بازسازی ساختمان

بازسازی داخلی فست فود

اگر فضای فست‌فودتان کوچک است، می‌توانید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید، اگر نقاشی ساختمان فضای فست‌فودتان بزرگ است می‌توانید از رنگ‌های گرم استفاده کنید. برای مثال، برای رنگ دیوارهای فست‌فودتان،‌از رنگ آبی استفاده نکنید، چراکه رنگ رخوت است و در هنگام غذا خوردن اشتها را کاهش می‌دهد، اما اگر از آبی جوهری و خاکستری یا آبی جوهری و فیروزه‌ای استفاده می‌کنید، این معضل کاملا حل می‌شود. استفاده از رنگ نارنجی در فست‌فود بسیار مناسب است، چراکه این رنگ گرم است و اشتها را افزایش می‌دهد. برای طراحی فست‌فود می‌توانید از صندلی‌های راحتی به رنگ شاد استفاده کنید. استفاده از میزهایی که زیر آن با گل‌های خشک تزیین شده است بسیار مهیج و لذت‌بخش است و شور را به روح مشتریان می‌پاشد. برای کف‌پوش‌ها می‌توانید از کف‌پوش سنگی یا هر نوع کف‌پوش دیگری متناسب با نوع طراحی داخلی‌ تان استفاده کنید. دیوارکوب‌ها را فراموش نکنید. در فضاسازی و زیباسازی بسیار مناسبند. نور و نورپردازی از المان‌هایی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. نور مناسب سبب ایجاد شوق برای حضور مشتریان در فست‌فودتان می‌شود . دکوراسیون فست‌فود خود را با کمی ابتکار مسحورکننده کنید.

سفره‌خانه‌های سنتی نیز از همین سبک ایرانی دنباله روی می‌کنند. در سفره‌خانه‌های سنتی نیز به معماری ایرانی توجه کرده و با توجه به عناصر آن محیطی سنتی ساخته می‌شود. این رستوران‌ها معمولا دارای دو فضای مجزای بیرونی و درونی هستند که فضای بیرونی در تابستان‌ها و فضای درونی، در زمستان‌ها کاربرد دارند. هنگام گرمی هوا، مردم در فضای بیرون حضور پیدا می‌کنند. اصولا فضای خارجی شامل باغچه‌ها و کرت‌بندی‌هایی است. یک حوضچه میان حیاط بیرونی و گلدان‌های مختلفی که روی موزائیک یا سطح آن را می‌پوشاند و بعضا آب نمایی که درون آن خودنمایی می‌کند. حوضچه‌های شش ضلعی با موزائیک‌ها یا سنگ‌های طبیعی، بوی تازگی و طراوت را به مشام می‌رسانند. دکوراسیون فضای اندرونی نیز اصولا فضایی گرم با نقاشی ساختمان دکوراسیون داخلی به رنگ طیف آبی‌ها یا قهوه‌ای، شکلاتی‌هاست. دیوارهایی پوشیده با موزائیک‌های ریز یا آجرهای ریز . سقف این رستوران‌ها اصولا به شکل طاق‌های گنبدی است و اکسسوری‌های داخلی، مانند نگاره‌ها، عکس‌ها، حوضچه و حتی سماور و استکان نعلبکی‌ها، به شکل سنتی در نظر گرفته شده است. در این دو فضای درونی و بیرونی، گل‌های گیاهان، نقش اول را در معماری و طراحی رستوران سنتی ایفا می‌کنند و اصولا سرسبزی بسیار در این گونه محیط‌ها بسیار مرسوم است.
اصول بازسازی ساختمان,قرارداد بازسازی ساختمان,عکسهای بازسازی ساختمان,بازسازی درب ساختمان,بازسازی رومالی ساختمان,طراحی بازسازی ساختمان,کادر بازسازی ساختمان,سوال بازسازی ساختمان,کتاب بازسازی ساختمان,بازسازی داخل ساختمان,بازسازی ساختمان قم,تزییناتی و بازسازی ساختمان,بازسازی آسان ساختمان,نمای ساختمان بازسازی,بازسازی ساختمان کاتالوگ,”کتاب بازسازی ساختمان”,بازسازی ساختمان گلستان,دکوراسیون بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان وسائل,فن بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان اصفهان,پمپ بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان الیکا

