بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان به روش جدید

بعداز اتاق نشیمن وارد اتاق غذاخوری می شویم که بازسازی ساختمان پشت دیوار شومینه جدید دو طرفه قرار گرفته است، میز و صندلی ها ساده بوده و سبکی کلاسیک دارند، میز دایره ای در کنار صندلی های سورمه ای با پایه های مسی، فضای جالبی را در گوشه خانه ایجاد کرده است. لوستر نصب شده بالای میز نیز تاثیر بسزایی در جلب توجهات به سمت این کنج خوشمزه از خانه دارد. همانطور که مشاهده می کنید، مشخص است که در یک فضای به این کوچکی باز هم از چندین رنگ متفاوت استفاده شده که کاملا مکمل یکدیگر هستند، از رنگ پرده و دیوار و لوستر گرفته تا رومیزی و صندلی ها همه با هم تفاوت دارند.

همه ی دختران از نظر سلیقه مشابه نیستند اما در این میان مشترکاتی بینشان وجو دارد که چه بهتر در طراحی اتاق خوابشان مورد توجه قرار گیرد. اکثر دختران به نظم و شیک بودن محیط پیرامونشان توجه به سزایی دارند؛ لذا طراحی اتاق خوابشان باید با وسواس خاصی انجام گیرد. در ادامه عناصر مشترک و مورد نیاز هر دختر را در فضاهای مختلف خواهید دید که با الهام از آنها می توانید اتاق فرزندتان را طراحی کنید. در ادامه با ما همراه باشید…

قهوه‌ای چرم‌گونه جلوه‌ای تجملاتی به فضای تیره اتاق‌خواب داده است. متریال‌های طبیعی به وضوح در تضاد ارگانیک با دیوار به رنگ سیاه مات قرار می‌گیرد – چوب با طرح راه راه برجستگی را نشان می‌دهد و سنگ‌های کف با شیارهایشان بر خطوط تمیز تأکید دارد و متوازنش می‌کند. همچنین این طرح‌های طبیعی کمک می‌کنند تا فضای داخلی به حیاط کوچک وصل شوند که از میان درهای کشویی بزرگ در سمت راست بازسازی اتاق پیداست، و روی عناصر طبیعی تأکید می‌کند که از پشت پرده مدرن و تمیز پیداست. این عکس می‌تواند بهترین تصویر از نوع فضاهای سیاه و سفید باشد.

طرح‌های کلاسیک مثل کنده‌کاری‌های پیچیده و لوستر بزرگ سبک قدیم شخصیتی برجسته به فضای تیره و مجلل اتاق داده است. سه لته‌ای از عکس‌های سیاه و سفید که پانل‌های بالای تخت را پوشانده است به پنجره‌ای شباهت دارد که به زمان و مکانی دیگر باز می‌شود و فضای گرم و قدیمی را به آسانی منعکس می‌کند که به نظر می‌رسد این اتاق قرار است این‌گونه باشد. بعلاوه نمی‌شود آن اشیاء کوچک و متفاوت پایین پنجره را دوست نداشت. بقیه چیزها مثل عسلی و نور مخفی مدرن طراحی شده‌اند.

در طراحی داخلی این خانه، متریال اصلی و مطرح به کار رفته، چوب است، متریالی برگرفته از طبیعت با حسی گرم و دوست داشتنی که می تواند هر فضای ساده و مینیمالی را جالب توجه کند. رنگ های به کار رفته در خانه بیشتر دارای تم قهوه ای، کرم  و زرد است و نور های آفتابی استفاده شده، طراحی ای روستیک را به نمایش می گذارد. تنوع بصری فضا با استفاده از عناصر طراحی کوچک، مانند کوسن ها ساختمان و چراغ ها تامین شده و شکل گرفته است. اختلاف ارتفاع از دیگر عناصر استفاده شده در این  فضاست که به تفکیک بخش های متفاوت از هم انجامیده است.

