بازسازی ساختمان

کاناپه در خانه قدیمی

بازسازی ساختمان داتیک

خوشبختانه می‌توانید این قانون را به قسمت «بی‌اهمیت‌ها» در ذهن خود منتقل کنید. اگر می‌خواهید از دو کاناپه در خانه خود استفاده کنید به عکس بالا به دقت توجه کنید. اگرچه این دو کاناپه هم از نظر سبک و هم رنگ با یکدیگر متفاوت هستند اما یک عنصر بسیار مهم دیگر آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد. به رنگ‌های موجود در قالیچه و پوستر تبلیغاتی ایتالیایی روی دیوار توجه کنید و ببینید چگونه این رنگ‌ها در کاناپه‌ها تکرار شده‌اند. بازسازی ساختمان سپس به کوسن‌ها توجه کنید. رنگ هر کدام از آن‌ها شبیه رنگ کاناپه مقابل است.

مالک این خانه از انواع تیرچه های چوبی کهنه در سقف و تخته های مسطح چوبی در کف استفاده کرده است تا ذات درونی چوب به فضای خانه گرما ببخشد.

در اتاق های کوچک نیز می توان از انواع سقف کاذب یا تیرچه های چوبی برای کوتاه نشان دادن سقف استفاده کرد. به طور مثال، این اتاق خواب، سقف 2.4 متری دارد و با نصب تخته هایی به ضخامت 13 سانتی‌متر در سقف و تزیین شطرنجی آن، باعث شده است بازسازی ساختمان تا اتاق خودمانی و صمیمی تر دیده شود.

کسانی که به سبک های سنتی و روستایی علاقه مندند می توانند با استفاده از تکه چوب های پرداخت شده یا تخته های چوب، دیوار اتاق خود را بپوشانند. البته علاوه بر رنگ های اصلی چوب می توانید از چوب های رنگ شده به رنگ مورد نظر شما  بازسازی ساختمان هم استفاده کنید.

اگر حمام بزرگی دارید که می توان در گوشه ای از آن وسایل تزئینی و عتیقه جای داد، حتما این کار را انجام دهید. می توانید از مجسمه های زیبا، کشوهای چوبی آنتیک یا گلدان های عتیقه برای زیباسازی حمام خود استفاده کنید. ایده ای بسیار نو که در بازسازی ساختمان کمتر خانه ای دیده می شود.

امروزه مردم دوست دارند تا از این نوع شیشه ها در پنجره ی پتینه کاری بالای در و یا در پنجره های فرعی خانه استفاده کنند. گاهی هم از این پنجره ها در اتاق هایی استفاده می کنند که ایجاد فضایی شخصی و بدون دید در آن مورد نظر بوده است. مثل بازسازی ساختمان اتاق خواب و یا در حمام و سرویس بهداشتی. گهگاه از این پنجره های منقوش در سقف هم استفاده می شود. از شکل های زیبای گلدار و طبیعی گرفته تا خطوط و سطوح هندسی و ساده، همه ی طرح های شیشه های رنگی این قابلیت را دارند که نمای خارجی ساختمان و یا دکوراسین داخلی خانه را کامل کنند.

چه از شیشه های رنگی واقعی استفاده کنید و چه از فیلم های رنگی و یا رنگ ویترای، پنجره ی شما بسیار منحصر بفرد و زیبا خواهد شد. می توانید از طرح های سنتی و قدیمی و یا گل و مرغ های تاریخی هم برای شکل دادن به شیشه های رنگی رنگ نما بازسازی ساختمان منزل تان استفاده کنید تا طراحی ای هوشمندانه داشته باشید.

زمانی که رنگ نیلی برای در ورودی استفاده می شود جلوه ای غنی و سلطنتی به نمای خانه می دهد. این رنگ انتخابی کلاسیک است و ماهیتی بسیار شیک و زیبا دارد و به در خانه جلوه ای سنتی می دهد. رنگ نیلی دارای تناژهای مختلفی بازسازی ساختمان است. برخی از تناژهای این رنگ به سمت ارغوانی تیره و برخی دیگر به سمت مشکی گرایش دارد. رنگ نیلی معمولا با رنگ هایی از قبیل طلایی، آبی و سبز به خوبی هماهنگ و همنشین می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com