بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر در نگاه کلی

سرویس بهداشتی نیز ار دیگر قسمت هاییست که نقاشی ساختمان با مولتی کالر  فضای آن خیلی زود تکراری و کسل کننده می شود. تغییر جلوه سرویس بهداشتی کار بسیار آسانی است و براحتی می توان آن را نو و جدید کرد.برای مثال با نصب کاشی های جدید برای کف و دیوار ها به کلی جلوه سرویس بهداشتی تغییر می کند. فراموش نکنید که برای سرویس بهداشتی نیز می توانید از کاشی هایی برای دیوار ها و کف استفاده کنید که قابلیت چسبیده شدن روی کاشی های قبلی را دارند.
علاوه بر نصب کاشی های جدید برای دیوار و کف می توانید تجهیزات سرویس بهداشتی خود را از قبیل توالت, توالت فرنگی, روشویی و شیرآلات و هم چنین آینه را نیز تعویض کنید که در این صورت دکوراسیون سرویس بهداشتی پتینه کاری شما کاملا تغییر می کند و متحول می شود.شرکت آدا بازسازی خانه،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی آپارتمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفی

یکی دیکر از مکان های که باید بازسازی کنید حمام است اگر در بازسازی خانه حمام قدیمی است ممکن است بخواهید برای تغییر حمام خود نسبت به بودجه خود تغییرات را انجام دهید. مثلا تعویض کاشی، برای زیبایی کار از باند های افقی یاعمودی کارکنید. تعویض کاسه توالت، روشویی، واگر شما می خواهید خیلی به روز رسانی کنید حمام خود را مجهز به کابین دوش و…دربازسازی خانه در نظربگیرید .
در بازسازی خانه یکی دیگر از آیتم ها کف خانه است  اگر شما فکر می کنید کف پوش خانه قدیمی است و راضی نیستید می توانید ازمشاوره شرکت آدا کمک گرفته و بهترین متریال با توجه به بودجه تان انتخاب کنید نقاشی ساختمان با مولتی کالر مانند،سنگ ،سرامیک ،پارکت ،لمینت ترک وآلمانی و…فراموش نشود که هرکدام ازاین متریال مزایا ومعایبی دارد .
درب و پنجره : دروپنچره های قدیمی عایق صوتی وحرارتی نیستند وموجب به هدر رفتن انرژی می شوند در بازسازی خانه می توانید از درب وپنجره های UPVC  باشیشه های دو جداره که عایق صوتی وحرارتی هم هستند استفاده نماید وبرای درب ورودی از درب ضدسرقت عایق صوتی وبرای درب های سرویس ها از جنس ضد آب استفاده نماید
نقاشی : اگر فضای مورد نظر شما فضای کوچکی است شما می‌توانید به دو طریق نقاشی ساختمان با مولتی کالر آن را نقاشی کنید. اگر تمایل دارید که فضا باز‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسد از رنگ‌های  بسیار ملایم استفاده کنید و اما اگر قصد دارید فضا صمیمی‌تر و گرم‌تر به نظر برسد می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر استفاده نمایید.

چراغ‌های پایه‌دار. از چراغ‌های پایه‌دار غافل نشوید. یک یا دو چراغ پایه‌دار می‌تواند فضا را به طور یکنواخت روشن کند. این چراغ‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و شما باید نوعی از آن‌ها را انتخاب کنید که با چیدمان کلی فضا هماهنگ باشند. فضایی را برای آن‌ها در نظر بگیرید که 25 تا 31 سانتی‌متر قطر و 137 تا 213 سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد.

تزئین ساختمان : مانند نقاشی داخل ساختمان که استفاده از رنگ های مناسب برای هر قسمت خانه می تواند زیبایی خانه را دو چندان کند با استفاده از رنگ ها می توان فضای خانه را کوچک یا بزرگ وبا متمرکز کردن به یک نقطه انجا م داد و تزئین نمای ساختمان چون تنوع رال رنگ بسیار زیاد است وهم چنین در بین نما ها کمترین هزینه را دارد بنابراین بهترین گزینه نقاشی ساختمان با مولتی کالر برای تزئین نمای ساختمان می باشد.

حفاظت از سطوح:مثال هایی از محافظت عبارتند از : پوشاندن سطح فلزات برای کند کردن خوردگی (رنگ ضد زنگ) یا  رنگ کردن خانه ( نقاشی خانه ) و رنگ آمیزی ساختمان برای محافظت  آن در برابر عناصر خارجی ( آب و خاک و فرسایش و ..)

رنگ عایق : بطورهمزمان اثرات عایق رطوبتی ،حرارتی وصوتی وضد خورندگی را نشان می دهد که منحصر به فرد است وباعث کاهش مصرف انرژی وصرفه جوی در هزینه هاست.
53454

سنگها بدلیل داشتن سطح متخلخل ، جرم پذیر می باشند و ذرات معلق در هوا را نقاشی ساختمان با مولتی کالر به سطح خود گرفته و بعد از گذشت زمان کوتاهی کثیف شده و رنگ و طرح اولیه خود را از دست می دهند . لذا مستلزم شستشوی مجدد و نظافت می باشند.نمای گرانیت
2- جرم حجمی سنگ بالاست و بار مرده زیادی را به ساختمان وارد می کند.و درنتیجه در زمین لرزه می تواند یکی ازعوامل تخریب و تلفات جانی باشد

3- سرعت اجرای سنگ گرانیت به دلیل زمان بر بودن عملیات ملات ریزی پشت سنگ و گیرایی ملات و سنگ ، پایین است .
4- این نوع نما بدلیل عبور دادن صدا و حرارت ، عایق صوتی و حرارتی مناسبی نبوده و به هدر رفتن انرژی نیز کمک می نماید.
5- سنگ گرانیت در شرایط آب و هوایی مختلف چسبندگی سنگ بخوبی انجام نمی گیرد ، بعد از مدت کوتاهی ،  سنگ از محل نصب خود خارج شده و نما را دچار نقص می نماید و درضمن می تواند مشکلات پتینه کاری جانی و مالی نیز ایجاد نماید .
مزایا نمای گرانیت :
1- سنگ گرانیت از تنوع نسبتا خوبی برخورداربوده .و دارای رنگ طبیعی بوده و لذا قابلیت طراحی و اجرای نما با آن نسبتا خوب است .
2- نمای سنگ گرانیت دارای استقامت و دوام بالایی می باشد .
3- سنگ گرانیت با توجه به معادن موجود در کشور نقاشی ساختمان با مولتی کالر مصالح بومی می باشد .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com