بازسازی ساختمان

سه دست رنگ در رنگ آمیزی

پس از زدن رنگ آستری مناسب، دو یا سه دست از رنگ مورد نظر خود را به سطوح بزنید تا مطمئن شوید که رنگ کابینتها در مقابل استفاده هر روزه دوام خواهد یافت. طبعا هرچه تعداد لایه های رنگ بیشتر باشد، دوام آن هم بیشتر خواهد شد. به گفته هیرش ” یک لایه رنگ پس از خشک شدن تنها به ضخامت یک دستمال کاغذی خواهد بود”. سانتوس پیشنهاد می‌کند که برای نتیجه بهتر، رنگ را با غلتک ابری به کابینت بزنید، سپس با یک قلم مو رنگ را پخش کرده و لایه ای یکنواخت ایجاد کنید. مواد افزودنی دکوراتیو که به تازگی به رنگها اضافه می‌شوند نیز می‌توانند امکانات جالبی برای شما ایجاد کنند. برای مثال افزودن ماده ای که موجب ترک خوردن رنگ میشود به رنگ قرمز و زدن لایه نهایی قرمز بر روی رنگ پایه خاکستری، جلوه زیبایی ایجاد می‌کند زیرا ترکهای ایجاد شده در رنگ قرمز موجب میشوند تا رنگ خاکستری زیری نمایان شده و کابینتهای قدیمی جلوه تازه ای پیدا کنند. 4- دیواره آجری دور شومینه: ابتدا باید آجرها را کاملا تمیز کنید. برای این کار از یک برس سیمی و یک ماده شوینده بدون کف دارای تری سودیوم فسفات (TSP) استفاده کنید تا دوده ها و تیرگیها به خوبی پاک شوند. سانتوس توصیه می‌کند که پس از این تمیزکاری کامل، دست نگه دارید و شومینه را یک مرتبه دیگر از نظر بگذرانید. شاید تنها چیزی که برای زیبا شدن نیاز داشته، تمیز شدن بوده است و شما دیگر تمایلی به رنگ کردن آن نداشته باشید. در غیر این صورت، پس از اینکه آجرها تمیز و خشک شدند، یک دست رنگ آستری به آنها بزنید./ رنگ آمیزی منزل

سه دست

لطفاً حلبها و سطلهای محتوی کنیتکس اکرلیک روغنی را زیرمستقیم تابش نور آفتاب قرار ندهید چون در این حالت حلالهای موجود در ظروف به سرعت تبخیر می شود و محتوی ظروف بحالت خمیر خیلی سفت و غیر قابل مصرف در می آید. لطفاً از قرار دادن ظروف محتوی کنیتکس اکرلیک روغنی زیر مستقیم تابش نور آفتاب خوداری شود. لطفاً قبل از اجرای کنیتکس اکرلیک روغنی به روی نماهای داخلی و خروجی چنانچه سطح مورد نظر هرگونه خلل و فرجی دارد توسط بتونه مخصوص برطرف و همچنین توصیه می گردد قبل از اجرای کنیتکس اکرلیک روغنی به روی نماهای داخلی و خارجی آلودگی حاصل از عوامل جوی حتماً پاکسازی گردد. توصیه اکید می شود نماهایی که سیمان کاری و گچکاری خیلی قدیمی دارند حتماً قبل از اجرای کنیتکس اکرلیک روغنی جهت جلوگیری از زردآب زدن (لکه های زرد رنگ) از یرایمر مخصوص (مخلوط چسب c.225 و آب)، استفاده گردد. • حلب ها و سطل های محتوی کنیتکس اکرلیک روغنی را در دمای بالا 0C نگهداری فرمایید./ رنگ آمیزی منزل

نقاشی ساختمان ونقش آن در دکوراسیون داخلی ساختمان الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ و یا پوششهای رنگی در دکوراسیون داخلی ساختمان نخستین نکته ای که باید به هنگام انتخاب الگوی رنگی مد نظر داشته باشید، شخصیت خود شماست و سایر سوالات مقدماتی در نقاشی ساختمان عبارت اند از : 1– چه نوع فعالیتی قرار است در این مکان انجام گیرد ؟ 2 – چه نوع رنگ های طبیعی در این مکان وجود دارد ؟ 3 – به چه مقدار نور احتیاج است؟ این فضا اساسا مکانی است روشن یا تاریک ؟ 4 – در این جا اساسا مایل به داشتن فضایی گرم یا سرد هستید؟ 5 – آیا در پی ایجاد محیطی برانگیزاننده و شاد یا فضایی ساکت و آرام هستید ؟ 6– آیا مایلید فضای اتاق بزرگ تر یا کوچک تر از اندازه ی واقعی آن به نظر برسد ؟ 7 – شکل اصلی اتاق چیست؟ باریک و طویل یا کوتاه و پهن است ؟ از انجایی که در دکوراسیون داخلی ساختمان، نقاشی ساختمان نقش اساسی دارد ،رنگهای قوی ، درخشان و انگیزاننده (سیر)موجب کوچک تر به نظر رسیدن فضای ظاهری اطاق درنقاشی ساختمان می شود) قرمز ، سرخابی نارنجی ، زرد ) مناسب جهت فضاهایی که فعالیت و جنب و جوش فراوانی در آنها انجام می پذیرد مانند اتاق بازی بچه ها ، تمام یا بخشی از آشپزخانه ، اتاق غذاخوری ، در نقاشی ساختمان ، برای محیط ها و فضاهای آرامتر و راحت تر و ساکت ترمانند اتاق مطالعه واتاق خواب رنگهای سبز ، فیروزه ای ، بنفش تیره و آبی باعث فزونی انبساط خاطر و وسعت فکر می گردند.

برای جلوگیری از این موضوع، باید از پوشش زیری مناسب استفاده شود. مطمئن شوید که رنگ را مطابق دستورالعمل های شرکت سازنده مخلوط کرده اید. سعی کنید پوشش نهایی را زیاد براش نکنید.

راه حل رفع نمایش رنگ قبلی

برای حل این مشکل اگر نیاز بود می توانید از پوشش های بالایی اضافی نیز استفاده کنید.
حباب حباب شدن سطح

این مشکل معمولا در رنگهای براق و درخشنده رخ می دهد. ممکن است به خاطر وجود گرد و غبار بر روی رنگ آمیزی منزل سطح بوده باشد و یا اینکه به خاطر برس باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com