزی به عنوان یک عایق خوب عمل نماید.

به صورت عمومی معمولا از موادی برای ساخت و تولید انواع سقف کاذب کناف استفاده می شود که توجیه اقتصادی داشته بازسازی ساختمان باشد و تولید انبوه انها به صرفه باشد.اما در مدل های خاص و سفارشی شما می توانید از شرکت طراح و تولید کننده بخواهید که با مواد درجه یک و انچه که شما می خواهید کارتان را انجام دهند که قطعا هزینه های جانبی ان نیز بیشتر خواهد شد.

نصب کردن یک سقف کاذب چندین و چند فایده دارد. نقاشی ساختمان در این نوشته‌ی کوتاه برای شما توضیح خواهیم داد که شما از نصب کردن یک سقف کاذب در خانه یا محل کارتان چه بهره‌هایی خواهید برد.

7236

سقف کاذب چیست؟
سقف کاذب شامل تخته‌هایی است که بر روی یک شبکه‌ یا چارچوب و با فاصله از سقف اصلی ساختمان که ممکن است نقاشی ساختمان با از جنس سیمان، آجر یا چوب باشد، نصب می‌شود. سیستم سیم‌کشی برق، لوله‌ها و دیگر سازه‌ها زیر سقف کاذب پنهان می‌شوند. با نصب سیستم روشنایی در سقف کاذب می‌توان نورپردازی خانه یا دفتر کار را تغییر داد.

سقف‌ کاذب کناف همواره محصولی محبوب در صنعت ساختمان بوده و هست، محصولی که به آسانی نصب می‌شود و ارزان است، نقاشی ساختمان عایق صدا و رطوبت است و می‌توان طرح‌های جالب و زیبا را بر روی آن پیاده کرد. در ضمن این سقف‌ها بسیار بادوام هستند و قابلیت‌های فراوانی دارند.
اگر علاقمندید به نصب سقف کاذب کناف در خانه هستید، اول از همه باید ابعاد سقف خانه را به دقت اندازه‌گیری کنید، در ضمن باید یا ابزار لازم را تهیه کنید، ولی به‌تر است کار را به متخصص بسپارید. اگر قصد دارید تا طرح‌هایی زیبا و متنوع را برای نقاشی ساختمان این سقف کاذب اجرا کنید رجوع به افراد باتجربه انتخاب درستی است، کسانی که علاوه بر اجرا می‌توانند طراحی سقف کاذب را نیز بر عهده بگیرند.

می‌توان سقف کاذب را به عنوان سقف دوم تعریف کرد که از طریق یک مهار فلزی به سقف اصلی وصل می‌شود. یک معمار یا طراح داخلی از پلاستربورهای گچی استفاده می‌کنند تا اجرای سقف کاذب را تمیز از کار دربیاورند. پلاستربوردهای گچی کارکردهای دیگری هم دارند، از جمله به طراح داخلی امکان می‌دهد تا اشکال و طرح‌هایی گیرا و جذاب را بر روی سقف کاذب اجرا کند. اجرای خوب یک سقف کاذب می‌تواند حس و حال بسیار خوبی به فضای داخلی خانه‌ی شما بدهد. علاوه بر این‌که سقف کاذب یک عنصر بصری در طراحی داخلی یک خانه است فوائد و کاربردهای دیگری هم دارند؛ مثلاً یک طراح داخلی از سقف کاذب استفاده می‌کند تا به خانه‌ی شما هویت بدهد. از سوی دیگر وجود یک سقف کاذب به معمار یا طراح داخلی امکان می‌دهد تا با طراحی شیوه‌های مختلف نورپردازی به خانه‌ی بازسازی ساختمان شما جلوه‌ای جدید بدهد، به عنوان مثال استفاده از نور سفید برای مطالعه یا استفاده نقاشی ساختمان از نورهای رنگی یا دی‌فیوز شده برای دادن حس و حال‌های مختلف به خانه. در عین‌حال یک سقف کاذب این امکان را فراهم می‌کند تا سازه‌هایی مثل تهویه‌ی هوا در زیر آن‌ها پنهان شوند.

با توجه به توضیحاتی که رد بالا عنوان کردیم اگر شما به دنبال طرح و دکوری خاص هستید قبل از هر چیز و قبل از اینکه اصلا بخواهید به فرک تهیه اسباب و مبلمان لازم برای محیط مورد نظرتان باشید بهتر برای سقف های کاذب کناف  خود فکری کنید و اینکه چگونه و با چه روشی نسبت به پیاده سازی ان در محیط اقدام نمایید.بی شک یکی از مهمترین فاکتورهای زیبا سازی یک اتاق سقف و دیوارهای ان است .اما در مورد قدرت رنگ ها ر هیچ کش پوشیده نیست که تا چه حدی می توانند بر زیبایی و یا زشتی یک محیط تاثیر گذار باشند. رنگ ها فریبنده چشمان بیننده هستند و به راحتی و با کمی تکنیکی می توانید از این خاصیت به نفع طرح و دکور خود استفاده نمایید و در زمان اجرا  با  نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ هایی همگون محیط پیرامون خود را زیباتر و شیک تر نمایید.به نظر میرسد تسلط کامل به علم رنگ ها و دانستن تاثیرات هر کدام در اینجا بسیار ضروری به نظر می رسد.

شما با کار کردن بروی دیوار  می توانید حال و هوای دلخواه خود را حکم فرما سازید.برای ایجاد حال و هوای سنگین تر می توانید به دیوارها رنگ های زنده و درخشان بزنید تا همیشه و در هر حال افتاب گیر به نظر آید.همچنین اگر می خواهید کتابخانه یا اتاق کوچک و خصوصی شما دنج و آرام به نظر آید قرمزهای تیره و یا طلایی و قهوه ای ملایم فضا را از گرمای آرامش بخش خود سرشار می کنند.دیوارها و سقف های کاذب بیش از آنکه آفریننده ی نقاشی ساختمان روحیه و حال و هوای اتاق باشند وظایف عمده ای دیگر را رد امر معماری داخلی بر دوش دارند . مثلا در هنگام  انرا به گونه ای می سازند تا به عنوان عایقی برای گرما و سرما نیز به کار رود . و یا برای نمونه در پلان های اوپن خانه های امروزی از دیوار به عنوان یک جدا کننده می توان استفاده کرد و تا ان جا که حد و مرز و کاربری فضاهای کوچک تر را در کل فضا مشخص کند و به این ترتیب در فضاهای بزرگ گوشه های بازسازی ساختمان دنج و کوچک فراهم اورد.این دیوارهای جدا کننده می تواند ارتفاع متغیری داشته باشند حتی از قد انسان هم کوتاهتر.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com