بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی دستگیره ها

قبل از شروع کار باید دستگیره ها و قسمتهای فلزی دیگر مانند ذره بین، جای کلید و.. را از درب جدا کنید و لولاها را با یک ماده مناسب مانند دو-سه لایه چسب میسکیت (چسبی با پایه آمونیاک که با قلم موی نقاشی روی محل مورد نظر مالیده شده، پس از خشک شدن حالت لاستیکی پیدا کرده و می‌توان آنرا پس از اتمام کار به راحتی از محل جدا نمود) بپوشانید. سپس از یک بتونه و آستری با پایه روغنی استفاده کنید تا رویه اولیه درب را کاملا بپوشاند، سپس حداقل دو دست رنگ براق یا نیمه براق به درب بزنید. 3- کابینت: به گفته هیرش هنگام رنگامیزی کابینت “مقدمات کار، بیش از هر چیز اهمیت دارد”. ابتدا دربها و کشوها و و ابزار یراقهای دیگر داخل کابینت مانند سبدهای سیمی را بیرون بیاورید و سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کنید. نوع رنگ آستری که به کار میبرید، به این بستگی دارد که جنس کابینت شما از چوب باشد یا لمینت. اگر کابینتها قبلا رنگ شده باشند باید ببینید که این رنگ چه بوده است. اهمیت این نکته در این است که اگر رنگ آمیزی منزل نهایی قبلی دارای پایه روغنی بوده، اکنون برای بتونه کاری و آستری آن هم باید رنگ روغنی به کار ببرید.

دستگیره

انتخاب رنگ مناسب: انتخاب رنگ برای رنگ‌ آمیزی ساختمان اولین مرحله است که شما باید انجام بدهید و برای آن باید با انواع رنگ و نقش وتاثیر آن در نقاشی ساختمان آن تا حدودی آشنا باشید. گاهی اوقات افراد برای رنگ‌آمیزی ساختمان شان از سلیقه‌های شخصی یا مدهای روز استفاده می‌کنند در حالی که بازی با رنگ‌ها اگر از روی آگاهی نباشد، فرد را در دراز‌ مدت با مشکلات عمده‌ای مواجه خواهد کرد. در کشور مان به دلیل عقب مانده گی صنعتی افراد ساختار شکن نیستند واصولا رنگهای همگان پسند را انتخاب میکنند این امر باعث شده در انتخاب رنگ از تنوع کمتری برخوردار باشیم ،درصورتی که انسانها ذاتا در انتخاب رنگ متفاوتند چگونه که روح وروان آنها از هم متمایز است. در ایران رنگ‌های سفید، طوسی، آبی، استخوانی بیشترین انتخاب را در رنگ‌آمیزی ساختمان داشته و دارند، چکونه که در سالهای اخیر رنگ لباس ها تغییر کرده ودر نقاشی ساختمان هم به تازگی به سمت رنگ‌های خاص‌تری همچون، صورتی، زرد، قرمز، نارنجی و زردچوبه‌ای …هم کشیده شده‌اند که بیشتر مربوط تاثیر فرهنگی و آداب خانه داری از کشورهای دیگر است. با این همه توصیف، این رنگ‌ها به صورت واحد در خانه‌ها کار نمی‌شوند بلکه اغلب در کنار یک رنگ از چند رنگ دیگر هم استفاده می‌شود تا تضاد یا همانندی‌اش سبب جلب توجه شود./ رنگ آمیزی منزل خود

گارانتی کنیتکس اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها : (Water Base) کنیتکس اکرلیک روغنی به علت خواص چسبندگی و انعطاف پذیری که دارد پوسته و طبله نمی شوند و دارای دوام زیاد است. همچنین دارای مقاومت بسیار عالی در برابر نفوذ آب، سایش، آلودگیهای قارچی، آلودگیهای میکروبی، اشتعال و به مدت 10 تا15 سال تضمین و 100 % قابل شستشو می باشد گارانتی کنیتکس اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها : (WATER BASE) به علت قدرت چسبندگی بسیار بالا و خشک شدن سریع رزین های اکرلیک روغنی قبل از این که کنیتکس اکرلیک روغنی را با آب مخلوط نمایید کلیه مراحل اجراء مانند ماکس کردن، زیرسازی و غیره را انجام دهید زیرا پس از مخلوط کردن کنیتکس اکرلیک روغنی با آب باید در حداقل زمان ممکن حدود (20 دقیقه)، بر روی نما اسپری گردد چون رزین کنیتکس اکرلیک روغنی شروع به خشک شدن می نماید و خروج از نازل پیستوله به سختی انجام می شود.

این مشکل زمانی اتفاق می افتد که تینر به درستی به کار نرفته باشد، سطح به خوبی با بتونه یا سایر پوشش ها پوشیده نشده باشد، رنگ زیری خشک نشده و یا پوشش نهایی بیش از حد با براش رنگ شده باشد.

جلوگیری از مات شدن رنگ

ابتدا سطح را به خوبی بسایید. سپس زمان کافی به پوشش زیرین بدهید تا خشک شود. از تینر در رنگ های براق استفاده نکنید و زمانی که هوا شرجی و یا سرد باشد رنگ آمیزی منزل نکنید.

راه حل رفع رنگ مات شده

اجازه دهید رنگ خشک شود، سپس سطح را به آرامی با یک دستمال ظریف بسایید، گرد و خاک را از آن بگیرید و یک لایه ی جدید از رنگ روی آن اعمال کنید.

استفاده از مواد رنگ آمیزی در نمای خارجی همواره مد نظر متخصصان بوده و هست. موادی همچون انواع کنیتکس، پلیتکس وغیره به لحاظ مقاومت در مقابل آب و باران، سرعت و سهولت در اجرا و پایین بودن هزینه اجرا مورد توجه سازندگان ساختمانها بوده، درخدمت صنعت ساختمان و مهندسین قرار گرفته است.

کنیتکس روغنی برپایه رزینهای آلکیدی لانگ 70 درصد کد AL166 تهیه شده است وفیلمی سخت و بادوام و مات ایجاد می کند. مقاوم درمقابل پوسته شدن و ترک خوردگی و شرایط جوی (بارندگی، تابش آفتاب و اشعه ماوراء بنفش) می باشد. کنیتکس روغنی قابل شستشو است و به علت استفاده درصد بالایی از رزین، دارای چسبندگی بسیار بالایی می باشد به طوری که بعد از خشک شدن کامل، دانه هایپرلایت به هیچ وجه از سطح جدا نمی گردد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com