بازسازی ساختمان

قلم مخصوص موهای شسته شده را در دستمال کاغذی هوله ای بپیچید و به صورت افقی در گوشه ای بگذارید تا خشک بشوند. در اینجا به شرح تکنیکهای ریز در هنگام نقاشی انواع سطوح مختلف خواهیم پرداخت: نقاشی کابینت، سقف و آجر: ه گفته متخصصین نقاشی و دکوراسیون منزل، هر سطحی قابل رنگ شدن است، اما، نکته بسیار مهم این است که برای این کار باید با صبر و حوصله سطح مورد نظر را برای رنگ آمیزی آماده کرد. در اینجا دو نقاش و دکوراتور با تجربه به نامهای دانیل هیرش (Danielle Hirsch) و برایان سانتوس (Brian Santos) تجربیات خود را در اختیار ما گذاشته اند: 1- سقف: بهترین کار این است که کار نقاشی سقف را قبل از رنگ آمیزی دیوارها انجام دهید. سانتوس برای این کار به جای قلم مو از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده میکند آموزش نقاشی ساختمان (که اکنون در فروشگاههای رنگ و ابزار ایران نیز موجود است) و دو دست رنگ به سقف میزند که دست اول در جهت تابش نور منبع اصلی نور اتاق –مانند پنجره- و دست دوم عمود بر جهت این نور است (با قلم مو نیز جهت رنگ آمیزی باید به همین صورت باشد). عده ای از تولید کنندگان رنگ، رنگ سفید را با ترکیبی تولید می‌کنند که هنگام نقاشی صورتی یا آبی است اما پس از خشک شدن سفید میشود. این رنگها به خصوص برای نقاشان تازه کار بسیار کارآمد هستند زیرا به آنها کمک میکنند تا در زمان نقاشی یک سطح سفید، کاملا از پوشیده شدن تمام سطح از رنگ مطمئن شوند.

قلم مخصوص

کارشناسان مسائل اجتماعی معتقدند که اگر جامعه‌ای بیشتر به این رنگ گرایش داشته باشد، از آرامش و ثبات بهتری برخوردار است. در نقاشی ساختمان استفاده برای نمای ساختمان برای در و پنجره‌ها یا سقف‌های شیروانی رنگ سبز توصیه می شود. رنگ آبی در نقاشی ساختمان رنگ آبی حالت خنک‌ کنندگی سیستم انرژی را دارد و به طور کلی رنگی است که حالت آرام‌ بخشی و استراحت‌ دهندگی را دارد. این رنگ در انتظام بخشی سیستم تنفسی نیز مفید واقع می‌شود. از طرفی رنگ آبی باعث می‌شود که فشار خون بالا کاهش یابد و در رفع ناراحتی‌ها و بیماری‌های گلو و حنجره نیز مفید واقع می‌ شود. استفاده از رنگ آبی در کنار رنگ‌های گرم باعث می‌شود که احساسات هنری و فکری فرد افزایش یابد و منبع مربوط به آن به طرز بسیار وسیعی به حرکت در آید. معمولا در ایران این رنگ را برای اتاق‌ خواب به کار می‌برند که استفاده به جا و منطقی است. رنگ صورتی در نقاشی ساختمان رنگ صورتی مطمئن‌ ترین و مناسب‌ترین رنگی است که می‌تواند با انرژی خود، احساسات مربوط به مهربانی، صراحت، عشق، اعتماد و ایمان را تقویت می‌کند. آموزش نقاشی ساختمان

سرعت اجرای بالا و بدون بو بودن و خشک شدن سریع باعث استقبال از این نوع کنیتکس اکرلیک در ساختمان شده است. مخصوصا برای محیط های بسته و آپارتمانی و نیز در مواردی که کارفرما مجبور به سکونت در منزل یا در محل کار در زمان رنگ آمیزی (به همراه خانواده وعلی الخصوص اطفال)هستند این نوع کنیتکس اکرلیک روغنی می تواند بهترین گزینه جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها باشد و سرعت بالای اجرا و تولید نکردن گازهای فرار و خطرناک برای سلامت افراد ایده آل است .نظر به آلودگی محیط زیست از طریق کنیتکس روغنی و پوشش های حلال تینر این نوع کنیتکس اکرلیک روغنی جای خود را در بازارهای اروپا و آمریکا باز کرده اند و حتی در برخی از کشورها تولید کنیتکس حلال تینر تینر روغنی با محدودیت ها و ممنوعیت های زیادی همراه شده است.

ابتدا رنگ قبلی را از روی سطح پاک کنید، مطمئن شوید که سطح قدیمی را به خوبی ساییده باشید. رنگ را به صورت صاف و یکدست اعمال کنید و سعی کنید از  قلم مو های با کیفیت استفاده کنید.

راه حل رفع جای قلم مو

اجازه دهید رنگ به مدت چند روز سخت شود. اگر چه ممکن است به نظر بعد از چند ساعت رنگ خشک شود ولی بهتر است چند روز صبر کنید تا رنگ کاملا خشک گردد. ناحیه ی مورد نظر را با یک دستمال تر و خشک بسایید.

برخی از اوقات پیش می آید که رنگ زمان زیادی برای خشک شدن می گیرد. این مشکل نشان آموزش نقاشی ساختمان دهنده ی این است که شما رنگ را بر روی سطوح کثیف و یا چرب اعمال کرده اید و یا از تینر  نامناسب استفاده نموده اید.

جلوگیری از خشک شدن آرام رنگ

ابتدا به طور کامل سطح را تمیز و آماده کنید. همیشه رنگ را قبل از اعمال آن بر روی دیوارها خوب به هم بزنید.

راه حل رفع آرام خشک شدن رنگ

اگر منزل شما تهویه ی مناسب ندارد، پنجره ها را باز کنید. اگر این راه  آموزش نقاشی ساختمان حل جواب نداد باید تمام رنگ را با تینر پاک کنید و رنگ آمیزی را از ابتدا شروع کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com