بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران با کیفیت برتر

نقاشی ساختمان در تهران رنگ روغنی در مواردی استفاده می شود نقاشی ساختمان که تابش آفتاب یا بارش مستقیم برف و باران وجود داشته باشد. ولی رنگ پلاستیک به خاطر مخلوط شدن سریع آن با آب و استقامت کم آن، فقط در سقف اتاق ها استفاده می شود چون به هیچ عنوان آب و نور خورشید مستقیما به آن نمی تابد. وارد استفاده از رنگ روغنی در ساختمان:

آشپزخانه، کامل. سقف و دیوار همگی روغنی رنگ می شود. تا قابل شستشو شود.

در و پنجره ها رنگ روغنی زده می شود تا از پوسیدگی و خرابی آن در مقابل آب و هوا کاسته شود. و مهم نیست در آهنی یا چوبی باشد.

ولی اتاق ها چون مانند آشپزخانه بخار چرب ندارد ، فقط دیوارها رنگ روغنی زده می شود نقاشی ساختمان در تهران تا در صورت کثیف شدن قابل شستشو باشد ولی سقف ها به خاطر زیبایی بیشتر از رنگ پلاستیک استفاده می شود.

اگر سقف روغنی زده شود، نور چراغها را به شکل آزار دهنده منعکس می کند.

بازسازی ساختمان
رنگ روغنی ساختمان:

ابتدا باید زیر کار را آماده کرد. این کار با زدن بتونه یا انجام ماستیک انجام می شود.

ماستیک برای صافی و یکنواختی دیوار است.

ماستیک چیست؟ نوعی کار با بتونه است. در این حالت بتونه شل تر استفاده می شود. پتینه و روش کشیدن روی دیوار به  صورت یک تکه و یکنواخت است. این کار با تیغ ( وسیله است که برای کشیدن بتونه روی نقاشی ساختمان در تهران دیوار استفاده می شود ) و کاردک ( برای نگهداری بتونه استفاده می شود )   انجام می شود.

ابتدا از روغن الف استفاده می شود. روغن الف به عنوان زیر کار استفاده می شود.

فواید و دلایل استفاده از روغن الف:

یک-  برای حرکت روان کنیتکس قلم است.

دو –  باعث مصرف کمتر رنگ می شود که اصطاحا می گویند دیوار رنگ را نخورد.

سه – پستی و بلندی کار ( دیوار ) معلوم شود.

نکاتی در رابطه با نحوه رنگ کاری کارهای چوبی با پیستوله :

۱- تاحد امکان بزرگترین نواحی کار را به صورت خوابیده رنگ کنیم این  بازسازی ساختمان کار امکان شره کردن را کاهش می دهد

۲- با قرار دادن قطعاتی از چوب در زیر صفحه و بالا آمدن سطح نقاشی ساختمان در تهران آن از روی میز لبه های کار بهتر رنگ خواهند خورد همچنین در مورد کارهایی مثل صندلی با زدن میخهایی در زیر پایه ها قسمتهای پایین پایه ها را بهتر می توانیم رنگ کنیم

۳- به منظور رنگ کردن کارهایی که تمام نقاشی ساختمان سطوح آنها باید رنگ شوند می توانیم آنها را با سیم آویزان کرده و بعد اقدام به رنگ زدن آن بکنیم

۴- کارهایی مثل قفسه کتاب ویا کابینت چوبی را فبل از سر هم کردن رنگ بزنیم این کار این مزیت را دارد که قسمتهای مختلف را به طور جداگانه خوابانیده و رنگ می کنیم و گرد رنگ هر قسمت بر روی قسمت دیگر نمی نشیند تا رنگ قسمتهای دیگر را خراب کند

۵- اگر امکان جدا رنگ کردن هر قسمت از کار نبود سعی شود تا پشت بند از کار جدا شود این کار باعث می شود تا گوشه های کار راحتتر رنگ شده و گرد رنگ کمتری بر روی قسمتهای دیگر بنشیند

۵- در مورد کارهایی که دارای یراق هستند قبل از رنگ کاری باید یراقها از کار باز شود

سپس با سنباده های نرم دیوار را می سابیم تا صاف و لیز شود. به گونه ای که با کشیدن دست روی کار ، هیچ برجستگی یا فرورفتگی احساس نشود.

این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی  نقاشی ساختمان عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد .
—————————————————-
رنگ استخری::::::::::::::::::
ویژگی رنگ:

این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه آلودگی زیست محیطی نقاشی ساختمان در تهران  به همراه ندارد .
—————————————————–
رنگ روغنی مات:::::::::::
ویژگی رنگ:
images
این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه آلودگی بازسازی ساختمان زیست محیطی به همراه ندارد .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com