بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر با مصالح عالی

نقاشی ساختمان با مولتی کالر فراموش نکنید که در هنگام بازسازی سقف ها به دقت فضا رنگ نما را بررسی کنیم سقف اتاقی مانند اتاق غذاخوری را با نورافکن یا هالوژن هایی که در سقف نصب شده است بازسازی می کنیم تا هنگام میل غذا با روشن کردن این هالوژن ها حالت شاعرانه ای را ایجاد کنیم.شرکت آدا بازسازی خانه،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی آپارتمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفی
فضای خارجی خانه و حیاط

یکی دیگر از فضاهایی که دربازسازی خانه می تواند تاثیر زیادی در روحیه و جلوه کلی خانه داشته باشد حیاط و ورودی خانه است.
اگر باغچه ای دارید به چمن کاری آن بپردازید و گل های زیبا و جدید در آن بکارید. خواهید  نقاشی ساختمان با مولتی کالر دید که با انجام همین تغییرات جرئی به چه میزان خانه شما تغییر می کند و در بدو ورود به خانه احساس تازگی و طراوت خواهید کرد.ورودی خانه خود را نیز با قرار دادن گل و گیاهان سبز و شاداب آذین بندی کنیدونمای خانه را رنگ آمیزی کنید.می توانید از طراحی نمای شرکت آدا کمک بگیرید

خیلی از شما در خانه های ویلایی زندگی می کنید و یا ویلایی در حومه شهر تهران دارید که خیلی از عمرش می گذرد و ظاهر غیر قابل تحملی پیدا کرده است  بازسازی خانه های ویلایی ذوق سلیقه خاص می طلبد  باید عاشق بازسازی خانه ویلایی باشید.

تا ازیک خانه ویلایی ویرانه به یک خانه ویلایی دلربا تبدیل کرد. درمدت نه چندان زیاد می توان بازسازی زیبا و تمام ایده‌های مورد علاقه خود رادر طراحی نمای ویلا و دکوراسیون داخلی  پیاده کرد.برای نمای بیرونی اگرآجربود تخریب رنگ نما و درآوردن آجرهای اصلی، و استفاده از آجرهای باچندین طیف رنگ به شما کمک می کند تا به این خانه ویلایی شما زندگی تازه‌ای ببخشد.

البته نمای بیرونی می تواند نسبت به آب وهوایی منطقه متفاوت باشد مثلا برای مناطق کویری می توانیم ازنماهای سنتی کاه گل فرآوری شده استفاده نمایم وبرای شمال ومناطق باران خیز ازنما های ضد آب مانند رنگ نانوعایق (حرارتی،رطوبتی،صوتی،ضدقارچ،ضدجلبک) استفاده کنیم و…

احتیاج نیست شما در بازسازی خانه ویلایی تمام مصالح قدیمی را دوربریزید می توانید آنها را در جای مناسب استفاده کنید  مثلا آجرهای شومینه آجری قدیمی را می توانید استفاده کرد.وحتی ازاین آجرها در قسمت‌های مختلفی از خانه می توان استفاده کرد و نشانی از تاریخ این خانه را در ساختار آن نمایان کرد.درخانه ویلایی قدیمی گاهی اوقات ورودی اصلی نقاشی ساختمان با مولتی کالر مهمانان را وارد یک راهرو باریک می کند و سپس وارد راه‌پله و ناگهان وارد آشپزخانه، و فضاهای نهارخوری و نشیمن می‌شدند. این نقشه که فضاها به‌شدت نزدیک هم طراحی شده باعث می‌شود تا خانه کوچک به نظر برسد.

طراح این فضاها را دربازسازی خانه های ویلایی قدیمی کاملا تغییرداده وفضاهای دلخواه امروزه را بوجود می آورد،بعضی اوقات لازم است دیوارهای داخلی را خراب کرده و کار را با یک فضای خالی شروع کنید. به منظور جلوگیری از تغییر لوله‌کشی و کاهش هزینه‌ها می توانیدچیدمان اصلی آشپزخانه حفظ کنید.که پس ازبازسازی فضای اتاق نشیمن دنج و راحت نقاشی ساختمان با مولتی کالر و دیگر، کوچک و تنگ به نظرنخواهد رسید.

7236
همیشه لازم نیست که کابینت‌های آشپزخانه  تعویض کنید باچیدمان جدید و رنگ آمیزی وبا خرید چند گرانیت‌ وسنگ کورین هزینه‌های بازسازی آشپزخانه را تقلیل داده وآنها نو وتازه کنید.

نمای شیشه ای بار مرده کمتری را نسبت به سایر مصالح سنتی وبعضا مصالح نوین به سازه وارد می کند . این مورد را می توان از ارزشهای بارز نمای شیشه ای دانست .
– سرعت نصب نمای شیشه به نسبت مصالح نوین دیگر همپایه بوده و می توان آن را از جمله نماهای با سرعت اجرای نسبتا خوب به حساب آورد.
– تأمین دید یکپارچه از مناظر بیرون برای ساکنین داخل
– ایجاد احساس سبکی و ظرافت در ساختمان از دید یک ناظر شهری
– نمایش زندگی درون ساختمان از بیرون به دنبال روشن و خاموش شدن نقاشی ساختمان با مولتی کالر چراغ‌های داخلی در طول شبانه‌روز

همانطور که در بالا ملاحظه کردید داشتن امکان  طراحی و اجرای نما در یک پوشش نمای بیرونی ساختمان می تواند به عنوان یکی از  مزیت آن پوشش به حساب بیاید. و اما ایتم  در طراحی نمای ساختمان بعدی ذوق و سلیقه طراح نمای ساختمان می باشد. که چگونه بتواند از مکانات رنگ و حجم و خصوصیات دیگر یک پوشش به نحو احسن در طراحی استفاده نماید.

شرکت آدا با داشتن  طراحان با تجربه و خوش ذوق آماده نقاشی ساختمان با مولتی کالر  ارائه مشاوره برای شما در طراحی نمای ساختمان می باشد با ما تماس بگیرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com