بازسازی ساختمان

پالت رنگی در نقاشی ساختمان

قبل از هرچیزی ابتدا باید درباره پالت رنگی خود  نقاشی ساختمان تصمیم گیری کنید. معمولا یک یا دو رنگ شاخص برای اتاق کافی هستند. برای مثال سیاه رنگی شاخص بوده و برای پیچیده نشان دادن دکوراسیون خیلی خوب جواب می دهد، اما باید در استفاده از این رنگ محافظه کارانه عمل کنید تا بر فضاهای تاریک خانه غلبه نکند. ترکیب رنگ سفید و سیاه نیز برجسته و کلاسیک بوده و به رنگ دیگری برای کامل شدن نیاز ندارند. بازسازی ساختمان با رعایت این نکات حتی می توانید رنگ سیاه را در خانه و اتاق های کوچک نیز استفاده کنید که ظاهری لوکس و دراماتیک به دکوراسیون می دهد.

آپارتمان زیر به تازگی در ماه دی شمسی یا ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی تکمیل شده و از این لحاظ کاملا داغ در سایت اتاق قرار می گیرد. همانطور که در بالا اشاره کردم این آپارتمان با مساحت تقریبا ۵۱ متری در زمره آپارتمان های خیلی کوچک یا میکرو آپارتمان ها قرار می گیرد. البته این خانه مورد بازسازی کامل قرار گرفته چرا که معماری داخلی خانه قبلی شامل دو اتاق جدا با دیوارهای ثابت بتنی و یک اتاق نشیمن بسیار گرفته و دلگیر بود، موردی که در منازل کوچک ایرانی به وفور دیده می شود! بعداز برداشتن دیوارها و استفاده از دیوار متحرک چوبی، اتاق ها کاملا با نشیمن بازسازی ساختمان خانه ترکیب می شوند و فضایی باز و روشن را بوجود می آورند.

نحوه استفاده از کتاب در اضافه کردن رنگ های جدید و شاد به دکوراسیون بسیار الهام بخش و خلاقانه است. نگهدارنده کتاب آرکلیکی در عکس زیر، وظیفه باز نگه داشتن مجلات یا کتاب ها را در یک صفحه مشخص دارد که به دیگران اجازه می دهد همان صفحه را مطالعه کنند. این کار یک روش جالب و سرگرم کننده برای راهنمایی مهمانان به خواندن کتاب بصورت تفننی و کوتاه است. بازهم در این قسمت کتابی با رنگ آبی متمایل به سبز در سمت چپ قرار گرفته که رنگی نسبتا شاد به سایه های تاریک موجود در فضا اضافه می کند.

نمونه های بسیار زیادی از آپارتمان ها و خانه های بسیار کوچک آوردیم که عملا مساحتی به اندازه یک اتاق خواب برخی خانه های لوکس و بزرگ داشتند اما طراحی و چیدمان این خانه ها بقدری هوشمندانه انجام شده بود که فضایی راحت و آسوده برای زندگی دو، سه و حتی چهار نفر فراهم آورده بود. چنین طراحان هوشمندی به هیچ عنوان استایل و شیکی یک دکوراسیون را فدای فضای بازسازی ساختمان کوچک نمی کنند بنابراین شما هم باید به همین شیوه عمل کنید. در این مطلب به معرفی تعدادی آپارتمان منحصر بفرد می پردازیم که حتی نسبت نقاشی ساختمان به آپارتمان های کوچک نیز، کوچک تر بحساب می آیند.

این آپارتمان ۷۶ متری را می شود بیشتر مناسب زمان آینده دانست، اما با این حال در کنار چهره فوق مدرن و آینده نگرانه اش، در باطن نیز فضایی بسیار سودمند و مفیدی را برای زندگی اعضای خانواده فراهم می کند. طراحی داخلی این خانه به وضوح نشان می دهد که استفاده از سایه های روشن و تاریک در کنار یکدیگر آن هم با روش درست و دقیق، چه نتیجه خارق العاده ای می تواند داشته باشد که به سادگی هر بیننده ای را مبحوت خود می کند.  همانطور که مشخص است چیدمان این خانه نیز پلانی باز دارد که در آن اتاق نشیمن یکدست سیاه به اتاق غذاخوری و آشپزخانه ای با کابینت های سفید و بسیار شیک متصل می شود.

بازسازی ساختمان

این خانه باریک در زمینی به طول ۱۸ متر و عرض فقط ۳٫۵ متر بنا شده که مساحت پتینه کف پلان را به عدد ۶۳ متر می رساند که با سایر آپارتمان های ۶۰ متری تفاوت بسیار زیادی دارد. با توجه به کم بودن شدید عرض ساختمان، معمار این خانه، هوشمندانه از فضای عمودی استفاده کرده تا به میزان بسیار زیادی این کمبود عرض را جبران کند. اتاق های مختلف این خانه از جمله نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب ها و حمام و سرویس بهداشتی، هر کدام در چهار طبقه متفاوت قرار گرفته اند. در طبقه اول، اتاق نشیمن با پلان باز به همراه اتاق غداخوری و آشپزخانه قرار دارد، البته بازسازی ساختمان در انتهای این طبقه نیز فضایی آزاد مانند حیاط خلوت در نظر گرفته شده که نور روز را تمام به داخل می کشاند.

در آشپزخانه های امروزی که پر از کابینت های ام دی اف و هایگلاس هستند، داشتن بافت و دکوراسیونی چوبی که گرما به محیط می بخشد، یک برتری بزرگ بحساب می آید. در کابینت چوبی ویژگی هایی مانند گره ها و رخ نقاشی ساختمان مواد معدنی چوب طبیعی خودنمایی می کند که ارزش زیبایی اینگونه کابینت ها را چندین برابر افزایش می دهد. موضوع بسیار جالب در مورد چوب های طبیعی این است که با گذر زمان در نگاه شما تغییراتی در چهره کابینت آشپزخانه شکل می گیرد بطوریکه شاید تعجب کنید اما به دلیل اینکه چوب زمانی که در مقابل نور قرار می گیرد رنگ نما مسن تر می شود، تغییراتی در بافت آن بوجود می آید.
اصول بازسازی ساختمان,قرارداد بازسازی ساختمان,عکسهای بازسازی ساختمان,بازسازی درب ساختمان,بازسازی رومالی ساختمان,طراحی بازسازی ساختمان,کادر بازسازی ساختمان,سوال بازسازی ساختمان,کتاب بازسازی ساختمان,بازسازی داخل ساختمان,بازسازی ساختمان قم,تزییناتی و بازسازی ساختمان,بازسازی آسان ساختمان,نمای ساختمان بازسازی,بازسازی ساختمان کاتالوگ,”کتاب بازسازی ساختمان”,بازسازی ساختمان گلستان,دکوراسیون بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان وسائل,فن بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان اصفهان,پمپ بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان الیکا
بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com