بازسازی ساختمان

رنگ زدن حاشیه در ساختمان

به همین ترتیب ادامه بدهید تا تمام بدنه در را رنگ بزنید. سپس به چارچوب در بپردازید. رنگ زدن حاشیه ها و ستون ها یک شب صبر کنید تا رنگ دیوارها کاملا خشک بشود. مطابق شکل نوار چسب دار مخصوص را بالای حاشیه قرار بدهید تا رنگ پخش نشود. حالا با یک قلم موی ? سانتیمتری حاشیه را رنگ بزنید. رنگ کردن پنجره ها با یک قلم موی ?/? سانتیمتری ناحیه های وسط و با یک قلم موی ? سانتیمتری، کناره های چهارچوب را رنگ بزنید. پاک کردن رنگهای اضافی برای پاک کردن رنگ های اضافی که به زیر چسب تراوش کرده، یک تیغ صورت تراشی را با مایع شیشه پاک کن لیز کنید، و با آن به آرامی تکه های اضافی رنگ را ببرید و پاک کنید. نگهداری رنگ اضافی باقیمانده رنگ های باقیمانده را در یک ظرف پلاستیکی بریزید و در آن را محکم ببندید. اگر در ظرف باز بماند، رنگ خشک خواهد شد. روی هر ظرف برچسبی بزنید که معین کننده اتاقی باشد که در آن به کار رفته است و آنها را در جایی مشخص برای استفاده های بعدی قرار بدهید. شستن قلم موها هر یک از قلم موها را زیر جریان آب نیمگرم بگیرید. بعد کمی مایع ظرفشویی به آنها بزنید و دوباره بشویید. با یک فرچه یا شانه فلزی قطره های خشک شده رنگ را از قلم مو جدا کنید.

رنگ زدن حاشیه

رنگ نارنجی در آموزش نقاشی ساختمان این رنگ با مشخصه بسیار شاخص و ساده خود، سمبل نشاط و شادمانی و از طرفی نشانه دانش و آگاهی است. این رنگ احساسات اجتماعی بودن و شدت را افزایش داده و فعالیت‌های اجتماعی را در افراد قوت می‌بخشد. موثرترین بخش بدن انسان، سیستم عضلانی و ماهیچه‌های انسان است که به سرعت از این رنگ تاثیر می‌پذیرد و به همین دلیل می‌توانید در نقاشی ساختمان از آن برای رنگ‌آمیزی اتاق نوجوانان و یا استخرهای خانگی بهره ببرید. بیاد داشته باشید که استفاده افراطی از رنگ نارنجی سبب نامتعادلی و ناهماهنگی در سیستم عصبی افراد می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود در نقاشی ساختمان از این رنگ به همراه رنگ سبز یا آبی استفاده شود. در ضمن ناراحتی و افسردگی‌های شدید نیز می‌توانند به وسیله رنگ نارنجی درمان شوند؛ برای رفع بیماری‌ها و ناملایمات گذرا در سیستم گوارشی نیز استفاده از رنگ نارنجی مفید است. رنگ‌ سبز در نقاشی ساختمان رنگ‌ سبز از جمله رنگ‌هایی است که در جهان بیش از بقیه‌ رنگ‌ها دیده می‌شود. رنگ سبز حالت آرام بخشی دارد و به عنوان سمبل شفقت و مهربانی و متعادل بودن روح و روان و رفتار به شمار می‌رود. رنگ سبز روشن که به طیف نوری آبی نزدیک‌تر است، در بسیاری از درمان‌ها مفید واقع می‌شود و بهترین رنگ برای درمان دردها محسوب می‌شود./ رنگ آمیزی ساختمان

تنفس کنیتکس های اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها : (Water Base) در حالی که دیوارها در مقابل نفوذ آب حفاظت می کند به بخار آب موجود در دیوارها اجازه خروج می دهد. خواص کنیتکس های اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها : (Water Base) کنیتکس اکرلیک روغنی سوراخها و ترکهای موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول بر پایه آب(Water Base) و حلالهای مخصوص تولید گردیده و از آب به عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد. کنیتکس اکرلیک روغنی بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. کنیتکس اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات کنیتکس روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد. برتری کنیتکس اکرلیک روغنی نسبت به کنیتکس روغنی، استفاده از آب بعنوان حلال کنیتکس اکرلیک روغنی (واتر بیس) پوشش های واتربیس یا کنیتکس اکرلیک حلال آب چند سالی است که وارد بازارپوشش های ساختمانی شده اندودرسطوح داخلی وخارجی ساختمان مورد استفاده قرارگرفته است.

ابتدا سطح برآمده را با یک دستمال تر و خشک بر دارید. اگر نیاز بود می توانید از بتونه نیز استفاده کنید. حالا محل خالی را با پرکننده های سطح پر کنید  و سپس پوشش رنگی زیر و بالای چوب را اعمال نمایید.
جای قلم مو بر روی سطح

این مشکل در رنگ های پایانی دیده می شود. دلیل ایجاد آن نیز، ساییدن نا مناسب سطح رنگ قدیمی، کاربرد نامناسب و یا استفاده از قلم مو های کم کیفیت است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com