بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر با کیفیت برتر

شامل  نظافت  فضاهای راه پله و مشاعات و داخل ساختمان  شامل نقاشی ساختمان با مولتی کالر تمیز کردن رنگ های ریخته شده روی سرامیک وسنگ تراشیدن رنگ ریخته شده روی شیشه ها وبطور کلی آماده برای تحویل به مشتری و آماده عقد قرار داد با ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری…
تامین نیروی کار جهت پروژه های مختلف کاری شرکت ها،موسسات دولتی ،تجاری ،اداری- منشی – آبدارچی- نظافچی ،عقد قرارداد رسمی و باقیمت و کیفیت عالی بصورت تضمینی
–  اعزام نبروی کار به داخل منازل و ادارجات بصورت ساعتی با تضمین حتی اکر در یک ساعت اول از نیرو راضی نبودید می توانید بدون هزینه بر گردانده وشرکت نیروی دیکر را جایگزین نماید.

اگرسالن پذیرای کوچک دارید رنگ روشن به دیوار بمنظور افزودن بر فضای اتاق نشیمن کوچک، مثل آویختن پرده ها از بلندای  دیوار و پهن کردن یک کف پوش یکسره در سراسر اتاق نشیمن، فضا را می توان منبسط تر نشان داد بازسازی ساختمان به طوریکه اینگونه احساس می شود که اتاق نشیمن بزرگ و آفتاب گیرتر شده است.
2- اگر امکان دارد میز ناهار خوری به جای اینکه وسط اتاق باشد، به سمت پنجره بکشانید . برای ایجاد حس یک کافی شاپ کنار خیابانی دنج، از یک فانوس بزرگ بیرونی استفاده کنید. قرار دادن آنها در یک جای کوچک باعث ایجاد محیطی رمانتیک در  شب ها می شود.شرکت آدا بازسازی اتاق نشیمن،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی ساختمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفی
3-روی یک سری دکور تزئنی نور یک چراغ را بتابانید، رنگهای پررنگ و طرحهای نقاشی ساختمان با مولتی کالر شلوغ  پس زمینه کاملی برای این نمایش خواهند شد،  در حالی که رنگها و طرح های آرام، برای پس زمینه ظروف رنگی مناسب تر هستند.
4- گاهی جهت کاهش هزینه نیاز نیست کابینت ها را عوض کنید می توانیداز رنگ استفاده کنید تا آشپزخانه یتان را از حالت عبوس در آورید. رنگ یکدست و کامل دیوارها، بافت سنگین آنها را به حداقل می رساند. کابینتها را با روکشهایی با رنگ نیمه شفاف در دو سطح رنگی مزین نمایید.
5- دربازسازی اتاق نشیمن درک ابعاد مبلمان و ارتباط آن با اتاق می‌تواند در خلق فضایی راحت و کاربردی به شما کمک زیادی کند.  اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که برای ایجاد هماهنگی میان نسبت‌های بازسازی ساختمان موجود در اتاق به نسبت‌های مبلمان نیاز دارید. به یاد داشته باشید مبلمان کوچک به اندازه مبلمان بزرگ راحت و کارآمد هستند.
6- شما به اتاق نشیمن  نیاز دارید که بتوانید دور مبلمان آن به راحتی حرکت کنید و هم‌چنین مسیر بدون مانعی به فضاهای نشیمن و خروجی‌های اتاق داشته باشید. مسیر حرکت باید 77 تا 91 سانتی‌متر عرض داشته باشد. شما می‌توانید میز پذیرایی را در فاصله 30 سانتی‌متری لبه نشیمن‌ها قرار دهید. مبلمان دیگر باید حداقل 61 سانتی‌متر با هم فاصله داشته باشند تا بتوان بین آن‌ها به راحتی حرکت کرد. نکته مهم دیگر قوس گفتگو است. مبلمان را به گونه‌ای در کنار هم قرار دهید که افراد هنگام گفتگو صدای یکدیگر را به راحتی بشنوند. 244 سانتی‌متر در این مورد ایده‌آل است؛ اتاق‌های بزرگ‌تر را باید به قسمت‌های مختلف تقسیم کرد.

images

میزهای پذیرایی. میزهای پذیرایی معمولا نقاط کانونی فضا هستند، زیرا در اکثر نقاشی ساختمان با مولتی کالر اوقات در مرکز اتاق قرار می‌گیرند. نه تنها این میزها باید ظاهری زیبا داشته باشند، بلکه باید کاربردی نیز باشند. میزهای گرد یا بیضی‌شکل را راحت‌تر می‌توان جابه‌جا کرد، اما میزهای مربع و مستطیل‌شکل به فضای بیش‌تری نیاز دارند. همان‌طور که اشاره شد، شما می‌توانید این میزها را تا فاصله 30 سانتی‌متری از نشیمن‌ها قرار دهید. آن‌ها را حداکثر در فاصله 46 تا 51 سانتی‌متری از صندلی‌ها و کاناپه‌ها قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی به خوراکی‌های روی میز پذیرایی دسترسی داشته باشند. در فضاهای کوچک از میزهای پذیرایی با 107 سانتی‌متر طول و در فضاهای بزرگ از میزهای پذیرایی با 168 تا 183 سانتی‌متر طول استفاده کنید.

رنگ بندی: در 125 رنگ اصلی طبیعی موجود نقاشی ساختمان با مولتی کالر است.
بافت: ذرات مرمری با پودر رنگ طبیعی – بافت زبر

اطلاعات کاربردی درباره تراسل :
دمای مناسب اجرا: 5-35 درجه سانتیگراد
زمان لازم برای خشک شدن: بعد از 6 ساعت سطح ان خشک می شود.نمای بیرون ساختمان
(دمای پایین هوا یا رطوبت زیاد آن زمان خشک شدن را افزایش می دهد.)
میزان مصرف : بسته به بافت مورد نظر
ریز دانه 3.5 کیلوگرم بر متر مربع
درشت دانه 5.5 کیلو گرم بر متر مربع
ابزار مورد نیاز اجرا: تخته ماله ضد زنگ

شرکت آدا سرویس آماده اجرای پوشش های مدرن و سنتی نقاشی ساختمان با مولتی کالر برای نمای ساختمان شما در تمام نقاط ایران و کشورهای همسایه می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com