بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی در چیدمان خانه

نکته اساسی اینجاست که باید به چیدمان خانه ، دکوراسیون، رنگ مبل‌ها، اندازه اتاق‌ها و ارتفاع سقف‌ها نور وروشنایی بیش از هر چیز دیگری توجه شود.علاوه بر این‌ها رنگ‌ها بر روح و روان و رفتار مان اثر می‌گذارند و اگر در دراز‌ مدت در پرتو رنگی خاص باشیم روحیاتمان به سمت انرژی‌های نهانی آن رنگ متمایل خواهد شد. رنگ‌ها اثرات درمانی نیز دارند جعفر رضی‌پور، فوق‌لیسانس نقاشی و هنردرمانگر مدارس استثنایی تهران، بعضی از خواص رنگ‌ها را این‌گونه برمی‌شمرد: رنگ سفید رنگ سفید در بنیه تمامی طیف‌ها نهفته و موجود است. رنگ سفید متظاهر‌کننده احساسات‌ نبوغ و استعدادهای بالقوه فرد بوده و رنگی است که نبوغ و توانایی‌های فرد را تقویت کرده و برای تمامی بنیه رنگ‌ها مناسب تشخیص داده می‌شود. اگر می‌خواهید رنگ آمیزی منزل و خانه‌ تان در درمان عوارض روحی و جسمی‌تان موثر باشد، پیشنهاد ما این است که بهتر است با رنگ سفید کار خود را شروع کنید و با این رنگ نیز کار خود را پایان بدهید. رنگ قرمز یا سرخ رنگ سرخ بی‌ نهایت روح افزا و جان بخش است. زمانی که در مکانی با این رنگ قرار می‌گیریم، احساسات ما غلیان می‌یابند و آماده بروز آن‌ها در شیوه‌ها و شکل‌های متفاوت هستیم شاید به همین خاطر است که از این رنگ در طراحی سالن‌های تئاتر، موسیقی و سینما بهره می‌برند، اما اگر رنگ قرمز بیش از حد معمول و به دور از تضاد رنگی با سایر رنگ‌ ها مورد‌ استفاده قرار گیرد منجر به ناملایمات احساسی و افسردگی‌های ناپایدار می‌ شود.

چیدمان خانه

وجود میلیونها دانه رنگی که تشکیل دهنده این رنگ می باشند، ظاهری بی همتا برای آن ایجاد می کند. همچنین استفاده از کریستال در اجرای این رنگ (توسط پمپ های هوا و پیستوله های ویژه)، نوع تزئینی آن را ایجاد می کند که آن نیز در زیبایی این رنگ نقش مهمی ایفا می نماید. اجرای کنیتکس اکرولیک روغنی نحوی اجرای کنیتکس اکرولیک روغنی با کمک پمپ های هوا دستگاه های میکس و جای دهنده رنگ و پیستوله های ویژه و کنیتکس کار مجرب برای پاشش رنگ انجام می گیرد.

اجازه دهید رنگ برای چند روز خشک شود، حتی اگر رنگ بعد از چند ساعت خشک به نظر رسید باز هم زمان کافی برای خشک شدن را به رنگ بدهید. نواحی مورد نظر را بسایید و با آب تمیز بشویید. سپس آن را کاملا خشک کنید و یک لایه ی جدیدی از رنگ روی آن اعمال کنید.
آویزان و چین و چروک شدن رنگ

این موضوع به خاطر اعمال رنگ ضعیف است.

جلوگیری از چروک شدن رنگ

برای جلوگیری از بروز این مشکل سعی کنید برس رنگی را با رنگ زیاد پر نکنید.

مشکلات رنگ آمیزی

راه حل رفع چروک شدن رنگ

اجازه دهید رنگ به مدت چند روز خشک شود. سطح مورد نظر را بسایید و آن را با آب تمیز بشویید و اجازه دهید خشک شود. سپس لایه ی جدیدی از رنگ روی ان اعمال کنید.

مواد و مصالح: انتخاب رنگ دیوار اولین قدم در طراحی داخلی است. در انتخاب بهترین رنگ برای فضای خانه باید دقت زیادی صورت گیرد تا علاوه بر اینکه با فضای داخلی خانه هم خوانی داشته باشد، رضایت شما از آن نیز مهر تاییدی برای انتخاب بهترین باشد. نوع رنگ دیوار نیز مانند رنگ آن اهمیت زیادی دارد و می تواند تاثیر زیادی بر خصوصیات فضای داخلی خانه شما بگذارد. این مطلب را که با راهنمایی گروه رنگ ساختمانی نیوکالر تهیه شده، دنبال کنید تا با انواع رنگ دیوار در فضای داخلی آشنا شوید. اکنون می توانید از اشتباهاتی که باعث از بین رفتن هزینه و زمان شما می شود، جلوگیری کنید.

کنیتکس های روغنی پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای خارج و داخل ساختمانها می باشد. مقاومت و استحکام کنیتکس روغنی در مقابل عوامل جوی ملی چندین سال گذشته کنیتکس روغنی را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر کشورهای جهان معرفی نموده است. کنیتکس های روغنی به خاطر ترکیب شیمیائی مخصوص آن واتر پروف (ضدآب) بوده و در مقابل عوامل جوی کاملاً مقاوم می باشد همچنین کنیتکس های روغنی به علت سبکی و وزن مخصوص آن بر روی ساختمان بار کمتری وارد و بر روی سیمان، چوب، آهن، آردواز، گچ، ینلهای گچی، بتون، جداول خیابان و غیره به رنگهای مختلف به راحتی قابل اجراء می باشد و 8 ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از 1 ماه حاصل می شود. قابل توجه است که هر کیلوگرم کنیتکس نوع سوپر 5/1 م.م، ممتاز 30/1 م.م و درجه یک 15/1 م.م را پوشش می دهد.

*خاصیت آکوستیک* – اجرای لایه کنیتکس آکریلیک آبتیک بر روی نما ساختمان تاحد قابل قبولی به سطح خاصیت آکوستیک می بخشد به طوریکه ارتعاشات صوتی موجود در فضای اطراف به میزان کمتری نسبت به سایر پوشش های خارجی نمای ساختمان بهداخل ساختمان نفوذ کرده و فضایی با آلودگی صوتی کمتر و با سکوت بیشتر درداخل ساختمان ایجاد می کند./ رنگ آمیزی منزل

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com