در مقابل رنگ زرد رنگی کاملا احساسی بوده، اما خواص آن تا حد زیادی با رنگ سبز یکی است. از خواص مثبت رنگ زرد می توان به ایجاد حس خوش بینی، اعتماد به نفس، انعطاف پذیری بیشتر، صمیمیت و خلاقیت اشاره کرد. جالب است که طول موج رنگ زرد طولانی بوده و به همین خاطر رنگی محرک نیز شناخته می شود، به معنی دیگر زرد قوی ترین رنگ در زمینه تحریک احساسات انسان شناخته می شود. بنابراین جای تعجبی ندارد که ترکیب این دو رنگ در دکوراسیون سبز و زرد منازل مسکونی اینقدر طرفدار داشته باشد.

بازسازی ساختمان

البته وقتی از دکوراسیون های سبز و زرد صحبت می کنیم منظورمان حتما این نیست که فقط دیوارهای خانه را به این رنگ ها در آورید. وسایل و عناصر دیگری مانند پارچه های پرده، مبلمان، کوسن و بالش، فرش و قالی نیز می توانند در این رنگ های انتخاب شوند. طراحان در ترکیب رنگ سبز و زرد توصیه می کنند این رنگ ها به روش های غیر منتظره به دکوراسیون منزل وارد شوند. برای مثال از لامپ یا لوسترهای سبز و زرد بازسازی ساختمان نیز استفاده کنید. چراغ آویزهای بالای میز اپن یا ناهارخوری با کلاهک های سبز یا زرد یا صندلی میز اپن به رنگ سبز و زرد تنها تعدادی از راهای بسیار عالی برای آوردن این ترکیب رنگی زیبا به دکوراسیون داخلی هستند.

در گام دوم به آشپزخانه فوق العاده شیک و کاربردی این خانه بر میخوریم که از بسیاری جهات نقطه عطف در طراحی داخلی این خانه شناخته می شود. استفاده از عناصر فلزی مانند چراغ های آویزی مسی روی میز اپن آشپزخانه و همچنین کانتر چوبی میز اپن، حسی کاملا کلاسیک را به صورت کاملا ناخواسته در یک آشپزخانه فوق مدرن به بیننده منتقل می کند. در حالی که بیشتر قسمت های داخلی خانه از بتن عمل آوری شده به رنگ سرد خاکستری استفاده می کند، آشپزخانه خود را با گرمی تمام در قلب این خانه زیبا جای می دهد.

اگر بدنبال مدلی مناسب برای چیدمان خانه ۵۰ متری ایرانی و شیک می گردید در این مطلب با خانه هایی آشنا خواهید شد که نیاز شما به گشت و گذار بیشتر در اینترنت را برطرف می کند. خانه هایی که در ادامه معرفی خواهم کرد همگی مساحتی حتی کمتر از ۵۰ متر مربع داشته اما به شیوه ای طراحی و چیده شده اند که اصلا کوچک و یا هم اندازه یک خانه پنجاه متری خفه و گرفته دیده نمی شوند بلکه کارایی در حد یک خانه شصت یا هفتاد متری را ارائه می دهند.

همانطورکه مطلع هستید شهرهای بزرگ مزیت هایی دارند که باعث می شوند زوج های جوان به سمت آن کشیده شوند. شهرهای بزرگ موقعیت های شغلی بهتر و فرهنگ ارتباطی بالاتری دارند که جوانان را برای داشتن آینده ای بهتر به سمت خود می کشند. در نتیجه بسیاری مجبور می شوند از خیلی چیزهای خود مانند زندگی در یک خانه بزرگ بزنند اما در شهر زندگی کنند. خانه های این مطلب که همگی زیر پنجاه متر بازسازی ساختمان هستند نشان می دهند که برای زندگی در یک فضای شیک و کاربردی نیاز به قربانی کردن فضا نیست. این خانه ها طوری طراحی شده اند که بسیار بزرگتر از آنچیزی که هستند خودنمایی می کنند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com