بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر با هزینه قسطی

اصل اول : قبل از هر کاری باید هدف و بودجه خود را مشخص کنیم یعنی اینکه در این امر نقاشی ساختمان با مولتی کالر ما چه کارهایی می خواهیم انجام دهیم و چه بودجه ای را برای این کار در نظر گرفته ایم و نیز باید شرایط منزل خود را در نظر بگیریم. یکی از مهمترین بخش های بازسازی خانه،فضای داخلی آن است برای افراد تکراری وخسته کننده است. استفاده بهینه از فضا موجود وتغییرات آن باتوجه به هزینه وخواست مشتری توسط طراحان معمار، سه بعدی دراختیار مشتری قرار می گیرد با لحاظ نمودن نظر مشتری طراحی برای اجرای آماده می شود.اصل دوم : بررسی امکانات موجود مثلا بررسی تمامی لوله های آب، رادیاتورها، سیستم برقی و سیم کشی را چک کنیم آیا تعویض شود یا نه چون ممکن است در قسمت هایی از آن ها پوسیده شده باشند.آیا در بازسازی خانه های قدیمی نقاشی ساختمان با مولتی کالر سرویس های توالت، حمام، آشپزخانه از نظر عایق سالم هستند یا نه اگر سالم باشد هزینه بازسازی کاهش می یابد.این ها مکان مهمترین قسمت های یک منزل هستند.البته نا گفته نماند بازسازی خانه وساختمان به ارزش ملک ، قیمت آن، ارزش افزوده پیدا خواهد کرد و در بازار مسکن می توانیم آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانیم و سود بیشتری ببریم.

45743
در بازسازی خانه های قدیمی ومسکونی چند مورد وجود داردکه تغییر در آن ها باعث می شود که ما فضای بهتر و مفید تری داشته باشیم:
1.    خانه ای داشته باشیم که معماری خوبی داشته باشد و استفاده بهینه از فضا ها و از همه فضا ها به خوبی استفاده کنیم.
2.    آشپزخانه قلب خانه است که میتوانیم با عوض کردن یا ترمیم کردن کابینت ها  پتینه مانند رنگکاری یا تعویض درب هاوکانترو نمای ورودی آشپزخانه آن را کاربردی و زیبا کنیم.
3.    با جایگزین کاشی های مدرن وزیبا سرویس حمام و توالت مد روز داشته باشیم.
4.    اتاق نشیمن وسالن پذیرایی را زیبا سازی کنیم مثلا کف آن را عوض کنیم و سقف ها را نورپردازی وگچ بری کنیم و دیوار های آن را با کاغذ و رنگ های دکوراتیو جذاب تر کنیم که این شامل اتاق خواب ها هم میشود.
5.    از درب و پنجره های عایق صوت وحرارت واز شیشه های دو جداره استفاده کنیم، هم زیبایی بهتری خواهند داشت و هم از هدر رفتن گرما جلوگیری می کنند و ازکار های چوبی  کمد ها و دکور ها را تغییر دهیم که منزلی زیبا و دوست داشتنی داشته باشیم.

6- ازنمای های عایق استفاده کنیم تا ازهدر رفت انرژی جلوگیری کنیم نقاشی ساختمان با مولتی کالر نمای های عایق مانند ( رنگ نانوعایق ،عایق دکوراتیو)

بازسازی خانه ،بازسازی ساختمان و مدرن سازی منازل تخصص ماست.با خیال راحت بازسازی خانه قدیمی و بازسازی ساختمان وآپارتمان فرسوده خود را به گروه مهندسین آدا بسپارید و خانه ای شیک ، مدرن و رویایی از ما تحویل بگیرید . این شرکت  بهترین اکیپ طراحی و اجرای بازسازی خانه های قدیمی(طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی – نمای ساختمان ، نمای  نقاشی ساختمان با مولتی کالر تلفیقی ، نمای مدرن با نمای سنتی، نمای مدرن کاه گلی با متریال قابل شستشو ) و مسکونی ، تجاری ، اداری ، باغ و ویلا)

خشک شدن و سخت شدن سریع رنگ پلی اورتان در درجه حرارت پایین
•    مقاومت سایشی و ضربه پذیری بالای این رنگها( رنگ های پلی اورتان )
•    رنگ های پلی اورتان در برابر نور خورشید، آب و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند
•    مقاومت بالای رنگ نسبت به گچی شدن
•    چسبندگی بسیارعالی رنگ های زیبای پلی اورتان بر روی سطوح فلزی
•    مقاومت در برابر اسید، باز، روغن های صنعتی و شیمیایی واملاح
آماده سازی سطوح برای استفاده از رنگ پلی اورتان :
برای استفاده از رنگ های مقاوم پلی اورتان ، سطوح مورد نظر بایستی عاری از هرگونه آلودگی نظیر املاح ،گرد و غبار و روغن باشد. همچنین هرگونه خوردگی را از سطح پاک نموده و آستری مناسبی را برروی آن پتینه اعمال نمائید.

آماده سازی رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان و هاردنر مربوطه را به نسبت مناسب مخلوط کرده و توسط تینر مربوطه تا رسیدن به ویسکوزیته مورد نظر رقیق نمائید. رنگ های پلی اورتان را هنگام آماده سازی و قبل از مصرف کاملا هم بزنید.به دلیل داشتن Pot Life فقط به مقدار لازم رنگ آماده نمائید زیرا سرعت خشک شدن بالایی دارند(عمر مفید رنگ آماده شده ۶ ساعت است).
نکته : برای بدست آوردن سطحی یکنواخت، رنگ پلی اورتان را نقاشی ساختمان با مولتی کالر توسط اسپری اعمال نمائید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com