وقتی به دنبال یک ایده تازه برای عوض کردن یا تازه کردن فضای رستوران خود هستید، تنها به دنبال آشپزخانه دیگری نباشید، به جای آن می‌توانید به رستوران‌های مورد علاقه و مقبول محل زندگی‌تان بروید و ایده‌هایی تازه بگیرید و آنها را در محل رستوران پتینه خود به کار ببرید. رستوران ها مکانی است که افراد ، فارغ از دغدغه ها و روزمرگی ها به آن پناه می برند و ساعاتی را با آرامش و به دور از کشمکش در آن سپری می کنند . رستوران ها و غداخوری ها مکانی هستند که افراد ، صمیمیت و دوستی خود را تکرار می کنند و آرامش را در این دقایق می طلبند ؛ از این رو برای رسیدن به این آرامش، به مکانی آرامش بخش و به دور از هیاهو نیازمندیم .   چند نمونه همه‌گیر برای ایده‌گیری‌تان توضیح خواهیم داد:
۱) استفاده از لامپ‌های برنجی همیشه ایده خوب و نابی است: این طراحی عالی زنجیره‌ای در دکوراسیون داخلی رستوران نشان می‌دهد که لامپ‌های معلق برنجی می‌توانند در هر مکانی کاربرد داشته باشند. حقیقتا تصور اینکه رستورانی با چنین طرحی برای روشنایی مورد پسند به نظر نرسد، غیرممکن است.
۲) از دیوارهای منقش استفاده کنید:
برای دکوراسیون داخلی فست فود یا رستوران ،  دیوارهای منقش و طراحی شده غوغا می‌کند. حال این دکوراسیون می‌تواند مطابق با نوع غذاهای ارائه شده باشد یا با الگوهای رنگی هم شکل و همسو باشد؛ برای مثال یک رستوران دریایی در نیویورک کار جالبی با ادغام بسیاری از عناصر طراحی به طور یکپارچه کرده است، اما قسمت مورد علاقه ما دیوارهایی با طرح برجسته است. طراحی دیوار با این شیوه حالتی نقاشی ساختمان خیره‌کننده دارد و نگاه را جذب می‌کند. دیوارهای برجسته نمایی طبیعی و نزدیک ایجاد می کند ؛ به طوری که افراد احساس نزدیکی بیشتری با محیط می کنند .
۳) رستورانتان را با قفسه‌های باز تزیین کنید. از هر عنصری برای این دکوراسیون الهام بگیرید. می‌توانید در این قفسه‌ها وسایل تزیینی و دکوری قرار دهید، شیشه‌های مختلف. ادویه،‌انواع مختلف سس‌ها، انواع طعم‌دهنده‌ها و انواع ظروف خاص. این عمل نگاه مشتری را خیره و اشتهایشان را تحریک می‌کند.

رنگ‌های آکسان: رنگ‌های تند و درخشنده‌ای در طراحی دکوراسیون که برای جان دادن و هیجان بخشیدن به یک مجموعه رنگی افزوده می‌شوند، رنگ‌های آکسان نام دارند، مانند رنگ قرمز که‌ مانند نوار حاشیه دار، پایین دیوارهای راهروهای بیمارستان قرار می‌گیرد تا بتواند به تشخیص کم بینایان کمک کند.
رنگ‌های متضاد: رنگ‌های متضاد، رنگ‌هایی هستند که در کنار یکدیگر غوغا می‌کنند و اثر خود را در ذهن باقی می گذارند، مانند تابلوها یا دیوارهای سفید با تیترهای قرمز یا سیاه در محل‌هایی مانند اورژانس یا اتاق عمل.

بازسازی ساختمان
رنگ زمینه: رنگ زمینه، رنگی است که بیشترین فضای یک سطح را در بر می‌گیرد و رنگ‌های آکسان یا متضاد، در بطن آن جای می‌گیرند. در دکوراسیون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نباید از رنگ‌های تند و خیلی تیره برای رنگ‌های زمینه استفاده کرد.
رنگ‌های غالب: رنگ‌های غالب اصولا به رنگ‌هایی نمی گویند که بیشترین فضا را اشغال می‌کند، بلکه به رنگ‌هایی می گویند که بیش از دیگر رنگ‌ها، نگاه را به خود خیره و جذب می‌کند؛ برای مثال، برخی از نوشته‌ها که با رنگ غالب است، ممکن است بیش از رنگ زمینه نظر را به خود جلب کند که این رنگ، اصطلاح رنگ غالب در معماری داخلی نام می‌گیرد.

رنگ زرد: جزء رنگ‌های گرم و نشاط‌آور است. رنگ هوشمندی است و حافظه را افزایش می‌دهد، اما طولانی نگاه کردن به این رنگ سبب زودرنجی و بی‌قراری می‌شود. به همین علت از این رنگ در دکوراسیون ایستگاه پرستاری و اتاق‌های بیماران استفاده نکنید. به این علت که این رنگ متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد، سبب اشتها می‌شود. این رنگ بهترین انتخاب برای سالن غذاخوری بیمارستان‌هاست.
رنگ نارنجی: رنگ نارنجی، رنگی گرم و تشکیل‌شده از رنگ زرد و قرمز است. یک رنگ انرژی‌زاست. این رنگ برای قسمت‌هایی از دکوراسیون مراکز درمانی باید استفاده شود که بیماران نیاز به روحیه دارند و همچنین همراهانی که غمگین و افسرده هستند، در مکانی پتینه با این رنگ، نشاط و هیجان می‌گیرند، اما این رنگ برای دکوراسیون اتاق استراحت بیمارستان ها و مرکز درمانی مناسب نیست.
رنگ قرمز: سمبل عشق، هیجان، نشاط و سرزندگی است. هیجانات را برمی‌انگیزد و ایجاد شور و حرارت می‌کند. این رنگ، بسیار گرم است و از احساسات گرم تا خشم و هیاهو، متغیر است. باید در استفاده از آن احتیاط کرد. در درمان بیماری‌هایی چون مخملک مناسب است. از این رنگ در دکوراسیون مراکز درمانی مغز و اعصاب باید اجتناب کرد، همچنین انتخاب این رنگ در اورژانس بیماران کاملا اشتباه است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com