بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک با مشاوره قبل کار

نقاشی ساختمان با غلطک رنگ استخر بر پایه رزین پلی اورتان، متشکل از دو جزء و به رنگ آبی می باشد. تحت تاثیر آب و فشار ناشی از آن قرار نمی گیرد. این محصول برای استفاده در استخرهای شنا و استخرهای تزئینی به خصوص در مواردی که امکان اجرای پوشش سرامیکی وجود ندارد بسیار ایده آل می باشد. پوشش آبی رنگ یکنواختی را بر روی سطح ایجاد می کند. بدلیل انعطاف پذیری بالا ظاهری صاف و بدون ترک داشته وتحت تاثیر اشعه ماورای بنفش و مواد شیمیایی ویژه استخر شنا قرار نگرفته و مقاومت بالایی در برابر مواد قلیایی و کلریدها دارد. رنگ خود را به مرور زمان از دست نداده، از زیر آب بودن هیچ تاثیر بدی نگرفته و ساییده نمی شود. در آب جلبک ایجاد نکرده و تولید باکتری نمی کند. اجرای بسیار آسانی داشته و اقتصادی است.

رنگ استخری تینری  بر پایه رزین های مقاوم در برابر آب و سریع خشک فرموله شده است و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری و سیمانی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد . این نقاشی ساختمان رنگ عموماً جهت رنگ آمیزی استخرهای شنا، حوضچه های پرورش ماهی، میگو و جانوران دریائی پیشنهاد می گردد.

34634643

ویژگی ها:
» مقاوم در برابر محیط های قلیائی بتنی
» دارای زمان خشک شدن مناسب
» قدرت پوشش بسیار عالی
» مقاوم در برابر سایش و ضربه
» مقاوم در برابر اشعه خورشید و نور ماوراء بنفش
موارد مصرف :
رنگ آمیزی آبنماها، استخرها، جکوزی و سقف سونای بخار
رنگ آمیزی دریاچه های مصنوعی
رنگ آمیزی سقف تأ سیسات ساختمان

رنگ استخری اکریلیک

این محصول بر پایه رزین اکریلیک ترمو پلاست فرموله گردیده است. نقاشی ساختمان با غلطک چسبندگی بالا و سرعت خشک شدن این رنگ بر روی سطوح سیمانی قابل توجه می باشد. مقاومت این رنگ در برابر آب و رطوبت، اسیدها و قلیاها فوق العاده می باشد و از این پوشش می توان در کلیه استخر های بتونی استفاده نمود.اجرای رنگ استخر- شرکت آدا

کارشناسان  آدا سرویس آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجراء رنگ های استخر و آمادگی خود را جهت ، نقاشی ساختمان ،بلکا ، پتینه ، مولتی کالر، اپوکسی یا پلی ارتان ، رنگ های دکوراتیو ،کنیتکس ، رنگ محیط های آبی و استخر، و آماده عقد قرار داد با ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری جهت اجرای رنگ های استخر می باشد.

اجرای نقاشی ساختمان  یا  رنگ آمیزی ساختمان برای رسیدن به اهدافی  همچون کارکرد مناسب ، زیبائی بصری هارمونی فضایی و تاثیر محیطی و روانی موثر و مثبت درطراحی داخلی ، مستلزم استفاده هماهنگ ، منسجم معنی دار و زیبا از عناصر طراحی است . که این کار با رنگ آمیزی ساختمان یا   نقاشی ساختمان انجام می شود. تجربه کار با رنگ ثابت  نقاشی ساختمان کرده است که رنگ ها نیز مثل انسانها ، از جهات مختلف  با یکدیگر مرتبط اند و  سلیقه ها و صفات مشترکی دارند. و یا برعکس ناهمگن و متضاد یکدیگرند. رنگ آمیزی ساختمان   یکی  ا ز عوامل تعیین کننده  سبک وسیاقی  است که بدان طریق با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار می کنیم .

اطلاعات بیشتر
اجرای بلکا
بلکا

بلکا نوعی پوشش سلولزی محسوب می شود که انواع گوناکونی دارد ولی مهمترین آنها نوع الیافی(ابریشمی ) و ساده می باشد آنچه بلکا را متداول ساخته تفاوت طرح آن در مقابل رنگ روغن و پلاستیک و سبکی وزن و محاسن اجرای بلکا که در زیر قید می گردد.وبه طور مختصر می توان گفت که بلکا مخلوطی  از پنبه سلولز، رشته های الیاف و رزین سلولزی با انواع
اجرای بلکا- شرکت نقاشی ساختمان آدا

متنوئی از افزودنی های تزئینی و آب بوده  . و ساختار بلکا به انواع طرح های ساده و طرح دار می باشد.

با اکیپ های تخصصی در رنگ آمیزی ساختمانی وصنعتی و  آمادگی خود نقاشی ساختمان با غلطک را جهت ،  اجرای پتینه ، اجرای کنیتکس ، اجرای مولتی کالر، اجرای اپوکسی یا پلی ارتان ، اجرای رنگ های دکوراتیو ، اجرای رنگ های آنتی  اجرای باکتریال ، اجرای رنگ محیط های آبی و استخر، و آماده عقد قرار داد با ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری جهت اجرای بلکا می باشد.

هنر پتینه یکی از هنرهائی است که می تواند پاسخگوی حس زیبا پسندی و تلفیق فضای سنتی و مدرن باشد
با توجه به جدید بودن این رشته رنگ کاری اکثریت مردم آشنائی کمی با این هنر داشته و به راحتی درک و تجسم برایشان میسر نمی شود
پتینه هنر رنگ و لعاب دادن به اشیا اجسام و سطوح و هرچیز رنگ نقاشی ساختمان با غلطک پذیر می باشد
با استفاده از پتینه می توان انواع طرحهای آجری، سنگی، گرانیت، چوب و … را به راحتی اجرا نمودشاید بتوان گفت در پوشش‌های رنگی دیگر فقط می‌شد روی رنگ‌ بندی آنها مانور داد و کمتر قادر بودیم تنوع و خلاقیتی به آن اضافه کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com