بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر با مشاوره قبل کار

نقاشی ساختمان با مولتی کالر اتاق خواب محل استراحت وآرامش است ، طراحان دکوراسیون می‌گویند کنیتکس آرامش آدم‌ها از اتاق خوابشان شروع می‌شود. چون اتاق خواب هر شخص یعنی فضای خصوصی‌ زندگی‌است، که اگر متناسب با نیازهای روحی و جسمی‌ او بازسازی  شده باشد، باعث می‌شود آدم با آرامش بیشتری درآن حضور پیدا ‌کند.

دربازسازی اتاق خواب کودکان  قبل از اقدام به طراحی دکوراسیون باید توجه کرد.
که برای چه ‌کسی (برای چه سنی) بازسازی می کنید.بازسازی اتاق خواب کودکان
درباره روحیات و خلقیات صاحب اتاق چه می‌دانید؟
چه سبکی را با سلیقه او مناسب و هماهنگ می‌دانید؟
1- بهتر است محل استقرار اتاق کودک در نمای جنوبی ساختمان باشد تا نور خورشید به میزان کافی به اتاق او بتابد .
برای چیدمان و بازسازی اتاق‌ خواب کودکان ، سهم کودکان را در این تنوع نادیده نگیرید. بچه‌ها هم نیاز به کمی تنوع در نقاشی ،دکوراسیون وچیدمان اسباب و وسایل اتاق خود دارند.
2- میز کار، میزبازی، وسایل بازی و تخت خواب کودک باید از مواد و وسایل طبیعی تهیه شده باشند نه از وسایل

پرایمر موجود در سطل را کاملا بهم زده و با آب به اندازه لازم نقاشی ساختمان با مولتی کالر رقیق نمائید وسپس به وسیله قلم مو یا غلطک و یا airless روی سطوح اجرا نمائید. حدود 4الی 5 ساعت دیگر کاملا خشک خواهد شد.

طریقه اجرای پوشش مونولیت:

روش اجرای نمای مونولیت : مصالح آن به صورت آماده در سطل های 20و25 و 30 کیلویی میباشد و طرز اجرای نمای مونولیت به این صورت  است که مقدار خیلی جژئی آب به مصالح اضافه کرده و بعد به وسیله ماله مخصوص اجراء گردد.

زمان لازم برای خشک شدن : بعد از 6 ساعت سطح آن خشک می شود. البته  در رطوبت زیاد و دمای پائین این زمان می تواند طولانی شود.

میزان مصرف : میزان مصرف بسته به بافت مورد نظر متفاوت است مثلا نقاشی ساختمان با مولتی کالر ریز دانه 3الی4 کیلو گرم و درشت دانه 5الی6 کیلو گرم بر متر مربع که یک اجرا کننده نمای مونولیت برآن واقف است.

ابزار مورد نیاز برای اجراء : وسایل لازم برای اجرای نمای مونولیت خیلی زیاد نبوده و با یک ماله فلزی ضد زنگ قابل اجرا می باشد.

هزینه اجرای پوشش مونولیت: دربرآورد هزینه اجرای نمای مونولیت  ، ساده یا دستگیر بودن سطح کار ، کل متراژ ،  و تعداد طبقات نیز تاثیر گذار است
546456
شرکت آدا تولید کننده و  اجرا کننده پوشش های مونولیت، آماده اجرای نمای مونولیت در ایران و کشورهای همسایه می باشد.

تیم اجرایی آدا با پشتوانه چندین  ساله اجرای نماهای ساختمان  با افتخار اعلام می کند نمای ساختمان شما را متفاوت خواهد کرد.

کیفیت برتر همراه با 10سال گارانتی کیفیت ازطرف شرکت و قیمت مناسب این محصول  گویای همه چیز است.

کیفیت نمای مونولیت ، قیمت مناسب نمای مونولیت ، سبک بودن نقاشی ساختمان با مولتی کالر نمای مونولیت ، باعث شده است به عنوان گزینه ی مناسب برای پوشش نمای ساختمان در دنیا مورد توجه قرار گیرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com