بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران با گارانتی

مات: به رنگ هایی گفته می شود که درخشش نقاشی ساختمان در تهران رنگ نما خیلی پایینی دارند و غلظت روغن در آنها کم است و بیشتر برای آستر کارها استفاده می شود.

روشن: بیشتر به رنگ هایی گفته می شود که به عنوان ماده رنگ، با رنگ سفید آمیخته می شود.

براق: به رنگ هایی گفته می شود که درخشش آنها در مقابل نور بیشتر و حرکت آن روانتر است. و لیزی آن بیشتر است. و غلظت روغن در این نوع رنگ، بیشتر از بقیه رنگ ها است.

کدر : به رنگ سیاهی که به عنوان ماده رنگ با رنگ های دیگر آمیخته می شود، و برای پتینه پوشش بیشتر کار و نبودن براقی زیادی استفاده می شود.

پیستوله از چند قسمت قابل تنظیم تشکیل شده که با تنظیم درست آنها می توان رنگ مطلوبی را بر روی سطح پاشید در قسمت جلوی پیستوله یک درپوش هوا وجود دارد که به وسیله آن می توان چگونگی پخش کردن ذرات رنگ را تغییر دهیم پترن نرمال خروجی از پیستوله حالت بیضی دارد یک اصل کلی برای تنظیم طرح رنگ بدین صورت است که درازای پترن بیضی شکل نقاشی ساختمان در تهران باید با راستای حرکت پیستوله زاویه ۹۰ درجه بسازد به عنوان کنیتکس مثال اگر حرکت پیستوله در راستای افقی است باید شاخکهای درپوش هوا در راستای افقی قرار بگیرد تا درازای طرح رنگ بیضی آن عمود بر راستای حرکت باشد

اگر بخواهیم عرض پاشش رنگ را کم وزیاد کنیم به فرض مثال برای یک سطح پهن به عرض بازسازی ساختمان زیاد پاشش وبرای یک سطح باریک مانند پایه یک صندلی به عرض کم پاشش نیازمندیم برای این منظور پیچی در کنار پیستوله قرار دارد که با بازکردن آن عرض پاشش افزایش می یابد وبا بستن آن عرض پاشش کاهش می یابد

پیچی که در قسمت پشت پیستوله قرار دارد به وسیله آن می توان میزان رنگ خروجی را افزایش یا کاهش داد هر چه پیچ فوق را ببندیم میزان رنگ خروجی کاهش می یابد و برعکس آن یعنی با باز نقاشی ساختمان کردن پیچ میزان رنگ خروجی افزایش می یابد

در بعضی از پیستوله ها پیچی برای تنظیم هوا تعبیه شده که با بازسازی ساختمان و بسته کردن این پیچ می توان میزان فشار هوا را تنظیم کرد
رنگ پلاستیک در بازار به ۲ صورت در بازار یافت می شود:

پلاستیک و نیمه پلاستیک .

نیمه پلاستیک به خاطر اینکه در آن غلظت چسب چوب کمتر است، چسبندگی آن نیز کمتر و استقامت آن بسیار کم است ولی رنگ تمام پلاستیک که در آن از چسب چوب بالایی استفاده شده و چسبندگی آن و زیبایی آن  پتینه بسیار بیشتر از نمیه پلاستیک است.

توصیه: از رنگ تمام پلاستیک استفاده می شود.

آموزش نقاشی ساختمان      ابزار رنگ آمیزی      انتخاب رنگ      انتخاب و ساخت رنگ      دکوراسیون      رنگ آمیزی      رنگ آمیزی دیوار      رنگ آمیزی دیوار ساختمان      رنگ آمیزی ساختمان      رنگ آمیزی منزل      رنگ آمیزی منزلتان      رنگ روغن      رنگ ساخته شده      رنگ مات      رنگ نمونه      رنگ پلاستیکی      زیرسازی      ساخت رنگ      غلتک      غلطک      قلم مو      نقاشی      نقاشی دیوار ساختمان      نقاشی ساختمان      نقاشی ساختمان با غلتک      نقاشی ساختمان با غلطک      نقاشی مناسب      پروژه رنگ آمیزی دیوار ساختمان      پروژه رنگ آمیزی دیوارهای ساختمان      پلاستیکی      پوشش      پیستوله      پیش از نقاشی      پیش از نقاشی ساختمان      رنگ روغنی      ماسک      رنگ دیوار      تلفن      روغنی      رنگی      کاغذ      بدون      بتونه      کار      مل      گچ      رنگ براق      چسب      فوری      خانه      رنگ روغنی براق      داخلی ساختمان

