بازسازی ساختمان

بازسازی و تعمیرات ساختمان با گارانتی

در و پنجره ها رنگ روغنی زده می شود تا از پوسیدگی بازسازی و تعمیرات ساختمان و خرابی آن در مقابل آب و هوا کاسته شود. و مهم نیست در آهنی یا چوبی باشد.

ولی اتاق ها چون مانند آشپزخانه بخار چرب ندارد ، فقط دیوارها رنگ روغنی زده می شود تا در صورت کثیف شدن قابل شستشو باشد ولی سقف ها به خاطر زیبایی بیشتر از رنگ پلاستیک استفاده می شود.house-painting-photo-gallery-700

اگر سقف روغنی زده شود، نور چراغها را به شکل آزار دهنده منعکس می کند.

رنگ روغنی ساختمان:

ابتدا باید زیر کار را آماده کرد. این کار با زدن بتونه یا انجام ماستیک انجام می شود.

ماستیک برای صافی و یکنواختی دیوار است.

ماستیک چیست؟ نوعی کار با بتونه است. در این حالت بتونه شل تر استفاده می شود. و روش کشیدن روی دیوار به  صورت یک تکه و یکنواخت است. این کار با تیغ ( وسیله است که برای کشیدن بتونه روی دیوار استفاده می شود ) و کاردک ( برای نگهداری بتونه استفاده می شود )   انجام می شود.

ابتدا از روغن الف استفاده می شود. روغن الف به عنوان زیر کار استفاده بازسازی ساختمان می شود.

فواید و دلایل استفاده از روغن الف:

یک-  برای حرکت روان قلم است.

دو –  باعث مصرف کمتر رنگ می شود که اصطاحا می گویند دیوار رنگ را نخورد.

سه – پستی و بلندی کار ( دیوار ) معلوم شود.

سپس با سنباده های نرم دیوار را می سابیم تا صاف و لیز شود. به گونه ای که با کشیدن دست روی کار ، هیچ برجستگی یا فرورفتگی احساس نشود.

نقاشی در فصول مختلف ( مناطق با آب و هوای گرم و سرد ):آماده‌سازی سطوح: برای حصول اطمینان از دوام و چسبندگی خوب رنگ به سطح لازم است سطح مورد رنگ‌آمیزی بدون عیب، خشک، تمیز و عاری از بازسازی و تعمیرات ساختمان ذرات خارجی باشد.

● نحوه استفاده: قبل از مصرف با مقدار متناسبی تینر روغنی استاندارد (ترجیحا تینر T-400 هاویلوکس) رقیق گردیده و کاملا مخلوط و یکنواخت گردد.

● دمای کاربرد: دمای مناسب محیط و سطح برای اعمال، 35ـ 5 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌باشد. از اعمال رنگ روی سطوح داغ یا سطوح یخ‌زده، و نیز هنگام بارندگی، و رطوبت بسیار زیاد خودداری شود.

● زمان خشک شدن: در دمای 20 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی 55% ، خشک شدن سطحی حدود 10 دقیقه و خشک شدن عمقی حدود 24 ساعت.

● بسته بندی: ظروف فلزی یک کیلویی، یک گالنی و سایر طبق سفارش .

● نگهداری: محیط سرپوشیده خشک و خنک (35 ـ 5 درجه سانتیگراد)، دور از تابش خورشید، و دارای تهویه مناسب نگهداری گردد. توصیه می‌شود این محصول ظرف 18 ماه از تاریخ تولید مصرف شود.

● توجه: از دسترس اطفال دور نگهداشته شود. هنگام اعمال در فضای بسته از تهویه مناسب استفاده شود. از شعله دور نگهدارید.

ضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسید آهنضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسید آهن

● ضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسیدآهن هاویلوکس برپایه رزین‌‌های آلکیدی بهبود یافته ساخته شده و دارای مقاومت بسیار خوب نسبت به خوردگی، انعطاف‌پذیری خوب، کاربری آسان و دوام فوق‌العاده می‌باشد. این محصول بعنوان محافظت‌کننده سطوح فلزی در مقابل زنگ‌زدگی و آستر رنگ در  محیط‌های شهری و نیمه صنعتی کاربرد دارد.

شـرح محصول :

● معرفی و کاربرد: ضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسیدآهن هاویلوکس برپایه رزین‌‌های آلکیدی بهبود یافته ساخته شده و دارای مقاومت بسیار خوب نسبت به خوردگی، انعطاف‌پذیری خوب، کاربری آسان و دوام فوق‌العاده می‌باشد. این محصول بعنوان محافظت‌کننده سطوح فلزی در مقابل زنگ‌زدگی و آستر رنگ در  محیط‌های شهری و نیمه صنعتی کاربرد دارد.

نقاشی در فصول گرم به خاطر خشک شدن سریع رنگ باید دوخت خط ها سریع و پیوند آنها کامل باشد تا حرکت قلم روی کار نماند. در فصول سرد به خاطر شکنندگی رنگ سعی کنید بعد از کشیدن خط های عمودی با دقت بیشتر برای جلوگیری از شکسته شدن باز باید آن را جلا داد یا خط های عمودی را محکم تر کشید.

پایه رزین‌‌های اکریلیک ترموپلاست ساخته شده و دارای چسبندگی بسیار خوب، مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر اشعه UV، دوام خوب و کاربری آسان است. این محصول بعنوان رنگ استخری و تزئینی در رنگ‌آمیزی مدیریت پیمان استخرهای شنا و مانند آن کاربرد دارد.
53453
شـرح محصول :

● معرفی و کاربرد: رنگ استخری هاویلوکس برپایه رزین‌‌های اکریلیک ترموپلاست ساخته شده و دارای چسبندگی بسیار خوب، مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر اشعه UV، دوام خوب و کاربری آسان است. این محصول بعنوان رنگ استخری و تزئینی در رنگ‌آمیزی استخرهای شنا و مانند آن کاربرد دارد.

در صورت استفاده از چند رنگ سعی کنید قاب ها به صورتی زده شود که تیره تر از رنگ بدنه باشد تا دوگانگی رنگ و زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید. ولی در صورتی که می خواهید نمای در بیشتر باشد از دو رنگ بازسازی و تعمیرات ساختمان مخالف هم استفاده کنید. قاب، رنگ روشن و براق و زمینه، کدر.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com