بازسازی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان با کیفیت برتر

قیمت نقاشی ساختمان رنگ عایق گرمائی را به عنوان یک تکنولوژی ناسا می توان پذیرفت. قالب های بیرونی شاتل های فضایی ناسا به وسیله بلوک های سرامیکی وکیوم شده از هوا تشکیل شده است . این بلوک ها تحمل  شاتل ها را در اختلاف دمای موجود در فضا (-80 الی +1000 درجه سانتی گراد)ممکن می سازند . بلوک های سرامیکی اعمال شده روی این سطوح ، فشرده و در اندازه های میکرو  کوچک شده اند بطویکه قابل استفاده در صنعت رنگ سازی باشند و این برای ما صرفه جویی انرژی گرمائی را فراهم می کند.

رنگ عایق گرمائی در دنیا یک نو آوری می باشد.
همانطور که می دانید حدود 10 سال پیش رنگ های سلیکوندار وارد بازار شده و مدروز شدند.  در نمای بیرون و داخل ، رنگ های آکرولیک و سلیکونی در بازارهای جهانی به سرعت جای خود را گرفت.اما یکی از این محصولاتی که دارای ظاهری زیبا و قابلیت شستشو، و دارای خواص عایق رطوبتی بوده،  در سطح بیرونش  بازده  دیگری  نیز وجود دارد به خصوص که در کشور ما  رنگ جهت فراهم کردن تمییزی برای سطح اعمال می شود، اما گرمایش زمین ( بالا رفتن دمای هوا درسطح زمین) و آمدن گرما ی هوا همراه آن و مسئله هزینه هایش سبب به وجود آمدن کشفیات جدید  در دنیا شد . بخصوص در کشور مان مخارج و هزینه های صرف شده برای گاز طبیعی جهت گرمایش هر روز در حال افزایش می باشد . و در فصول گرم ، همه ما در حال رودرو شدن با قبض های برق  مصرفی قیمت نقاشی ساختمان برای سرمایش هستیم.

با آخرین تکنولوژی نانو عایق آدا در ساختمانتان ؛
سقف/ بام 50% ؛ تنها سیستم  عایقی می باشد که در طول روز  مانع از گرم شدن ساختمان از بام و سقف توسط خورشید ، و در طول ماههای سرد زمستان نیز، مانع از سرما و رطوبت می شود . هرچقدر اشعه های آفتاب در فضا به صورت عمودی می تابند بیشتر انعکاس پیدا می کنند، ازین رو عملکرد حرارتی محصول افزایش پیدا می کند . بخصوص اشعه های خورشید  مدیریت پیمان در فصولی که بیشتر به صورت عمودی می تابند ، 95% اشعه های آفتاب و80% UV  ها بازتابیده می شوند  و لذا عملکرد حرارتی محصول به 50% می رسد.رنگ عایق
نمای بیرون 30% ؛ گرمای تابیده شده به سطح برگشت داده می شود ( بازتابیده می شود) قبل از اینکه به پشت نفوذ کند و بدین صورت  هوای سرد زمستان به داخل نفوذ نکرده و هوای گرم تابستان نیز به داخل وارد نمی شود در نتیجه از تغییرات گرمائی داخل ساختمان جلوگیری می شود. و لذا در زمستان ساختمان را از هوای سرد محافظت کرده و مصرف انرژی گرمایش را کم می کند و و در فصول گرم نیز ساختمان کمتر گرم شده  و تهویه مطبوع کمتر استفاده خواهد شد .
در نمای داخل 30% ؛ گرمای که به طریقه تابش  به سطح برخورد می کند ، بازتابیده شده و در داخل می ماند و ازاین رو بدلیل کم شدن اتلاف انرژی داخل ، در زمستان به استفاده کمتر از سیستم گرمایشی و در تابستان به استفاده کمتر از سیستم خنک کاری نیاز خواهیم داشت.
——————————————————————————————————————-
شرکت ما   رنگ عایق گرمائی و پلی یورتان پاششی ، عایق  گرما ، آب و صدا و مقاومت در برابر آتش سوزی وعایق رطوبتی که همیشه از طبقات زیرین ساختمان ها به بالا نفوذ پیدا می کند اسکلت های فلزی ، پوشش نما ، تقویت قیمت نقاشی ساختمان ساختاری و در ایران درخیلی از تکنولوژی های جدید فعالیت می کند
عایق های گرمائی شناخته شده در پوشش های نما ، در بهترین حالت دارای هزینه بالا و زمان اجرای بالای می باشند. با این حال راه حل اقترنگ عایق صادی و  آسان این مسئله ، سیستم  رنگ عایق گرمائی است. با پوشش رنگ عایق گرمائی هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان  شما تا 45 درصد کاهش پیدا می کند.  ساختمان شما هرچه قدر هم قدیمی باشد هدر رفت انرژی را به شکل موثر می توانید کاهش دهید .  رنگ عایق گرمائی  انتقال حرارت را از طریق  هدایت ، همرفت و تشعشع مانع می شود .
رنگ عایق گرمائی اشعه های آفتاب و یا انتقال حرارتی که به طریقه تابش حرارتی از شومینه می آید، ویا گرمای انتقالی از یک کتری در حال جوش روی اجاق گاز به طریق هدایت و یا رسیدن هوای خنک دمیده شده از تهویه مطبوع به شما به  طریق همرفتی را برای نمونه نشان می دهد.
سرد شدن  در زمستان : 50%- 70% در کم شدن نور خورشید( تابش خورشید) ،57%از انتقال حرارتش( هدایتی) و 45% از جابجایی هوای سرد(همرفتی)
گرم شدن در تابستان : 93% به نور خورشید (تابش)، 57% به نقاشی ساختمان انتقال حرارتش(هدایت) ، 1% به همرفتی هوای گرم( همرفت)
images
پوشش رنگ عایق گرمائی
رنگ عایق حرارتی ( رنگ عایق آدا ) بر اصول محافظت ازگرما برای طولانی مدت  ساخته شده است.
رزین مورد استفاده در ترکیب دارای هدایت حرارتی کم ، بدون منفذ ، دارای فیلم رنگ بسیار محکم ، مقاومت در مقابل اکسیداسیون بالای دارد.جهت جلوگیری  از انتقال حرارت در دیوارها  توسط رنگ عایق گرمائی  نیاز به جذب حرارت نیست. می بایست گرما به محیط ساطع شده خود بازگردانده شود بدین سبب در رنگ های عایق حرارتی ، کره های شیشه ای  در حد میکرو با  پیگمنت های آلومینیومی مانع گرمای تابشی ، همراه با دیگر مواد سرامیکی از انتقال گرما و حرارت جلوگیری می کنند. در پوشش های با هدف عایق گرمائی ، با تکنولوژی خاص وکیوم شیشه ای  تولید شده و میکرو کره های سرامیکی توخالی  با ضریب انتقال قیمت نقاشی ساختمان حرارت پائینتر از W/mk   0.035 در رنگ عایق گرمائی استفاده می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com