بازسازی ساختمان

مشکلات اصلی در بازسازی خانه

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

همان‌طور که در موارد قبلی گفته شد، یکی از مشکلات اصلی خانه‌های امروزی مشکل بازسازی ساختمان کمبود جاست و هر خانواده‌ای در تلاش است از مساحتی که در اختیار دارد بهترین و بهینه‌ترین استفاده ممکن را داشته باشد. تعبیه کانتر می‌تواند یکی از ایده‌های ناب برای حل مشکل آشپزخانه‌ها یی با متراژ کم و در نتیجه جبران تعداد کم کابینت‌ها برای نگهداری ظروف باشد.

به دلیل پیشینه قدیمی استفاده از فلز برنج در لوازم منزل، شاید گمان کنید که این لوازم نیز صرفا جنبه یک وسیله دکوراتیو قدیمی و عتیقه گونه داشته باشند اما مدل هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد، با جلوه و خطوط طراحی صاف و ساده به همراه درخشندگی مثال زدنی، کاملا مناسب دکوراسیون های مدرن و امروزی هستند. به عقیده بسیاری از طراحان، فلز برنج امروزه به محبوب ترین و بزرگترین عنصر در طراحی داخلی تبدیل شده است بنابراین خوب است شما هم به استفاده از این فلز روی بیاورید.

یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از فلز برنج در دکوراسیون داخلی مسلما آشپزخانه است. حتما فکر می کنید کجای آشپزخانه؟ آیا کابینت ها باید فلزی انتخاب شوند؟ یا لوستر آشپزخانه؟ در حقیقت فلز برای کابینت گزینه محبوب و معقولی نیست بخصوص در خانه های امروزی ایرانی این ماده دیگر جایی ندارد اما ترکیب کابینت های چوبی ام دی اف با دستگیره های طلایی برنجی جلوه ای بی نهایت لوکس و زیبا در دکوراسیون ایجاد میکند. همانطور که در آشپزخانه زیر می بینید رنگ کابینت ها تیره بوده و باعث شده دستگیره های طلایی و همچنین شیر ظرفشویی بیش از پیش خودنمایی کنند.

اگر گاز خود را در جزیره یا میز اپن آشپزخانه قرار داده اید در این صورت باید از هودهای مخصوص جزیره و اپن آشپزخانه استفاده کنید که نسبت به مدل های دیگر اندکی گران تر و از لحاظ سایز اندکی بزرگتر هستند.

اما در مقابل ظاهر بسیار زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه می دهند که شباهت زیادی به آشپزخانه های آشپزهای حرفه ای و معروف دارد. هودهای جزیره ای مستقیما به سقف متصل می شوند بنابراین برای نصب آنها باید فضای زیادی در آشپزخانه خود داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

انتخاب کارکردهای مختلف در یک فضا به نیازهای مطرح ما بر می‌گردد. هدف اصلی بازسازی ساختمان یافتن راه‌حل‌هایی است که  قابلیت انعطاف داشته باشد و جای زیادی را  اشغال نکند. دیوارها و پارتیشن‌های تقسیم‌کننده فضا، یکی از گرایش‌های طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن است؛ به‌ویژه در فضاهایی که امکان تغییر در معماری داخلی فضا وجود ندارد و در عین حال ما به تعداد بیشتری فضای کاربردی  خصوصی نیازمندیم. معمولا این پارتیشن ها یا دیوارهای جداکننده، مناسب فضای داخلی با پلان باز هستند.

رز گلد یکی از آن رنگ های قدرتمندی است که می تواند جو خاصی را که مد نظر شما است را برای تان پدید بیاورد. همراه شدن این رنگ با صورتی می تواند به معجزه در دکوراسیون داخلی خانه شما بدل شود. این تنالیته رنگی یکی از خاص ترین ترکیب رنگ های سال ۲۰۱۶ است، اگر می خواهید متفاوت از دیگران عمل کنید به پیشنهاد دکوراتورها و طراحان داخلی توجه کنید و از این رنگ بهره ببرید. در کنار این رنگ می توانید از رنگ فیلی، آبی دودی و بنفشی که با خاکستری همراه است بهره ببرید.

