بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران در نگاه کلی

در تمام مراحل نقاشی ساختمان مهم ترین مرحله می باشد. سعی کنید دوخت به نقاشی ساختمان در تهران صورتی باشد که به هیچ عنوان خشکی و خیسی کار در زوایه های دیوار معلوم نباشد و هر دیوار را که شروع کردید ، کامل کنید و به پایان برسانید. بعد دیوار دیگر را شروع کنید.

ساخت بتونه روغنی :

ابتدا رنگ همرنگ را انتخاب کرده و پس از ریختن رنگ شروع به ریختن مقداری مل ( پودر بتونه ) می کنیم

و با حرکت کاردک درون ظرف ، رنگ را با مل مخلوطمی کنیم  و پس از اینکه کاملا مخلوط کردیم به روی تخته بتونه ریخته و با کاردک و تیغ شروع به عمل آوردن می کنیم.

نکته: چون بتونه روغنی حالت مایع دارد ، در پوشاندن سوراخها ممکن است مشکلاتی پیش آید.

یکی از این مشکلات این است که بتونه به طرف پایین حرکت می کند. و خود بتونه، تکه تکه  می شود.

اصول اصلی نقاشی ساختمان در رنگ آمیزی دیوارهای گچی با دیوارهای نقاشی ساختمان در تهران رنگ شده متفاوت می باشد. برای دیوارهای گچی مراحل زیر را توصیه می کنیم :

1- پشت تیغ کشیدن ملایم روی گچ

2- روغن زیر کار مناسب گچ

3- ماستیک با یتونه مناسب

4- سمباده بعد از خشک شدن بتونه(24-12 الی ساعت بعد)

5- گردگیری گردو خاک حاصل سنباده

6- رنگ آمیزی با قلمو و غلتک(نحوه استفاده از غلتک و مقدار رنگ مصرفی روی دیوار در این مرحله به شکیل تر شدن کار انتهایی کمک زیادی می کند.- مرحله آستری نقاشی ساختمان)

7- بعد از کامل خشک شدن رنگ اولیه و آستری  با بتونه مخصوص، سطح بازسازی ساختمان کار (دیوار) لکه گیری می شود.

8- بعد از خشک شدن (12 الی 24ساعت) مرحله دوم سنباده کاری با سنباده نرم انجام می شود.

9 -گردگیری

10- رنگ دوم

11-رنگ سوم(این مرحله با دو غلتک انجام می شود. غلتک ترک و ایتالیایی برای شکیل تر شدن نتیجه کار )

12- در صورت نیاز رنگ روغن چهارم

(دوستان توجه کنید که تفاوت فاحش هزینه مدنظر برخی از به اصطلاح نقاشان ساختمانی به خاطر رعایت نکردن خیلی از این اصول(نحوه انجام -صرف زمان- مواد مصرفی- نوع زیر کارو…)می باشد. همیشه بر این باور بودم که کار مناسب با هزینه مناسب همسوست .پس همیشه به کار مناسب با هزینه پایین شک کنید!)

برای جلوگیری از تکه-تکه شدن بتونه ، در روی کار ، مقدار بسیار کم ، آب سرد به بتونه اضافه می کنیم.

در ضمن رنگ نمای ساختمان شما هم باید دارای استانداردها و تاییدیه های فنی مربوط به الاستیک بودن محصول باشد. هرگز جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان عجله نکنید و پس از تحقیق بهترین پیمانکار، رنگ نمای ساختمان نقاشی ساختمان در تهران و همچنین بهترین رنگ نمای ساختمان را انتخاب کنید.

8. استفاده از رنگ های بافت دار: رنگ بافت دار نما معمولا به رنگ هایی گفته می شود که دارای غلظت بالایی هستند و هنگام اجرا چه در نما و چه در داخل ساختمان، پیمانکار رنگ می تواند با ابزارهای خاص بافت های متفاوت ایجاد کند.مثل نمای دیاموند تیس و یا نمای گلدن تیس، در اصل هیچ گاه محصولی به اسم رنگ بافت دار نداریم و این یک اصطلاح عامیانه است و به دلیل اینکه پیمانکار رنگ ساختمان قادر است با ابزار آلات متفاوت بافت ها و تکسچرهای مختلف در نمای داخلی ساختمان و یا نمای خارجی ساختمان ایجاد کند به همین دلیل این محصولات به رنگ بافت دار معروف شده اند. رنگ ها و پوشش هایی که با غلظت بالا تولید می گردند جهت ایجاد تکسچر در نمای داخلی ساختمان و همچنین نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین به ناچار ما هم از واژه رنگ بافت دار در این مقاله استفاده خواهیم کرد.

نکته

رنگ های بافت به دلیل غلظت و ایجاد بافت در نمای ساختمان و یا در نمای داخل ساختمان قادر هستند خطاهای زیر کار را بپوشانند، خصوصا در نمای خارجی ساختمان به دلیل اینکه معمولا سطح زیر کار جهت اجرای رنگ نمای ساختمان پلاسترهای سیمانی هستند، اما جهت داشتن سطح زیبا و کارایی لازم باید جهت خرید رنگ بافت دار نما و یا جهت اجرای رنگ بافت دار نما همیشه دقت و وسواس لازم را به خرج داد زیرا چنانچه رنگ های بافت دار به صورت استاندارد اجرا نگردند پس از مدتی امکان نقاشی ساختمان پوسته شدن و جدا شدن از سطح زیر کار را دارند.
53454
مزایای رنگ های بافت دار

ایجاد زیبایی منحصر به فرد نما: ما همواره با مشکلات زیادی در اجرای رنگ نما مواجه هستیم. رنگ های بافت دار این قابلیت را دارند که بعد از اجرا با ایجاد افکت ها و تکسچرهای مختلف که می توان خلق کرد، ضمن اینکه ناصافی سطح زیر کار را پوشش می دهند یک نمای زیبا و متفاوت با دیگر نماها را شاهد باشیم.
سرعت بالای اجرا: رنگ بافت دار نما به شما کمک می کند سرعت اجرا را در رنگ آمیزی نمای ساختمان بالا ببرید. این رنگ را می توان به صورت پاششی اجرا کرد و در این روش سرعت اجرا در حد قابل توجهی بالا خواهد رفت.

تا هم بتونه سریعا سفت و سخت شود و هم از فروریختن نقاشی ساختمان در تهران آن جلوگیری شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com