بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی با رنگ قرمز

به طور خلاصه رنگ قرمز ، باعث می‌شود که حرارت و دمای بدن انسان بیشتر شود و گردش خون و جریان آن را سریع تر می‌سازد و برای افرادی که دارای فشار خون پایینی … رنگ قرمز یا سرخ در قیمت نقاشی ساختمان رنگ سرخ بی‌ نهایت روح افزا و جان بخش است. زمانی که در مکانی با این رنگ قرار می‌گیریم، احساسات ما غلیان می‌یابند و آماده بروز آن‌ها در شیوه‌ها و شکل‌های متفاوت هستیم شاید به همین خاطر است که از این رنگ در طراحی سالن‌های تئاتر، موسیقی و سینما بهره می‌برند، اما اگر رنگ قرمز بیش از حد معمول و به دور از تضاد رنگی با سایر رنگ‌ ها مورد‌ استفاده قرار گیرد منجر به ناملایمات احساسی و افسردگی‌های ناپایدار می‌ شود. به طور خلاصه رنگ قرمز، باعث می‌شود که حرارت و دمای بدن انسان بیشتر شود و گردش خون و جریان آن را سریع تر می‌سازد و برای افرادی که دارای فشار خون پایینی هستند مفید است. برای تحریک اشتها، استفاده از این رنگ در نقاشی ساختمان برای آشپزخانه‌ها توصیه می‌شود./ رنگ آمیزی منزل

رنگ قرمز

در این مقاله سعی شده است به برخی از مشکلات رنگ آمیزی سطوح اشاره شود و در ادامه هر یک روش های جلوگیری از ایجاد آن مشکل و راه حل رفع آن مشکل بیان شده است.

مشکلات رنگ آمیزی که در زیر اشاره شده است شامل: برآمده شدن رنگ بر روی چوب، جای قلم مو بر روی سطح، مات و گرفته شدن رنگ، پوسته پوسته شدن رنگ، نمایش رنگ پیشین، حباب حباب شدن سطح، آویزان و چین و چروک رنگ، جای قلم مو، آرام خشک شدن رنگ.
بر آمده شدن رنگ بر روی چوب

بر آمده شدن رنگ بیشتر در نواحی خارجی چوب رخ می دهد. این بر آمدگی ها می توانند اندازه ی مختلفی داشته باشند. اولین و مهم ترین دلیل برای ایجاد این برآمدگی ها رطوبت درون چوب و یا بر روی سطح آن است که بین پوشش رنگی گیر افتاده است.

مشکلات رنگ آمیزی منزل

یکی دیگر از دلایل، رنگ آمیزی بر روی یک پوشش نرم و ضخیم رنگ قبلی است. رنگ های تیره بیشتر از رنگ های روشن تمایل به برآمده شدن دارند زیرا این رنگها انرژی خورشیدی بیشتری را جذب می کنند و سطح را گرم می سازند.

روش های جلوگیری از بر آمده شدن چوب

سعی کنید رنگ آمیزی منزل چوب را در اواخر تابستان انجام دهید تا به طور کامل خشک گردد. اگر این کار امکان پذیر نبود، سعی کنید در شرایطی که آب و هوا گرم باشد رنگ آمیزی را انجام دهید. هرگز به سرعت بعد از بارندگی و یا شستن، رنگ نکنید مگر اینکه سطح به طور کامل خشک شده باشد. استفاده اندک از تفنگ گرما می تواند رطوبت سطح را حذف کند.

دوام و ماندگاری درخشندگی و براق بودن رنگ دیوار در انواع جدیدتر رنگ افزایش یافته است و به دنبال این قضیه بسیاری از افراد به دنبال روش های خلاقانه ای هستند تا رنگ ها را با هم ترکیب کرده و آنها را هماهنگ کنند. به گفته گروه رنگ ساختمانی نیوکالر مشتریان در استفاده از انواع رنگ دیوار بیشتر تجربی عمل می کنند تا بتوانند تاثیر خوبی از بافت مورد نظر خود بر روی دیوار دریافت کنند. خطوط نواری رنگی براق بر روی رنگ مات با تنالیته رنگی مشابه می تواند دیواری خاص و متفاوت را برای فضای داخلی منزل شما بوجود آورد. در این حالت دیوار با ظاهر بافت دار به نظر می رسد.

این نوع کنیتکس هم برای داخل ساختمان و هم برای بیرون ساختمان مورد استفاده می باشد و مهمترین مزیت آن آب گریز بودن آن می باشد و مهمترین معایب آن علاوه بر گرانی بنزین و بوی نا مطبوع و دیر خشک شدن آن اینست چون با بنزین حل و رقیق می شود تا کاملا خشک نشده باشد با کوچکترین جرقه ای حتی با زدن کلید برق شعله ور شده و در محیط های سر بسته خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

2- انواع کنیتکس پلاستیک:

این نوع کنیتکس برای داخل ساختمان و جای که در معرض آب نباشد مورد استفاده قرار می گیرد مهمترین مزیت آن عدم وجود بوی نامطبوع و عدم اشتعال و خشک شدن سریع و حل و رقیق شدن با آب می باشد و مهمترین معایب ان آب گریز نبودن آن می باشد به این صورت که اگر در معرض آب قرار بگیرد رطوبت آب را در خود جذبنموده و کم کم حالت چسبندگی خود را از دست می دهد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com