بازسازی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان در داخل ساختمان

قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم نازک بر روی قیمت نقاشی ساختمان سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و ….است.
بافت ویژه این رنگ و مات و کم‌ جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌کند.
از آن جایی که ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند، برای محیط‌های پرترافیک و یا پر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسیار مناسب است.در صورت آسیب‌دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.
نقاشی مولتی کالر

شرکت آدا با چندین سال تجربه در نقاشی مولتی کالری در سراسر تهران با ضمانت نامه کتبی و با اکیپ های تخصصی درنقاشی  شرکت آدا – تزئینات- مولتی کالرمولتی کالری  با مشاوره رایکان در خدمت شماست،و آمادگی خود را جهت ،اجرای مولتی کالر ،اجرای بلکا ، اجرای پتینه ، اجرای کنیتکس ، اجرای مولتی کالر، اجرای اپوکسی یا پلی ارتان ، اجرای  قیمت نقاشی ساختمان رنگ های دکوراتیو ، اجرای رنگ های آنتی  اجرای باکتریال ، اجرای رنگ محیط های آبی و استخر، و آماده عقد قرار داد با ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری جهت اجرای مولتی کالر می باشد.

رنگ پلی یوتان پوشش های رنگی ضد خش و  ضد خوردگی می باشد.
رنگ پلی یورتان و هاردنر یورتان  از سری محصولات است که بر پایه رزین پلی یورتانی پلی‌آمینی ( Polyamine Hardener) تولید و ارائه می‌گردد.
درساختار این پوشش ها از حلال و رقیق‌کننده واکنشگرا استفاده نمی گردد تا از کاهش خصوصیات شیمیایی محصول تا حد ممکن جلوگیری به عمل آمده و ساختار پلیمری محصول در دراز مدت دچار تغییر و کاهش خصوصیات نگردد. باتوجه به ویسکوزیته مناسب این محصول، امکان بکارگیری آن با الیاف های تقویت‌کننده (شیشه، کربن، و …) وجود داشته و در پوشش های قیمت نقاشی ساختمان کامپوزیتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مقاومت شیمیایی، مکانیکی و حرارتی بسیار مناسب این محصول امکان بکارگیری آن را در سطوح و محیط های مختلف شیمیایی میسر می‌نماید و همین باعث می شود که  یک رنگ مقام در برابر خوردگی  یا  رنگ  مقاوم در برابر سایش  ( رنگ مقاوم در برابر سائیدگی )  شناخته شود  .  البته  نوع پلی یورتان با توجه  به شرایط  فرق خواهد کرد.
موارد مصرف :
–    اجرای پلی یورتان روی کلیه ای    سطو حی  که  در مجاورت مواد شیمیایی مانند اسیدها، قلیاها، الکل ها، نمک ها وهستند.
–   اجرای پلی یورتانروی کلیه ای    سطو حی که در مجاورت آب های سنگین، شور و یون کلر هستند.
–  اجرای پلی یورتانروی سطح  مخازن  شیمیایی بتونی و فلزی با استفاده از الیاف شیشه.
–   اجرای پلی یورتان روی سطوحی که در مجاورت مشتقات نفتی، روغن ها، بنزین، گازوئیل و … قراردارند.
–   برای ساخت ملات های  ضد اسید  و قلیا جهت نصب کاشی های ضداسید و قلیا به همراه افزودنی های معدنی.
–   به عنوان لایه آخر جهت ضد خش نمود ن  سطح .اجرای پلی یورتان -نقاشی ساختمان آدا
باتوجه به موارد فوق، کلیه سطوح صنعتی که با مواد شیمیایی در ارتباط می‌باشند مانند صنایع شیمیایی، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، محیط های نگهداری و تصفیه پساب های صنعتی کارخانجات، مخازن نگهداری  قیمت نقاشی ساختمان مواد شیمیایی، وان های آبکاری و محلول های شیمیایی، وان های الکترولیز، حوضچه‌های اسید و قلیا، کانال های انتقال مواد شیمیایی، لوله‌ها و محفظه‌های انتقال مواد شیمیایی و … می‌توانند با استفاده از این محصول در مقابل خوردگی محافظت گردند.

4564333

رنگ پلی اورتان یک محصول دو جزئی است که بر پایه رزین پلی اورتان تهیه شده و دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاه است. رنگ های پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و همچنین باران اسیدی دارند. این رنگ (رنگ پلی اورتان) به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح وپوششها به عنوان لایه نهایی برای پوشش سطوحی که در معرض مستقیم نورخورشید و شرایط  سخت آب و هوائی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های  پتینه دو جزئی پلی اورتان ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند واز هرگونه مشکل پوست پرتغالی بودن که یکی از معضلات بزرگ رنگ های پودری میباشد عاری هستند.

ویژگی های رنگ پلی اورتان

رنگ پلی یورتان
•    خشک شدن و سخت شدن سریع رنگ پلی اورتان در درجه حرارت پایین
•    مقاومت سایشی و ضربه پذیری بالای این رنگها( رنگ های پلی اورتان )
•    رنگ های پلی اورتان در برابر نور خورشید، آب و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند
•    مقاومت بالای رنگ نسبت به گچی شدن
•    چسبندگی بسیارعالی رنگ های زیبای پلی اورتان بر روی سطوح فلزی
•    مقاومت در برابر اسید، باز، روغن های صنعتی و شیمیایی واملاح
آماده سازی سطوح برای استفاده از رنگ پلی اورتان :
برای استفاده از رنگ های مقاوم پلی اورتان ، سطوح مورد نظر بایستی عاری از هرگونه آلودگی نظیر املاح ،گرد و غبار و روغن باشد. همچنین هرگونه خوردگی را از سطح پاک نموده و آستری مناسبی قیمت نقاشی ساختمان را برروی آن اعمال نمائید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com