بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی کابینت و منزل

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

رنگ آمیزی یا تعویض کابینت ها جلوه آشپزخانه را می تواند تغییر و تحول چشم گیری در فضا ایجاد کند بازسازی ساختمان زیرا بیشترین سهم فضای آشپزخانه به کابینت ها اختصاص دارد ویکی ازپرهزینه ترین آیتم های بازسازی خانه تعویض  کابینت  است.

درب و پنجره : دروپنچره های قدیمی عایق صوتی وحرارتی نیستند وموجب به هدر رفتن انرژی می شوند در بازسازی خانه می توانید از درب وپنجره های UPVC  باشیشه های دو جداره که عایق صوتی وحرارتی هم هستند استفاده نماید وبرای درب ورودی از درب ضدسرقت عایق صوتی وبرای درب های سرویس ها از جنس ضد آب استفاده نماید.

آیا جزء کسانی هستید که وقتی زیادی از خود را در شبانه روز در دفتر پتینه کارتان می گذرانید؟آنگاه مکانی که فعالیت می کنید بازسازی آن اهمیت پیدا می کند.در بازسازی دفترکار تقیسم بندی فضا نورپردازی ودکوراسیون شیک وزیبا وکارایی همه مهم هستند.اگر دفترکار به درستی از محصولات مناسب ومبلمان طراحی وچیدمان شود هم بسیارکاربردی وهم دفتر کار زیبا چشم نواز خواهد شد.صندلی چرمی ومیزهای کاربردی و از شلوغی جلوگیری می کند واین بهترین راحل برای محوکردن برجستگی قفسه ها می باشد.

یک قالی سفید روی زمین ومبلمان سفید سفید درسالهای اخیر درمیان نمونه طراحی های دفترکار بسیاردیده می شود.بعد از بازسازی دفتر کار نوبت به انتخاب رنگ دکوراسیون محصولات مبلمان می رسد وانتخاب درست آن می تواند زیبای دفترکار را دو چندان کند.بخصوص اگر یک دفتر کار بزرگ دارید مبلمان بزرگتر انتخاب کنید چون  فضا به اندازه کافی دارید. میز ها وقفسه ها را چنان انتخاب کنید که فضا پتینه را بزرگتر نشان دهد بازسازی ساختمان ولوازم انتخاب کنید که دفتر کارتان را کاربردی تر ودر یک نگاه چشم نواز هم باشد.

با توجه به خصوصیات برجسته مکانیکی، شیمیایی، حرارتی و الکتریکی این محصول بهترین انتخاب برای پوشش سطوح صنعتی بوده و علاوه بر آن با توجه به امکان اجرای روکش بصورت یکپارچه و بدون درز و همچنین خصوصیات ضد میکروبی آن، می¬تواند بعنوان مناسب ترین پوشش بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. کسانی که به فکر شستشو هستند از رنگهای روغنی استفاده می کنند و کسانی که به فکر سلامتی خود و خانواده خود هستند از رنگهای اکریلیک پیکو کالر استفاده می کنند. رنگ های اکریلیک یا پایه آب نسل جدید از رنگ های ساختمانی می باشند که با توجه پتینه به مسائل  زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ ها روبه افزایش است. بطوریکه به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی الکیدی می باشند. قیمت رنگ اکریلیک

این رنگ‌های نسل جدید برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسب هستند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند و بو ندارند. در پاسخ به این سوال که اکریلیک چیست؟ باید گفت رنگ اکریلیک انعطاف‌پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله سیمانی، گچی، صفحات کناف، و هر سطح دیگری قابل اجرا هستند و پوشش ضد رطوبت ایجاد می کنند قابل استفاده پتینه است. درمقابل نور خورشید بازسازی ساختمان یا uv مقاوم هستند و درنتیجه بسیار عمر بالایی دارند. اکریلیک چیست؟

اگر سطح متخلخل (دارای خلل و خرج) باشد در ابتدا آب جذب سطح می‌شود و لازم است که سطح را با لایه اول برای اطمینان از بکارگیری مناسب رنگ، پوشش دهید. بهتر است با استفاده از بتونه (gesso) یا primer دیگری سطح را آماده سازی کنید. برای سطوح غیرمتخلخل همانند شیشه یا آهن بهتر است سطح را ابتدا آماده کنید. به واسطه قابلیت استفاده زیاد، طول عمر، کیفیت چسبندگی و آلودگی شیمیایی کمتر، اکلیریک برای صنایع دستی و کلاژ قابل استفاده است.

با توجه به اهمیت این رنگ در این مقاله به رنگ بلکا پرداخته شده است. در یکی از زیر مجموعه های آموزش نقاشی ساختمان  مقاله ای تحت عنوان آموزش بلکا ارایه شده است که برای آموزش و یادگیری می توانید به آن مراجعه نمایید. طبق آخرین آمار در حال حاضر، رنگ هایی که در بیشتر کشورهای جهان سوم و در حال توسعه استفاده می شوند، در کشورهای پیشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زیرا در آنها اکسید سرب که سرطان زاییش ثابت شده به کار رفته است و باعث مضرات بسیار زیادی برای کارکنان کارخانجات رنگ سازی می شود.

آیا تا به حال به کیفیت کاری که در مورد بلکا انجام شده است دقت کرده اید؟ اجرای بلکا نیاز به دقت بالایی دارد. البته ما در قسمت آموزش سایتمان به آموزش بلکا خواهیم پرداخت. اما اگر قصد آن را دارید که پتینه این کار به پیمانکار بسپارید به بازسازی ساختمان اعتماد کنید تا بهترین کیفیت و بهترین بلکا قیمت را از ما دریافت نمایید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com