این رنگ بر پایه رزین اکریلیک محلول در آب جهت سطوح گچی، آجری، بتونی و سیمانی و بخصوص فضاهای داخلی و خارجی ساختمانها طراحی شده است. از جمله خواص آن می‌توان به خشک شدن سریع، چسبندگی عالی، مقاومت جوی مناسب، مقاومت عالی در برابر نور خورشید، ثبات رنگ، عدم زردگرایی و مقاومت رطوبتی خوب اشاره نمود. از دیگر خصوصیات این رنگ مقاومت سایشی بالا، عدم جذب گرد و غبار و شستشوی سریع و آسان با آب (Self Cleaning) می‌باشد که آنرا از رنگ پلاستیک متمایز می‌سازد. جهت افزایش طول عمر، زیباییی و یکنواختی فیلم حاصله استفاده از پرایمر بتون اپوکسی بعنوان لایه اول توصیه می‌گردد.
—————————————————-
رنگ مولتی کالر پارس واطلس:::::::::::::
ویژگیها
مولتی کالر و اطلس با استفاده از تکنولوژی روز دنیا قادر به پاسخگویی انواع سلیقه های مختلف می باشند. از مزایای برتر این نوع رنگ آمیزی که برای مشتریان مهم است سرعت عمل و قیمت مناسب و کیفیت برتر نسبت نقاشی ساختمان در تهران به روش سنتی رنگ آمیزی است.در ذیل به صورت کامل تر ویژگیهای آنها را بررسی می نماییم.
————————————————–
موارد مصرف: رنگهای مولتی کالر قابل اجرا برروی سطوح داخلی مختلف از قبیل سطوح کچی بتنی چوبی آهنی پلاستیکی آلومینیومی و غیرو … می باشد.قابلیت پوشش دهی و چسبندگی فوق العاد رنگهای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد تا در مکانهای مختلفی از قبیل منازل مسکونی لوازم موجود در منزل (کابینت ها تخت خواب میز سطوح دکوراتیو و غیرو …) مکانهای پر تردد نظیر پاگرد های ورودی پلکانها پارکینگ ها وغیرو … مکانهای عمومی مانند بیمارستان دانشگاهها مدارس سالن های فرودگاه و مترو استودیو های ضبط و پخش موسیقی آمفی تئاتر ها هتل ها ادارات فروشگاهها و موزه ها استفاده می شود.
——————————————-
قابلیت های مولتی کالر:
رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است.

فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص ، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از 40 ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک ، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.

قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه نقاشی ساختمان در تهران فیلم نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ ، سیمان ، بتون ، آهن ، آلومینیوم ، چوب ، رنگ ، سنگ ، شیشه ، کاشی ، پلاستیک ، رنگ روغن ، کنتیکس و ….است.

مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) : که در نهایت هزینه های تمیز کاری و نگهداری را کاهش داده و کاملا بهداشتی می باشد.
34634643
قابلیت شستشو با انواع شوینده ها:در صورت آسیب دیده گی به سادگی و با بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

عدم نیاز به هر گون حلال:رنگهای مولتی کالر بر خلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ گونه حلالی ندارد. لذا در حین ایجاد بو نامطبوع نمی کند و در مکانهای که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت آنها وجود ندارد نظیر منازل مسکونی مراکز درمانی مراکز آموزشی هتل ها و غیره … به راحتی قابل اجرا می باشد.

عدم پوسته شدن رنگ پریدگی و زرد شدن:رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام استثنایی در مقابل رنگ پریدگی پوسته شدن زرد شدن خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ رویه سطح نقاشی ساختمان بسیار مقاوم است

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com