بازسازی ساختمان

بازسازی دکوراسیون یکنواخت ساختمان

بنفش، رنگی پر قدرت در دکوراسیون داخلی خانه است. این رنگ توانایی این را دارد که به تنهایی بازسازی ساختمان یک اتاق با دکوراسیون یکنواخت را به اتاقی شگفت انگیز و خیره کننده تبدیل کند. کافی است رنگ رومبلی ها، دیوارها و برخی از لوازم های دکوری خانه را از طیف وسیع و البته پر رنگ بنفش انتخاب کنید تا شاهد تفاوتی عجیب و در عین حال دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی رنگی خانه تان باشید.

بهتر است دریچه ای برای تماشای جذابیت رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی رنگی خانه تان باز کنید. هیچ رنگی به اندازه قرمز نمی تواند به دکوراسیون داخلی خانه تان انرژی و نشاط و گرما و صمیمیت تزریق کند. این رنگ پر توان ناخود آگاه همه را به سوی خود جلب می کند. این رنگ آن قدر بازیگوش و شیطان است و آن قدر آرام و قرار ندارد که حتما باید یک رنگ دیگر را کنارش نشاند تا بلکه کمی روی او تاثیر بگذارد و آرامش کند، یک رنگ پر آرامش مثل سفید. این رنگ شیطنت های بیش از حد قرمز را کنترل می کند و در دکوراسیون داخلی خانه تان تعادل برقرار می کند.

این ترکیب رنگ می تواند در اتاق کار یک خانم به کار برود، از رنگ بنفش کم رنگ و فیروزه ای استفاده شده تا زنانگی فضا حفظ شود. دلیل اینکه هر دوی رنگ ها حس آرامش را منتقل می کنند این است که در چرخه رنگ ها در کنار هم قرار دارند. رنگ های مشابه با یکدیگر خوب کار می کنند، و در طبیعت نیز زیاد یافت می شوند.

اما چنانچه یک دختر و یک پسر دارید، کارتان اندکی مشکل می شود. در چنین شرایطی، بهترین تصمیم این است که فضای اتاق مشترک را با رنگ های آبی، سبز و زرد یا رنگ های خنثی نظیر کرم و سفید بیارایید. هم چنین برای بافت های پارجه ای از نقش حیوانات مثل ماهی، ستاره دریایی و انواع پرندگان یا از عناصر طبیعی، همانند درخت و گل و ستاره استفاده کنید؛ به طوری که تداعی کننده محیط صرفا دخترانه یا بازسازی ساختمان پسرانه نباشد. کاغذ دیواری ها برای اتاق مشترک کودکان هم به همین گونه است. بدین ترتیب، به سادگی می توانید محیطی دلنشین برای عزیزانتان فراهم آورید و هر دو کودک را راضی نگه دارید.

حتما می خواهید بپرسید که گابیون چیست؟ خب باید بگوییم که گابیون ها فنس و قفسه های آهنی هستند که معمولا داخل آن ها با انواع سنگ های طبیعی پر شده ایت. نمای گابیون ها به صورتی است شما را یاد سبک دکوراسیونی ساحلی می اندازد بعضی ها هم معتقد هستند که این گابیون ها چهره ای صنعتی دارند، تصمیم با شما است. عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که آیا این گابیون ها به درد تزیین ستون وسط خانه شما می خورد یا نه.

یکی از رنگ های مناسب برای اتاق کودکان, رنگ نارنجی می باشد. اگرچه از این رنگ به ندرت استفاده می شود اما این رنگ یکی از مناسب ترین رنگ های اتاق کودک به شمار می رود. این رنگ به رنگ گرم و دوستانه و جوان شهرت دارد و موجب افزایش اعتماد به نفس, برونگرایی و استقلال در کودکان می شود. همچنین این رنگ حس ارتباطات و همکاری در کودک را تقویت می کند.

نکته ی دیگر که در انتخاب گهواره و یا تخت خواب نوزاد باید به آن توجه کرد قابلیت تغییر ارتفاع تخت خواب است که بتوانید در شرایط مختلف آن را برای کودکتان تغییر دهید و به سادگی از آن لذت ببرد این قابلیت در اکثر تخت خواب ها وجود دارد پس به سادگی می توانید تختی با این قابلیت برای نوزاد دلبندتان انتخاب نمایید حضور اکسسوری های متحرک بالای تخت دلبندانتان می تواند آرامش بیشتری را در زمان حضور در تختشان برای آن ها فراهم کند.

ما جای لوله‌ها را عوض کردیم، سینک را به زیر پنجره بردیم و قسمت رو به دیوار را با گاز روکار پر کردیم. همچنین برای اینکه ظاهر آشپزخانه یکدست و مدرن دیده شود، تمام وسایل آشپزخانه را توکار انتخاب کردیم. یخچال و فر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی، همگی داخل کابینت‌ها قرار گرفتند. به این صورت کسی که وارد خانه ما می‌شود، ناهنجاری‌ای در فضای آشپزخانه نمی‌بیند و همه‌چیز یکدست و در زیر ورقه‌های کابینت پوشانده شده است. ما سعی کردیم از کابینت‌های بالای یخچال برای ذخیره خشکبار و حبوبات استفاده کنیم که ناهماهنگی‌ای در داخل قفسه‌ها بازسازی ساختمان نیز وجود نداشته باشد. »

همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنیددرب های کابینت آشپزخانه در مدل های چوبی انتخاب شده اند، این کار باعث شده محیط آشپزخانه بیش از حد سرد و ناخوشایند بنظر نرسد و بنوعی چوب با گرمای خودش، تعادل را در محیط برقرار کند. جزیره این آشپزخانه ها در طرح های متفاوتی ساخته شده تا تعادل کاملی بین زیبایی و کارایی در آشپزخان ایجاد شود. کابینت ها در این آشپزخانه ها کاملا از فضای عمودی بهره برده اند و همین عامل باعث شده این آشپزخانه ها در فضاهای کوچک نیز قابل اجرا باشند.

بازسازی ساختمان

شاید برخی این را فریب بدانند، اما به نظر من هوشمندی است. وقتی نوبت به انتخاب وسائل و مبلمان می رسد، آنهایی را انتخاب کنید که زیاد به تمیزکاری و نگهداری نداشته باشند. برای مثال کف آشپزخانه، اگر سفید باشد کوچکترین لکه یا جای پا رویش دیده می شود اما اگر الگویی کرم و رگه دار داشته باشد همان لکه ها و آثار پا خیلی سخت رویش تشخیص داده می شود. همین را می توان در مورد شیشه ها میزها، و آینه ها نیز دید، که با کوچکترین لمس اثرانگشت و کثیفی را بازتاب می دهند. در انتخاب وسائل چوبی به دنبال طیف رنگ های متوسط باشید، اگر خیلی روشن باشد لکه را نشان می دهد و اگر خیلی تیره باشد گرد و غبار رویش پیداست.

یک یا دو کشو برای چنین وسائلی لازم است ( حتی اگر لازم بود بیشتر ). داشتن یک خانه بی عیب و نقص بدان معنا نیست که همه چیز سرجای خودش باشد. اما برای جلوگیری از پخش و پلا شدن باید کشویی مخصوص در خانه داشته باشید که وسائل بی خانمان را به آن منتقل کنید. حتی می توانید چند کشو در نظر بگیرید و در هر کدام گروه خاصی از وسائل را قرار دهید که خیلی هم همه چیز با هم قاطی بازسازی ساختمان نشود. همچنین این کشو ها باید ماهی یکبار چک شوند که اگر لازم بود بعضی از وسائل درونش دور ریخته شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com