بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در داخل ساختمان

نقاشی ساختمان پوشش های اصلی داخل ساختمان در فضای ان نقش بسیار مهمی را در مدیریت پیمان دکوراسیون دارند چون حجم بسیار وسیعی را دربرمی گیرد و ما باید سعی کنیم رنگ پوشش های اصلی روشن تر از همه رنگهای مصرفی دردکورمان باشد مثلا سقفی که با رنگ سفید پوشیده شده باشد باعث می شود خانه ای روشن و بزرگتر داشته باشیم بنابراین برای فضاهای کوچک و کم نور انتخابی ایده آل است. رنگ سفید خالص با نور طبیعی یک رنگ کاملا گرم و با نورهای مصنوعی رنگ سرد به نظر می رسد.

بنابراین با اضافه کردن نورهای زرد و قرمز و قهوه ای در کنار نورهای مصنوعی
می تونیم آن را گرمتر کنیم همچنین رنگ سفید برای فضاهایی با معماری قدیمی بسیار ایده آل است.

رنگ های زنده

از نگاه طراحان دکوراسیون داخلی،‌ رنگ های زنده دارای ویژگیهای خاصی هستند و همواره رنگهای دوست داشتنی هستند. این رنگها شدیدا باعث جلب توجه بینندگان
می شوند و هیچ وقت از نظرها دور نمی مانند. اکثر مردم ما بیشتر از رنگهای خاموش و خنثی استفاده می کنند و به کارگیری این رنگها جسارت می خواهد. برای مثال برای ارزشیابی سلیقه خود می توانیم به کمد لباسهامون نگاهی کنیم اگر لباسهامون از رنگهای بژ و قهوه ای و سفید و سیاه است، فکر استفاده از رنگهای زنده در منزل نباشید ولی اگر در میان لباسهای ما رنگهایی مانند قرمز و نارنجی و بنفش به چشم خورد احتمالا داخل ساختمان از زندگی در فضایی با دکوراسیون برگرفته از رنگ های زنده لذت بازسازی ساختمان خواهید برد. تجربه سالیان دراز با رنگ ثابت کرده که رنگها نیز مانند انسانها از جهات مختلف با همدیگر مرتبطند و سلیقه ها و صفات مشترک دارند یا برعکس متضاد یکدیگرند.

در این نمای آپارتمان از برش سنگ های نا کارآمد با هنرمندی تمام استفاده شده تا جایی که نمای زیبایی به این آپارتمان بخشیده است.  از دیگر نکات بارز در طراحی این نمای آپارتمان ایرانی می توان به نور پردازی فوق العاده مناسب آن اشاره کرد.

نمای ساختمان مسکونی امروزه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار بوده و جلوه بیرونی منزل محسوب میشود. امروزه ساختمان سازها حتی قبل از شروع به ساخت، نقشه ها و جلوه نمای ساختمان خود را مشخص می کنند و این موضوع حتی در خرید و فروش نیز بسیار مورد توجه است.

یکی از ویژگیهای بصری ساختمانها از دید خارجی بحث نمای خارجی ساختمان است. برای جدید کردن نمای ساختمان مسکونی در صورت فراهم بودن شرایط می توانید با هزینه ایی کمتر نسبت به دوباره سازی یا خرید یک  خانه جدید، شکل ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن بروز کنید، نمایی که هم به بودجه و طرز زندگی شما بخورد و هم تحسین همگان را دربر داشته باشد. مطمئنا هر مقداری که خرج نمای بیرونی ساختمان مسکونی خود کنید همان مقدار هم بروی ارزش داخل ساختمان کلی خانه مسکونی شما خواهد آمد پس سعی کنید تا جایی که می توانید در این مورد فروگذاری نکنید. نمای ساختمان باید به گونه ایی باشد که مهمانان را از همان فضای خیابان به داخل دعوت کند و ندای خانه ایی گرم، نرم و جذاب را به آنها بدهد. حتی کوچکترین بروزرسانی در نمای خارجی خانه مانند رنگ زدن خالی می تواند سطح کلاس خانه را یک لول بالاتر ببرد. حتی الامکان سعی کنید از مقاوم ترین و باکیفیت ترین مواد در نمای ساختمان مدیریت پیمان مسکونی خود استفاده کنید تا در شرایط آب و هوایی متفاوت مشکلی برایتان پیش نیاید. برای رنگ زدن نمای خانه هم بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به استایل و سبک خانه شما بخورد، رنگی که ویژگی های معماری خانه شما را نمایان کند.

برای مثال آپارتمانی که در شکل زیر مشاهده می کنید تماما در نور سفید غرق شده است که همین عامل آنرا خارق العاده نشان می دهد، سقف و کف این خانه یکدست سفید بوده که در مقابل مبلمانی تیره، دیوار خاکستری، تضاد بسیار زیبایی در محیط ایجاد کرده است. البته حضور عناصر چوبی مانند میز تلویزیون، میز جلو مبلی و صندلی های اپن آشپزخانه، تا حد زیادی به گرم تر شدن فضا کمک کرده و جلوی سردی و یکنواختی آنرا تا حد زیادی گرفته است.

افراد زیادی رنگ سفید را رنگی بی روح و بی نشاطی می دانند و به این باور اشتباه اعتقاد دارند که رنگ سفید در دکوراسیون خانه داخل ساختمان به معنی نبود هیچگونه شادابی در طراحی دکوراسیون خانه است. در صورتی که رنگ سفید خود منعکس کننده تمامی رنگ ها است. به عبارت دیگر هنگامی که از مقدار زیادی رنگ سفید در طراحی داخلی استفاده می شود، مکانی برای پدیدار شدن دیگر المان ها در دکوراسیون فراهم می شود.

images
آپارتمان هایی که در زیر مشاهده می کنید تماما سفید نیستند، اما به مقداری استفاده شده اند که همانند یک بوم نقاشی خود را در اختیار یک طراح قرار می دهند تا دیگر اجزای خانه و به طور کلی ریتم زندگی را به تصویر بکشند. از دیوارهای صاف و سفید گرفته تا کانترها و کابینت ها بهمراه مبلمان لوکس سفید داخل ساختمان رنگ همگی محیطی شگفت انگیز در خانه خلق کرده اند. البته هر بیننده ایی ممکن است در نگاه اول این طرح های سفید را بگونه ایی افراطی ببیند که البته تا حدودی نیز درست است. با زیاده روی در طرح های سفید، فضای خانه تبدیل به محیطی شده است که با قرار دادن کوچکترین وسلیه در خانه مانند یک فنجان قرمز رنگ، به شدت خود را در تمام فضا نمایان می کند. برای مثال می توانید به گیاهان گلدانی سبز توجه کنید که چه ترکیب زیبایی را با رنگ سفید بوجود آورده اند و چگونه با هنرنمایی تمام خودنمایی می کنند. بسیاری از افراد از داشتن چنین طرحی در خانه خود بیمناک هستند اما همین موضوع نقاشی ساختمان به زیبایی، تازگی و یگانگی این طرح کمک بسیاری کرده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com