بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر در داخل ساختمان

اگر چندین  سالی در خانه یا آپارتمان سکونت دارید نقاشی ساختمان با مولتی کالر برای لذت بردن از فضای داخلی ودکوراسیون خانه احتیاج به یک سری تغییرات وبازسازی دارید . طراحی و تغییرات مدرن،خانه یا آپارتمان شما را به یک مسکن قابل سکونت و زیبا تبدیل می کند. در واقع با صرف هزینه‌ای کمتربا مشاوره ،طراحان وکارشناسان شرکت آدا این امکان فراهم است که خانه‌ای سنتی و قدیمی شما را امروزی و زیبا کرده.

شرکت خدماتی آدا با کادر اجرای مجرب ، جابه‌جایی دیوارها ،طراحی مجدد داخلی با نظر کارفرما،برداشتن موزائیک یا سرامیک  قدیمی ،نصب سرامیک باتوجه به نظر کارفرما،تعمیرات وتغییرات سرویس بهداشتی،انجام گچ بری وایجاد نورمخفی ،ساخت و نصب کابینت ،نقاشی ساختمان ، لوله‌کشی، نصب پکیج و نصب شیرآلات ، طراحی و دکوراسیون داخلی ، فضاسازی بهینه، طراحی نما درصورت تمایل متقاضیان، مبله ساختمان در ابعاد وسیع شامل گاز، لباسشویی، مبل، پرده، در یک کلام تمامی وسایل مورد استفاده در یک ساختمان صورت می‌گیرد ،که هزینه آن بسته به برند مبلمان متفاوت می باشد .نورپردازی و تزئین دیوارها نیز از جمله نقاشی ساختمان با مولتی کالر مواردی است که در قالب دکوراسیون داخلی اعمال می‌شود. علاوه بر این شرکت‌آدا با مهندسین با تجربه وفعال در زمینه ساختمان ودکوراسیون داخلی مشا وره واجرا می نماید.

7236

آیا ازنمای ظاهر خانه قدیمی خود خسته شده اید
آیامی خواهید در میهمانی ها از دکوراسیون داخلی خانه خود لذت ببرید
به خانه ای رویایی ،زیبا ودرعین حال تلفیقی از سنت ومدرن فکر می کنید
آیا ازنور طبیعی کافی استفاده شده
از کم نور بودن خانه خود گله دارید
به فکر زیاد کردن اتاق خواب یا بزرگ کردن فضای پذیرایی یا آشپزخانه خود هستید
آیا سرویس های بهداشتی وکاشی کاری باطراخی مدرن  فکر می کنید
آیا نمای ساختمان تان عایق نیست انرژی مصرفی بالای دارید

در زیر بازسازی یک خانه قدیمی با در خواست مشتری بدون اینکه   رنگ نما دیوارهای آشپز خانه سنتی برداشته شود بازسازی شده ملاحظه خواهید کرد که چقدر متفاوت وزیبا شده در این بازسازی نصب سرامیک گرفته تا نصب کابینت ، نورپردازی ،دکوراسیون پرده و… وهرکدام از اجزا ،متناسب با فضا طراحی واجرا شده

بازسازی خانه های قدیمی شامل (تعمیرات، تغییرات در دکوراسیون داخلی ودیوار های جدا کننده واستفاده از مصالح موجود به نحو احسن و…) در هر صورت خیلی ها به این فکر افتاده اند که در منزل خود تغییراتی ایجاد نمایید.با توجه به آیتم های زیادی بازسازی خانه و بازسازی ساختمان از طراحی گرفته تا اجرا لازم وضروری است از کارشناسان خبره در این زمینه کمک بگیرید بعضی ها فکر می کنند که این کار باعث افزایش هزینه می شود در صورتی که عکس این تفکر اثبات شده زیرا این افراد به شما کمک نقاشی ساختمان با مولتی کالر می کندهزینه های اجرای راکاهش داده وتهیه مصالح باقیمت مناسب را فراهم نمایید .

بازسازی و دکوراسیون حال وپذیرایی بین اتاقها در یک خانه قدیمی با یک تغییر دکوراسیون ونورپردازی و نصب آینه ها و…وبا میز وصندلی و با رنگ سفید ورنگ آمیزی دیوار ها  با رنگ آبی زیبایی خاصی به این فضای قدیمی داده است.

به عنوان لایه آخر جهت ضد خش نمود ن  سطح .اجرای پلی یورتان -نقاشی ساختمان آدا
باتوجه به موارد فوق، کلیه سطوح صنعتی که با مواد شیمیایی در ارتباط می‌باشند مانند صنایع شیمیایی، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، محیط های نگهداری و تصفیه پساب های صنعتی کارخانجات، مخازن نگهداری مواد شیمیایی، وان های آبکاری و محلول های شیمیایی، وان های الکترولیز، حوضچه‌های اسید و قلیا، کانال های انتقال مواد شیمیایی، لوله‌ها و  رنگ نما محفظه‌های انتقال مواد شیمیایی و … می‌توانند با استفاده از این محصول در مقابل خوردگی محافظت گردند.
رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان یک محصول دو جزئی است که بر پایه رزین پلی اورتان نقاشی ساختمان با مولتی کالر تهیه شده و دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاه است. رنگ های پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و همچنین باران اسیدی دارند. این رنگ (رنگ پلی اورتان) به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح وپوششها به عنوان لایه نهایی برای پوشش سطوحی که در معرض مستقیم نورخورشید و شرایط  سخت آب و هوائی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های دو جزئی پلی اورتان ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند واز هرگونه مشکل پوست پرتغالی نقاشی ساختمان با مولتی کالر بودن که یکی از معضلات بزرگ رنگ های پودری میباشد عاری هستند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com