بازسازی ساختمان

رنگ های سنتی و کلاسیک

این ترکیب رنگ بسیار کلاسیک و سنتی است. به طوری که دیوارها آبی کم رنگ  مدیریت پیمان هستند و گچ بری های بازسازی ساختمان دیوار به رنگ آبی آسمانی و پررنگ تر رنگ آمیزی می شوند. همچون انعکاس آب های سرد در آسمان در یک غروب زمستانی. این ترکیب رنگ تا حدی تمایل به توسی و نوعی درخشندگی دارد. بنابراین، با گذشت زمان هرگز رنگ کهنه گی به خود نمی گیرد. این رنگ بسیار کمرنگ و محو است و به همین دلیل، موجب آرامش و شادی می شود.

الکساندارا انجل – طراح – با رنگ های روشن و شفاف به اتاق نشیمن تاریک و قدیمی این خانه ونیزی در کالیفرنیا روح تازه ای بخشیده است. او از رنگ سفید برای دیوار و کف زمین استفاده کرده است.  او همچنین نرده ها و پلکان خانه را نیز سفید کرده است تا همان طراوات و تازگی بهار در داخل خانه نیز احساس شود. برای رنگ دادن به این همه سفیدی از پارچه های رومبلی راه راه و کوسن های طرح دار و گل دار استفاده کرده است.

رنگ آمیزی دیوارهای اتاق به رنگ توسی، باعث شده اند این اتاق خواب، بسیار آرام و ساکت به نظر برسد. تختخواب سفید و چوبی و آباژور سفید رنگ نیز بر زیبایی و آرامش آن افزوده اند. اتاق هایی که رنگ های کرم یا بژ دارند، برای تزئین آنها باید از رنگ سفید بازسازی ساختمان براق و درخشنده استفاده کنید.

در فضای داخلی هم همین مطالب صدق می کنند. رنگ های روشن و خنثی اتاق را روشن تر و بزرگتر جلوه می دهند و مثل همیشه سفید جزء اولین گزینه هاست. مشاهده رنگ های مختلف در خانه و تاثیر آنها بر روی حالات فردی پیش از انتخاب رنگ برای فضای نقاشی ساختمان داخلی خانه حتماً به مبحث روانشناسی رنگ ها توجه داشته باشید. با این کار هم حالت های روانی ساکنین خانه تعدیل می گردد و هم هر کس وارد خانه شما می شود احساس صمیمیت بالاتری را از جانب شما دریافت می کند. در اینجا توضیح مختصری در مورد بهترین گزینه های رنگی اتاق های مختلف را در اختیارتان قرار می دهیم.

هم می تواند گرما و حرارت ایجاد کند هم آرامش و خوشی. سبز همان احساسات آبی را در بر بازسازی ساختمان دارد با این تفاوت که قدری گرم تر و انعطاف پذیرتر است. باز هم اگر دقت کرده باشید می بینید که در اتاق عمل از این رنگ استفاده می کنند . سبز کمرنگ برای اتاق خواب و نشیمن مناسب است و ترکیب های پر رنگ تر برای آشپزخانه و غذاخوری خوب است. این رنگ در ارتباط با غذا و سلامتی هم هست.لازم نیست بازسازی ساختمان حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید این عیوب را رفع کنید. علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

کودک شما ممکن است دوست داشته باشد از کمدش بالا برود. مراقب کمدهایی که کشوهای پایینی آن‌ها می‌توانند برای کودک شما به پله تبدیل شوند، باشید و به درهای آن‌ها قفل کشو بزنید، چون حتی اگر کودک شما از کمد بالا نرود، بازهم ممکن است دستش لای در کشوها بماند. صندلی‌های بلند و صندلی‌هایی که امنیت ندارند و ممکن است کودک شما با فشار کوچکی آن‌ها را روی خود بیندازد، از اتاق خارج کنید. بازسازی ساختمان به علاوه مراقب باشید که تمام وسایل مبلمان مثل کمدها و قفسه‌ها محکم به دیوار پیچ شده‌اند و احتمال افتادن آن‌ها روی کودک وجود ندارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com