بازسازی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان با هزینه قسطی

قیمت نقاشی ساختمان ترکیبی است از مواد شیمیایی، پرلیت، میک، پنبه نسوز، مواد رنگی با  رنگ نما ثبات با رزینهای سنتیک  عجین می شود.
جلوی تنفس دیوار زیر کار نمای ساختمان را نمی گیرد.از هر متر مربع کنیتکس روزانه 9/4  گرم بخار آب می تواند عبور کنداجرای نمای کنیتکس – نقاشی ساختمان آدا

و این مقدار جهت تنفس دیوار کاملا کافی است.آکوستیک و انعطاف پذیر می باشد. این ویژگی از بارزترین ویژگی های کنیتکس می باشد

و  آن را به ماده رنگی تبدیل کرده که حداکثر مقاومت را در برابر تکانه های سازه ها از جمله سازه های بتنی از خود نشان میدهد

و تا جای ممکن از ایجاد ترک و  شکاف در سطح تحت پوشش خود جلوگیری میکند.ویژگی که در رنگ های صنعتی به مراتب ضعیف تر از کنیتکس عمل میکند.
چسبندگی، ثبات رنگ و مقاومت کنیتکس در مقابل اسیدها و بازها و رطوبت قیمت نقاشی ساختمان بسیار عالی است.

رنگ کنیتکس های روغنی دارای حلال مواد تینری می باشند که بدلیل بو وهزینه بالای  آن باعث کاهش مصرف آن شده است. رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات رنگ کنیتکس  روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد. برتری رنگ کنیتکس های اکرلیک روغنی نسبت به رنگ کنیتکس های روغنی، استفاده از آب بعنوان حلال و نداشتن مضرات استفاده از حلالهای روغنی است به کار گیری از آن را در محیطهای بسته رفع می نماید. انواع رنگ کنیتکس های اکرلیک روغنی به رنگ سفید تولید می گردد و در موقع اجراء محدودیتی در طیف رنگی وجود ندارد کافی است رنگ پلاستیک مورد نظر را با رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی مخلوط نمایید.

در اصل تعریف رنگها در دکوراسیون یک تعریف مشخص و بسیار دقیق و قطعی نیست اما رنگهای که زنده و با براقیت خاص و حنثی و چشم را خسته نکند ضمن ساده گی وزیبایی در عین حال روح و روان افراد ساکن قیمت نقاشی ساختمان را آرامش دهد.اصولا در سالن رنگ های مانند سفید،سیاه،خاکستری ورنگهای دیگر همچنین بژ روشن،عاج،کرم،تن های  از رنگ قهوه ای،رنگ خاکی و…را می توان در نظر گرفت و خیلی وقت ها آبی و سبز در این چهارچوب قرار می گیرد.

546456

رنگ سالن

استفاده از رنگ در دکوراسیون سالن از سخت ترین مرحله آن به شمار می آید آنچه که درنهایت بدست می آید دکوراتیوها را بسیار نگران می کند. چون آنچه که مد نظر است بایستی درپایان کار تامین گردد به همین خاطر از هرروشی که شمارا به نتیجه کار می رساند باید استفاده کرد مثلا از رنگ لوازم،پارچه ها ،و یک رنگ با تن های متفاوت وازنمونه های گوناگون باید بهره قیمت نقاشی ساختمان جست عموما سالنی که با سفید چیدمان شده بالشهای با نقش سیاه وسفید و یا لوازم به رنگ نقره ای به سالن حرکت می بخشد .

ابلیت آنتی باکتریال این رنگها مانع از تجمع باکتریها در سطح شده
بدون نیاز به استفاده از ضدعفونیهای معمول و دوره ای
کلا در اجرای رنگ کاری ساختمان  مسئله  زیر سازی قبل از نقاشی  می بایست  توسط رنگ کار ساختمان  رعایت گردد.
ودر صورت رعایت نشدن این مسئله از طرف رنگ آمیز ساختمان  کیفیت  کار مناسب نخواهد بود. البته یک پیمانکار نقاش با تجربه برای پیشگیر ی از خرابی های بعدی ،  اجرای نقاشی را  بدون تکمیل زیر رنگ نما کاری اجراء نمی کند.

با توجه به موارد فوق استفاده گسترده ای برای محیط های بهداشتی و ساخت CleanRoom است.
1.   رنگهای ساختمانی، تزئینی و کفپوشهای ضد میکروب ، مورد استفاده در خانه، مهد کودک و اماکن عمومی
2.   رنگهای صنعتی قابل استفاده لوازم خانگی،وسائل مهد ،اسباب بازیها، وسائل بازی
3.   انواع وسائلی  که در محیط مرطوب قرار می گیرند.اجرای رنگ آنتی باکتریال- نقاشی شرکت آدا

4.   استخرها

کارشناسان  آدا سرویس آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجراء رنگ انتی باکتریال و آمادگی خود را جهت ، رنگ آمیزی بیمارستانها ،مراکز بهداشتی ودرما نی ،کارخانجات تولید دارو و تولید مواد غذایی …اجرای بلکا ، اجرای پتینه ، اجرای کنیتکس ، اجرای مولتی کالر، اجرای اپوکسی یا پلی ارتان ، اجرای رنگ های دکوراتیو ، اجرای رنگ های آنتی  اجرای قیمت نقاشی ساختمان باکتریال ، اجرای رنگ محیط های آبی و استخر، و آماده عقد قرار داد با ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری جهت رنگ های آنتی باکتریال می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com