بازسازی ساختمان

لکه در رنگ آمیزی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک

هیرش رنگ آستری با مواد پوشاننده لکه را توصیه می‌کند تا هر لکه دوده را نیز بپوشاند. هنگام انتخاب رنگ توجه کنید که هر چقدر براقی رنگ بیشتر باشد، بیشتر در مقابل دوده مقاومت می‌کند. سانتوس رنگهای پر جلا یا نیمه براق را توصیه میکند. برای رنگ امیزی منزل قطعات فلزی میتوانید از رنگهای مقاوم در برایبر حرارت نیز استفاده کنید. امافراموش نکنید که به هیچ وجه داخل شومینه را رنگ نکنید. یتواند با هزینه کمترجلوه بسیاری به مبلمان قدیمی ببخشد، بلکه می‌توانید اگر کار برایتان مشکل بود، در جایی خراب شد یا به هر دلیل دیگر از ادامه آن دست کشیده یا از درست انجام دادن کار ناتوان شدید، از نقاشان حرفه ای کمک بگیرید و خیالتان راحت باشد که هزینه آن یا ضرر دوباره کاری به اندازه امور دیگر دکوراسیون بالا نخواهد بود. فقط فراموش نکنید که رنگ خوب و یکنواخت مخلوط شده باشد، غلظت آن کافی بوده و در هر مرتبه رنگ آمیزی آپارتمان ، جهت حرکت قلم مو یا غلتک باید یکسان باشد نه اینکه یک قلم از بالا به پایین و قلم بعدی از چپ به راست حرکت کند. برای پوشش بهتر، یک دست رنگ از یک جهت و دست بعدی عمود بر آن اجرا میشود.

لکه

چنانچه به هر عللی ظروف محتوی کنیتکگس اکرلیک روغنی زیر دمای 0C نگهداری شد و منجر به یخ زدگی شد در جای گرمی نگهداری تا یخ زدائی کامل و آماده مجدد مصرف گردد. مقدار مصرف پرایمر و نحوه ی اجرای آن : برای سطح 300 م.م 20 کیلو گرم چسب آکاکیم را با 30 لیتر آب شرب مخلوط و به شکل سیلر بر روی نماهای داخلی و خارجی اسپری نمایید. اجرای کنیتکس اکرلیک روغنی شرکت آدا با دارا نیروی متخصص اجرایی و سالها فعالیت در این زمینه کنیتکس اکرلیک روغنی را10الی 15سال گارانتی می نماید. یکی از جالب ترین مزیت کنیتکس اکرولیک روغنی درباره محل کاربرد آن می باشد. کاربرد کنیتکس اکرولیک روغنی در همه جاست. از سازه های خشن و دارای شرایط خاص همچون تونل ها و سازه های بتنی گرفته تا محیط داخل و خارج منازل، رستوران ها و فروشگاه های مختلف. جدای از مقاومت و سایر ویژگی های یاد شده این رنگ، ویژگی زیبایی و جلوه بی نظیر آن خصوصیت دیگری است که آن را از سایر رنگ ها ممتاز می سازد.

در زمانی نقاشی ساختمان جهت رنگ آمیزی منزل سقفها بهتر است از رنگهای سفیدیا سفید مایل به خاکستری یا زرد استفاده نمود ، چرا که رنگها معمولا در فضاهای وسیع ، غلیظ تر و تیره تر به نظر میرسند. وباعث میشوند که ارتفاع کوتاه تر به نظر برسد. شرکت نقاشی شرکت نقاشی ساختمان آدا با بهره گیری از کادری مجرب، انواع نقاشی روغنی – نقاشی بلکا – نقاشی مولتی کالر و … را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد بازدید رایگان – مشاوره رایگان – ارسال آلبوم – کاتالوگ کیفیت مطلوب – خدمات متمایز – قیمت مناسب هدف مـــا ضــــــــــایـــت شـمــاســــــــت و آماده اعزام نقاش حرفه ای به صورت روزمزدی وپیمانکاری در تمام نقاط کشور می باشد. شرکت خدماتی آدا با اکیپ های تخصصی در رنگ آمیزی ساختمانی وصنعتی و آمادگی خود را جهت ، نقاشی ساختمان ،بلکا ، پتینه ، کنیتکس ، مولتی کالر، اپوکسی یا پلی ارتان ، رنگ های دکوراتیو ، رنگ های آنتی باکتریال ، رنگ محیط های آبی و استخر، و آماده عقد قرار داد با ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری جهت رنگ آمیزی می باشد.

پوسته پوسته شدن رنگ معمولا به خاطر آماده سازی ضعیف و یا استفاده ی نادرست از بتونه است. معمولا چند هفته طول می کشد تا پوسته پوسته شدن رنگ خود را نشان دهد و معمولا نواحی کوچکی از سطح را درگیر می سازد./ رنگ آمیزی منزل

جلوگیری از ایجاد پوسته پوسته شدن رنگ

ابتدا سطح را به طور کامل تمیز کرده و آماده کنید. اگر به چوب خالص رسیدید، ابتدا از بتونه ی مناسب استفاده کنید.

راه حل رفع پوسته پوسته شدن رنگ

اگر پوسته پوسته شدن اتفاق افتاد، ابتدا تمامی این نواحی را بخراشید تا به یک سطح صافی برسید، بعد این سطوح را با یک پر کننده ی مناسب پر کنید و دوباره آن را رنگ بزنید. اما اگر نواحی پوسته پوسته شده زیاد بود، مجبورید تمامی این سطوح را بخراشید و دوباره از اول رنگ کنید.
نمایش رنگ پیشین

این موضوع معمولا زمانی اتفاق می افتد که رنگ نازکی روی نواحی تیره زده شده و رنگ قبلی یا پیش زمینه خودنمایی کند. البته این موضوع می تواند به خاطر عدم استفاده درست از پوشش های زیرین مناسب نیز باشد./ رنگ آمیزی آپارتمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com