بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر تا انجام کار

نقاشی ساختمان با مولتی کالر وقتی چند سالی درخانه ای زندگی می کنید برخی مدیریت پیمان قسمت های آن فرسوده و خراب می شود و هم چنین ساکنین آن خانه نیاز به تنوع و تحولی در خانه احساس می کنند.اگر سیستم لوله کشی خانه آسیب ندیده ونیاز به تعویض ندارد بازسازی خانه را ازآشپزخانه شروع می کنیم.شرکت آدا بازسازی خانه،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی آپارتمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفی
از آنجایی که آشپزخانه از مهم ترین قسمت های خانه است و رفت و آمد در آن زیاد بوده و تقریبا تمام افراد خانواده مقداری از زمان خود را در آن سپری می کنند، از این رو دکوراسیون آن از اهمیت زیادی بر خوردار است و باید به نحوی باشد که برای افراد تازگی داشته باشد.رنگ آمیزی یا تعویض کابینت ها جلوه آشپزخانه را می تواند تغییر و تحول چشم گیری در فضا نقاشی ساختمان با مولتی کالر ایجاد کند زیرا بیشترین سهم فضای آشپزخانه به کابینت ها اختصاص دارد ویکی ازپرهزینه ترین آیتم های بازسازی خانه تعویض  کابینت  است.
برای این کار لازم نیست هزینه زیادی را متقبل شوید و به تعویض کلی کابینت ها بپردازید بلکه می توانید درب کابینت ها راعوض کنید وهمچنین اگر کابینت های فعلی شما از جنس چوب است می توانید با یک رنگ آمیزی ساده و استفاده از جلا دهنده جلوه آن ها را نو و زیبا کنید.قدم بعدی تعویض نمای کانتر آشپزخانه است که بسته به رنگ جدید کابینت ها و چیدمان آشپزخانه می توانید از جنس های متنوعی برای کانتر جدید واستفاده ازکاشی های جدید برای کف و دیوار آشپزخانه است.

در رنگ کاری ساختمان  به عنوان مثال رنگ کاری اتاق ها   استفاده از مصالحی که بتواند خصوصیات رنگی و بافت موردنظر ما را بر آورده سازد بسیار مهم ودر عین حال قدرت اعمال نفوذ بر تغییرات کالبدی فضا را نیز داراست .کارهای که برای تعدیل و تقسیم بندی  دیواره های رنگی انجام می گیرند می تواند به عنوان ایده ای برای تعیین کالبد فیزیکی فضا نیز عمل کند . وجنبه های نقاشی ساختمان با مولتی کالر کاربردی طراحی  را  با معیارهای زیبا شناختی همراه سازد. به عنوان مثال مسئله روشنائی و استفاده از نور  طبیعی  در طراحی رنگ و رنگ کاری ساختمان بسیار مهم است ولی نحوه کنترل نور ، انتخاب نوع رنگ و مصالحی که نور را از خود عبور می دهند به خلاقییت و قدرت طراح در ایجاد هما هنگی بین  روشنائی ونقاشی ساختمان ( انتخاب رنگ مناسب ) بستگی دارد.بخش نقاشی ساختمان شرکت آدا سرویس آماده ارائه خدمات رنگ کاری ساختمان وطراحی وبازسازی دکوراسیون و رنگ کاری صنعتی در ایران و کشورهای همسایه می باشد.

546456

زیبای : به جهت داشتن رنگهای طبیعی و تلفیق آنها که بامخلوط چند نوع سنگ به رنگهای مختلف تبدیل شده و دارای سی وشش  رنگ متنوع میباشد. و لذا باز بودن دست طراحان برای طراحی های متنوع نما از محاسن نمای مونولیت می باشد.
سبکی : نمای مونولیت یا نمای سنگدانه نسبت به نمای سنگ حدود 50درصد سبکتر است .  وزن سازه ها یکی از مهمترین مسئله صنعت ساختمان میباشد که باعث میشود سهم بیشتری از نیروی زمین لرزه را دریافت کند. همچنین مصالح سنگی ،آجری ،شیشه ای وکامپوزیت استفاده شده در نمای ساختمان ها به دلیل وزن بالایشان بیشتر در معرض نقاشی ساختمان با مولتی کالر خطر جداشدن از دیوار و پرتاب شدن برروی محل گذر عابران قرار دارند. وزن زیاد وحجم بالای سنگ و مصالح مشابه،  زیرسازی های سنگین تری را می طلبد که در این راستا در ساختمان های بلندتر از چهار طبقه، کمتر مصالح سنگی درشت و آجری استفاده میکنند. بدین شکل نمای مونولیت  بیشتر در مرکز توجه قرار می گیرد. سبکی وزن پوشش مونولیت یکی از بزرگترین مزیتهای آن نسبت به سایر پوششهای نمای خارجی ساختمان می باشد بطوریکه وزن پوشش مونولیت استفاده شده در هرمترمربع 3 الی4 کیلوگرم می باشد. مصرف سنگ در هر مترمربع 80الی 100 کیلوگرم می باشد. مصرف آجر در هرمترمربع 20الی40 کیلوگرم می باشد
قابلیت تعمییرات ارزان : در نمای مونولیت به راحتی می توان قسمت های خرابی را ترمیم نمود بدون  دورنگی وبدون هزینه زیاد
اجرای سریع :اجرای نمای مونولیت نسبت  به نمای سنگ زمان کمتری نیاز دارد
ایمنی: ایمنی بیشتر نسبت به شیشه و سنگ و آجر و ….  و خطر ساز نبودن آن در زمان زلزله (خطراتی که ریزش احتمالی نمای سنگ و شیشه دارد در نمای مونولیت بدلیل سبکی وزن وضخامت کم و انعطاف پذیری مدیریت پیمان بیشتر،  وجود ندارد.)
دوام زیاد نسبت به خیلی از پوشش های دیگر
هزینه پائین آن نسبت به نمای سنگ و شیشه و کامپوزیت (هزینه اجرای نمای مونولیت حدود 60% کمتر از نمای سنگ می باشد.
عایق رطوبتی و مقاوم در برابر نفوذ اب : نمای مونولیت با داشتن رزین اکریلیک و سیلیکون پس از خشک شدن به یک صفحه نایلونی تبدیل شده و مانع نفوذ رطوبت می شود . ( در صورتی که در اجرای آن اصول رعایت شود.)
اجرای سریع : یکی از ویژگی های  نمای مونولیت، سرعت اجرای پوشش  مونولیت می باشد  در پروژه های انبوه که به صورت مجتمع ساخته شده اند، بزرگترین مشکل در اواخر پروژه، مربوط به نمای پروژه ها می باشد. درواقع استفاده از نماهای سنگی وآجری کاملاً وقت بر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده وازلحاظ صرفه  نقاشی ساختمان با مولتی کالر جویی در زمان وهزینه بسیار مناسب می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com