بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک با گارانتی

زیبای : به جهت داشتن رنگهای طبیعی و تلفیق آنها که بامخلوط چند نوع سنگ نقاشی ساختمان با غلطک به رنگهای مختلف تبدیل شده و دارای سی وشش  رنگ متنوع میباشد. و لذا باز بودن دست طراحان برای طراحی های متنوع نما از محاسن نمای مونولیت می باشد.
سبکی : نمای مونولیت یا نمای سنگدانه نسبت به نمای سنگ حدود 50درصد سبکتر است .  وزن سازه ها یکی از مهمترین مسئله صنعت ساختمان میباشد که باعث میشود سهم بیشتری از نیروی زمین لرزه را دریافت کند. همچنین مصالح سنگی ،آجری ،شیشه ای وکامپوزیت استفاده شده در نمای ساختمان ها به دلیل وزن بالایشان بیشتر در معرض خطر جداشدن از دیوار و پرتاب شدن برروی محل گذر عابران قرار دارند. وزن زیاد وحجم بالای سنگ و مصالح مشابه،  زیرسازی های سنگین تری را می طلبد که در این راستا در ساختمان های بلندتر از چهار طبقه، کمتر مصالح سنگی درشت و آجری استفاده میکنند. بدین شکل نمای مونولیت  بیشتر در مرکز توجه قرار می گیرد. سبکی وزن پوشش مونولیت یکی از بزرگترین مزیتهای آن نسبت به سایر پوششهای نما می باشد بطوریکه وزن پوشش مونولیت استفاده شده در هرمترمربع 3 الی4 کیلوگرم می باشد. مصرف سنگ در هر مترمربع 80الی 100 کیلوگرم می باشد. مصرف آجر در نقاشی ساختمان با غلطک هرمترمربع 20الی40 کیلوگرم می باشد
قابلیت تعمییرات ارزان :  تعمیر و بازسازی در نمای مونولیت به راحتی می توان قسمت های خرابی را ترمیم نمود بدون  دورنگی وبدون هزینه زیاد
اجرای سریع :اجرای نمای مونولیت نسبت  به نمای سنگ زمان کمتری نیاز دارد
ایمنی: ایمنی بیشتر نسبت به شیشه و سنگ و آجر و ….  و خطر ساز نبودن آن در زمان زلزله (خطراتی که ریزش احتمالی نمای سنگ و شیشه دارد در نمای مونولیت بدلیل سبکی وزن وضخامت کم و انعطاف پذیری بیشتر،  وجود ندارد.)
دوام زیاد نسبت به خیلی از پوشش های دیگر
هزینه پائین آن نسبت به نمای سنگ و شیشه و کامپوزیت (هزینه اجرای نمای مونولیت حدود 60% کمتر از نمای سنگ می باشد.
عایق رطوبتی و مقاوم در برابر نفوذ اب : نمای مونولیت با داشتن رزین اکریلیک بازسازی ساختمان و سیلیکون پس از خشک شدن به یک صفحه نایلونی تبدیل شده و مانع نفوذ رطوبت می شود . لذا می توان گفت تا حدودی خواص عایق رطوبتی نیز دارد .
اجرای سریع : یکی از ویژگی های  نمای مونولیت، سرعت اجرای پوشش  مونولیت می باشد  در پروژه های انبوه که به صورت مجتمع ساخته شده اند، بزرگترین مشکل در اواخر پروژه، مربوط به نمای پروژه ها می باشد. درواقع استفاده از نماهای سنگی وآجری کاملاً وقت بر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده وازلحاظ صرفه جویی در زمان وهزینه  مناسب می باشد.
غیر قابل اشتعال در هنگام آتش سوزی : نمای مونولیت به خودی خود اشتعال زا نمی باشد و در صورت آتش سوزی مشتعل نشده و به صورت پودر شده و می ریزدنمای مدرن ساختمان.
مقاوم در شرایط جوی سرد و گرم و رطوبت هوا
آنتی استاتیک و ضد الکتریسیته ساکن (ضدگردوغبار)
قابلیت رقیق شدن با آب و دوست دار محیط زیست
استفاده گسترده درکشورهای دیگر( درحال حاضر این  پوشش در کشورهای اروپایی و ترکیه  بطور گسترده استفاده  می شود)

پرایمر مخصوص مونولیت:

یک پرایمر امولسیونی آکرولیکی بوده وبرای زیر کار مونولیت استفاده می شود.و نقاشی ساختمان با غلطک برای سطوح گچی ، رنگ پلاستیک و روغنی ، کنیتکس و …. قابل استفاده می باشد.

ابزار مورد نیاز برای اجراء : وسایل لازم برای اجرای نمای مونولیت خیلی زیاد نبوده و با یک ماله فلزی ضد زنگ قابل اجرا می باشد.

هزینه اجرای پوشش مونولیت: دربرآورد هزینه اجرای نمای مونولیت  ، ساده یا دستگیر بودن سطح کار ، کل متراژ ،  و تعداد طبقات نیز تاثیر گذار است
4564333
شرکت آدا تولید کننده و  اجرا کننده پوشش های مونولیت، آماده اجرای نمای مونولیت در ایران و کشورهای همسایه می باشد.

تیم اجرایی آدا با پشتوانه چندین  ساله اجرای نماهای ساختمان بازسازی ساختمان با افتخار اعلام می کند نمای ساختمان شما را متفاوت خواهد کرد.

کیفیت برتر همراه با 10سال گارانتی کیفیت ازطرف شرکت و قیمت مناسب این محصول  گویای همه چیز است.

کیفیت نمای مونولیت ، قیمت مناسب نمای مونولیت ، سبک بودن نمای مونولیت ، باعث شده است به عنوان گزینه ی مناسب برای پوشش نمای ساختمان در دنیا مورد توجه قرار گیرد.

شرکت آدا در صورت درخواست مشتریان محترم,کارشناسان خود را نقاشی ساختمان با غلطک جهت بازدید و ارایه مشاوره رایگان به محل پروژه اعزام می نماید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com