بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با مشاوره قبل کار

نقاشی ساختمان رنگی است که اجرای آن سریع بوده و با فرمول خاص بازسازی ساختمان ساخته شده که پس از  مشاوره قبل کار اجرا طی مدت کمی خشک میشود و دوباره قابل رنگ آمیزی است این رنگ بی بو بوده وبا آب قابل حل شدن است که پس از خشک شدن 100% روغنی محسوب میشود وتنوع رنگی آن بیش از 2000 نوع است.
رنگ‌ اکریلیک به دلیل کیفیت بالاتری که نسبت به رنگ‌های روغنی و پلاستیک ساختمانی دارد از دوام و عمر بیشتری نسبت به این رنگ ها برخوردار میباشد. رنگ‌ اکریلیک اجرای سریعتر و راحت تری در نقاشی ساختمان دارد رنگ های اکریلیک زیباتر، شاداب‌تر، شفاف‌تر و چشم گیر‌تر از رنگ‌های روغنی و پلاستیک هستند. رنگ‌ اکریلیک هنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء بوی خوشی استشمام گردد . رنگ‌های اکریلیک به دلیل خواصی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند.

برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان می توانید با ما تماس بگیرید، تا علاوه بر بهترین راهنمایی و مشاوره در زمینه نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری و طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی ساختمان از قیمت ها نیز آکاهی یابید.
تمام خدمات خود را به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم.

 

مولتی کالر ، رنگی است که پس از اجرا، چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده می‌شود. در واقع یک رنگ زمینه و چند رنگ دیگر به صورت رگه‌های مختلف است. رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است. فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. این رنگ‌ها بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ استموارد زیر از جمله ویژگی‌های این رنگ ا‌ست:
اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و به وسیله اسپری کردن رنگ توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و مشاوره قبل کار ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل می دهد و آن را بهداشتی می‌کند. قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو
بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی در مقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، بسیار مقاوم است.
ضد باکتری: به علت مواد تشکیل‌دهنده این رنگ، بستر مناسب نقاشی ساختمان برای رشد باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمی‌شود. به عبارتی این رنگ‌ها خاصیت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.
امکان پوشش‌دهی روی سطوحی که دور از دسترس هستند از جمله لوله‌ها و رادیاتورها.
کم‌بو یا بی‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بو در محیط باقی نمی‌ماند.
ضربه‌پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح یا قالب‌هاست. به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترک‌های مویی مقاومت می‌نماید. در مدت کوتاهی خشک می‌شود.  روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک ‌شده و قابل مشاوره قبل کار شستو اس.

پس از آشنا شدن با انواع رنگ ها در بخش های قبلی یکی از تائیر گذارترین بخش ها در رسیدن به نتیجه ای لذت بخش، انتخاب نوع و تر کیب رنگ آمیزی در آپارتمان می باشد. اگر فرصت و حوصله کافی داشته مشاوره قبل کار باشید انتخاب رنگ آمیزی ترکیبی در ساختمان می تواند باعث نشاط بیشتری در زندگی در آن محیط شود و به زندگی رنگ و حرارت بدهد. در این بخش شما را با دیدگاهی در مورد انتخاب رنگ آمیزی در اپارتمان ها آشنا می نماییم.

رنگها در دو بستر اصلی در محیط استفاده می شوند:
1. پوشش های اصلی فضاها شامل: دیوار،‌کف، سقف و درب ها
2. لوازم دکوراسیون شامل: مبلمان، ‌پرده، فرش و مانند آن

درمقام مقایسه این دو قالب با هم از لحاظ نقش در دکوراسیون، پوشش های فضا از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. چون نسبت به لوزام دکوراسیونی ثابت تر بوده و به گونه ای نقش پس زمینه را برای آن لوازم اجرا می کنند. در میان این پوشش ها دیوارها و سقف ها به جهت وسعت بیشتر، در فضای ما جایگاه ویژه ای دارند و میزان تأثیرگذاری آن بر دیگر لوزام دکوراسیونی چشمگیرتر است. و گذشته از موضوع تأثیر بر روی دیگر لوازم محیط، دیوارها و رنگ انتخابشون در تغییر وسعت و نور فضا بازسازی ساختمان نیز بسیار مؤثر است.
34634643
برای استفاده رنگ ها در ساختمان طبق مشاوره قبل کار همان جدول رنگها، اول بیائید رنگهای مورد علاقه خود را نسبت به فضایی که می خواهید در خانه تان ایجاد کنید مثلا آرام بخش و یا
پر انرژی ، برای ایده گرفتن هم می توانید از کمد لباسهاتون و یا اشیای مورد علاقه و حتی از تابلوها و پوسترها نیز الهام بگیرید. سپس بخش های مختلف خانه را دقت کنید یک یا دو رنگ را برای یک قسمت انتخاب کنید و سپس از دو رنگ متمم برای ایجاد آرامش استفاده کنید. درمرحله بعدی بیائیم از قانون 10-30-60 استفاده کنیم یعنی پوشش های مدیریت پیمان اصلی که همان رنگ های غالب است 60% ،رنگ های دکوراسیون 30% و رنگ های بعدی 10% .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com