همانطورکه در بالا اشاره شد به ترکیب زرد و خاکستری در اتاق نوزاد، می توانید رنگ سومی را اضافه کنید. معمولا این رنگ، سفید انتخاب می شود زیرا سفید هم انعطاف پذیری بالایی دارد که ترکیب آن با زرد و خاکستری هیچگاه قدیمی نخواهد شد و هم برای دختر و پسر مناسب است. در شکل زیر یکی از ساده ترین راه های استفاده از سه رنگ سفید، خاکستری و زرد را مشاهده می کنید که در عین سادگی چهره جذاب، شاد و بدور از بهم ریختگی و شلوغی را در اتاق نوزاد ایجاد کرده است. فقط یک نوار کوچک از زرد و خاکستری در زمینه دیوار، الگویی قابل فهم و شیک در دیزاین بوجود آورده که البته با رنگ مبلمان اتاق نوزاد همراهی می شود.

اگر رفت و آمد در اتاق نشیمنتان زیاد است، دوبیاسی پیشنهاد می‌دهد از قالی یا فرش پرزی و پشمی استفاده کنید زیرا تمیز کردن فرش پشمی آسان‌تر از ابریشمی، پنبه‌ای و پلاستیکی است و خاکروبی از زیر بافت‌های این فرش نیز آسان‌تر است و کمتر به خود خاک می‌گیرد.اگر اتاق نشیمنتان شکلی خاص یا غیرمتداول دارد از خود خلاقیت نشان دهید: می‌توانید از فرش‌ها یا قالی‌های باریک و کوچک استفاده کنید تا فضا را بپوشاند یا می‌توانید تعدادی قالی‌ قدیمی را به صورت گروهی بچینید.

فراموش نکنید که نور و تمیزی نیز از جمله عناصر مهمی هستند که در طراحی حمام باید به آن توجه کرد. رنگ‌های سرد مثل مانند آبی کمرنگ بر زیبایی و حس پاکیزگی محیط تاثیر دارند. فراموش نکنید بهتر است قالیچه‌های این قسمت در اندازه کامل متناسب با محیط انتخاب شوند به طوری که به توالت بسیار نزدیک نباشند. می‌توانید از فرش‌های پنبه‌ای و زیبا استفاده کنید. بیاسی در این باره می‌گوید، ‌شستن این فرش‌ها بسیار راحت است. می‌توانید به راحتی آن‌ها را داخل ماشین لباس‌شویی بیندازید.

بازسازی ساختمان

۳- برای متفاوت کردن فضای غذاخوری لازم نیست همیشه به فکر استفاده از صندلی‌های خاص در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت باشید. می‌توانید گاهی مبل‌ها را هم بازی بدهید و به وسط میدان بیاورید. ترکیب کاناپه‌های راحتی و مبل‌های نشیمن با رویه‌های خاص با صندلی‌های غذاخوری هم خودش نمای متفاوتی ایجاد می‌کند. فقط این وسط قانون دیگری را نباید فراموش کرد؛ صندلی‌هایی که پشتی بلندتری دارند، بازسازی ساختمان معمولا به صورت جفت در بالا و پایین میز قرار می‌گیرند و بقیه در طرفین. حتی در زمان قرار دادن کاناپه‌هایی با رویه‌های گلدار هم باید دقت داشت که صندلی‌های طرحدار در اطراف آن قرار نگرفته باشند؛ طرحدارها یک سمت باشند و ساده‌ها سمت دیگر. این مساله برای زمانی است که شما به قانون اول و دوم هم پایبند نبودید!

۵- ساده‌ترین ایده برای داشتن فضایی با صندلی‌های متفاوت تغییر دادن رنگ‌هاست. در این حالت همه صندلی‌ها از یک جنس و حتی یک‌شکل انتخاب می‌شوند فقط با رنگ‌های مختلف؛ البته این مدل بیشتر به درد کسانی می‌خورد که زیاد اهل تنوع نیستند و دوست ندارند فضای زندگی‌شان زیاد از حد متفاوت از دیگران نشان داده شود. خانه‌هایی که طیف رنگ‌های شادتری دارند با دیوارهایی به رنگ روشن برای این چیدمان مناسب هستند. طراحان داخلی بیشتر از این تم برای خانه جوان‌تر‌ها استفاده می‌کنند برای اینکه افراد مسن‌تر خیلی زود از رنگ زده می‌شوند و بیشتر با فضاهای رسمی کنار می‌آیند؛ البته برای آنها هم راه زیاد است؛ مثلا طیف رنگ‌ها را مشابه و خنثی انتخاب کنند یا تنوع کمتری به صندلی‌ها بدهند؛ مثلا بازسازی ساختمان صندلی‌ها دو به دو یک‌رنگ باشند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com