بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک زیر نگاه مشتری

در دکوراسیون رنگ فیروزه ای یک رنگ پر جنب جوش است ولی چون از گروه رنگهای نقاشی ساختمان با غلطک سرد محسوب می شود اتاق های کوچک را بزرکتر نشان می دهد.با این حال  در یک اتاق تمام دیوارهای آن را به رنگ فیروزه ای رنگ آمیزی کردن یا تمام دیوار های یک اتاق را با کاغذ دیواری ،به رنگ فیروزه ای کردن ریسک بزرکی محسوب می شود.

در دکوراسیون ورنگ آمیزی خانه تصمیم گرفتید که یکی از دیوار های خانه را با کاغذ دیواری به رنگ فیروزه ای کنید طرح ومد اتاق را باید درک کنید زیرا در یک اتاق مدرن کاغذ دیواری با نقش های هندسی استفاده می شود، و در دکوراسیون کلاسیک کاغذ دیواری گل دار یا به شکل شال های نقش دار می توان استفاده کرد .از جهت دیگراگر مبلمان و پرده ها نقش دار وگل دار هستند کاغذ دیواری را خیلی ساده می توان انتخاب کرد ،ودر ضمن نقش های شلوغ اتاق را پراکنده وبی ذوق نشان می دهد.

در دکوراسیون خانه توجه داشته باشید که دیوارهای به رنگ فیروزه ای ،در کنار رنگ سفید با مبلمان به رنگ کرم روشن توصیه می شود و رنگ لوازم را به رنگ سیب سبز ،رنگ صورتی ،رنگ طلایی،رنگ گیلاسی ومانند آنها و نقاشی ساختمان با غلطک رنگ های مختلف را می توان استفاده کرد.

یکی از دیوار های خونه  را با کاغذ دیواری فیروزه ای بپوشانید مثل دیوار پشت تلویزیون ،دیوار پشت کتابخانه ،دیوار پشت ناهارخوری،دیوارپشت یک کاناپه ومانند اینها توجه ودقت افراد را جلب می کند یا دیواری که به نظر شما ،هماهنگ با دکوراسیون شما دارد می توانید با کاغذ بیواری فیروزه ای بپوشانید.
حال سوال اینجاست که دیوار های دیگر چه رنگی باشد؟
جواب :رنگهای مانند رنگ سفید ، رنگ عاج ، رنگ خاکستری روشن ، رنگ کرم ودیوارهای با رنگ خنثی می توان کار کرد واین رنگها انرژی شدید رنگ فیروزه ای را متعادل تر می کنند .

در دکوراسیون منزل رنگ فیروزه ای با رنگ قهوه ای در کنار هم بسیار زیبا دیده می شوند . رنگ قهوه ای تیره گی خاص دارد واگردر کنار رنگ فیروزه ای، رنگ اتاق به اندازه کافی روشن نیست و رنگ گرم بوجود آمده  آنگاه دیوار فیروزه ای نقاشی ساختمان با غلطک با مبلمان قهوای روشن را با کف روشن وپرده ها ورنگ چهار چوب ها آن را متعادل کنید.

رنگ فیروزه ای ترکیبی از رنگ آبی ورنگ سبز می باشد گاهی رنگ آبی سنگینی می کند وگاهی سبز ، انتخاب رنگ  لوازم دکوراسیون براساس بیشترین درصد یکی از رنگ ها (سبز وقهوه ای )انتخاب می شود.

اگر به درستی دیوار های که به رنگ فیروزه ای رنگ آمیزی شده مقایسه کنیم خواهیم دید که دیواری با کاغذ دیواری فیروزه ای به فضا عمق بیشتر وحرکت بیشتر می دهد.

دراین نمونه ها محصولات استفاده شده از بهترین برندها می باشد اما می توان از کاغذ دیواری های ایرانی ،چینی وبرند های دیگر نیز که قیمت پائین تر هستند استفاده کرد.

index

جستجو وبررسی کردن نمونه های از دکوراسیون توانایی شما را در مورد دکوراسیون منزلتان افزایش می دهد در هر نمونه ایده وطراحی وسبک های جدید آشنا می شوید زیرا با تولید کننده گان رنگهای دکوراتیو ورنگهای جدید وبه روز ترین دکوراسیون دنیا آشنا می شوید بدین ترتیب دید شما را نسبت به دکوراسیون منزلتان بازتر می کند در این نوشته ها موضوع ما دکوراسیون اتاق خواب می باشد.بسیاری از ما بعد از کار روزانه وفعالیت بیرون از خانه استراحت در یک اتاق خواب نرم و راحت را انتظار داریم  کنیتکس شروع کردن روز تازه در یک اتاق خواب زیبا واقعا بی همتاست.دکوراسیون اتاق خواب باید برای ما شب ها یک محیط گرم وراحت وروزها مکان بزرگ وروشن ودل باز را فراهم کند در یک کلام دکوراسیون اتاق خواب جهان درونی ما را منعکس می کند وفضای محرمانه ماست بدین سبب دکوراسیون اتاق برای هر کسی تنها مناسب روح وروان آن شخص طراحی وساخته شود .

کسانی که می خواهند سالن خانه ،آپارتمان ویا منزل خود را بازسازی یا تغییراتی ایجاد کنند. تصمیم گرفته اند ولی طرح با ایده جدیدی ندارند یا آنهای که می خواهند دکوراسیون یکی از گوشه های سالن را تغییر دهند،اما نمی دانند که چه کاری باید بکنند.ما در این گالری عکس بهترین دکوراسیون وایده های جدید را برای شما جمع آوری کرده ایم وامید داریم با الهام گرفتن ازآنها بهترین وزیبا ترین دکوراسیون را برای سالن تان انتخاب کنید.

به پایان گالری های سبک های کلاسیک ومدرن ،دکوراتیو،ورنگارنگ آمدیم امیدواریم نقاشی ساختمان با غلطک برای سالن تان ایده های خوبی بدست آورده اید ما بهترین ها را برای شما آرزومندیم.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com