بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان با مشاوره قبل کار

بازسازی آپارتمان اجرای کنیتکس ، نقاشی نمای بیرونی ساختمان ، اجرای رنگ های مخصوص نمای ساختمان، اجرای انواع پوشش های نمای ساختمان ، اجرای پوشش های با دانه بندی و بدون دانه بندی ، اجرای رنگ های سلیکونی برای نمای ساختمان ، اجرای رنگهای Anti dust برای نمای بیرون ساختمان ، رنگ آمیزی نمای ساختمان ، اجرای رنگ های آب گریز ، اجرای رنگ های الاستیک ، اجرای پوشش ها و رنگ های عایق سرما و گرما برای نمای ساختمان ، اجرای پوشش های با ضخامت و کم ضخامت برای نمای ساختمان . نقاشی نمای بیرون ساختمان

رنگ نمای ساختمان و پوشش نمای ساختمان دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای در ساختمان می باشد. و این به دو دلیل می باشد.

اول اینکه پوشش نمای ساختمان می تواند نقش محافظتی  نقاشی ساختمان از شرایط محیط داشته باشد. درحقیقت پوشش یا رنگ نمای ساختمان مثل لباس تن انسانها می باشد . و می تواند برای اهدافی مانند محافظت از گرما ، سرما ، رطوبت ، فرسایش و … مورد استفاده قرار گیرد.
دوم اینکه رنگ نمای ساختمان از نظر زیبا شناختی و تاثیر گذاری در تصمیم گیری و روان انسان ها می باشد. اولین آیتمی که بیننده از یک ساختمان نظرش را جلب می نماید ،جلوه نمای ساختمان می باشد و ازنظر روانشناسی اولین تصویر ذهنی از یک نما بسیار تاپیرگذار در تصمیم گیری و روان انسان می تواند باشد. و لذا برای رنگ ، پوشش ، دکوراسیون و طراحی نمای ساختمان می بایست اهمیت ویژه ای قائل شد .
آیا نمای ساختمان شما قدیمی و دلگیر شده است؟
آیا نمای ساختمان شما نیاز به تعمیرات و بازسازی دارد؟
آیا نمای ساختمان شما با وجود اجرای جدید مطابق خواست شما و باب طبع شما نمی باشد ؟
با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما انواع نماهای نوین و سنتی را و مزایا و معایب آنها برای شما ارائه نمایند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمائید. به یاد داشته باشید که اجرای پوشش یا رنگ نمای ساختمان به راحتی اجرای رنگ داخل ( نقاشی داخل ساختمان) نمی باشد و لذا سعی کنید در انتخاب آن با مشاوره گرفتن از کارشناسان مربوطه ، صحیح عمل نمائید .
آیا در حال ساخت ساختمان جدید هستید.؟
قبل از تصمیم گیری در باره رنگ نمای ساختمان ( نقاشی نمای ساختمان ) و یا پوشش نمای ساختمان ، با ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه و مناسب ترین پوشش نمای سنتی و یا مدرن و یا تلفیق سنت و مدرن را با متریالهای نوین و بازسازی آپارتمان دارای خواص حفاظتی و با خصوصیاتی تکمیلی دیگر برای شما معرفی نمائیم.

بخش نقاشی ساختمان شرکت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشی ساختمان ، رنگ آمیزی نمای بیرون و داخل ساختمان و اجرای دکوراسیون زیر نظر بخش مهندسی و معماری این شرکت می باشد.

آماده‌سازی سطوح: برای حصول اطمینان از دوام و چسبندگی خوب رنگ به سطح لازم است سطح مورد رنگ‌آمیزی بدون عیب، خشک، تمیز و عاری از ذرات خارجی باشد.

● نحوه استفاده: قبل از مصرف با مقدار متناسبی تینر روغنی استاندارد (ترجیحا تینر T-731 هاویلوکس) رقیق گردیده و کاملا مخلوط و یکنواخت گردد.

● دمای کاربرد: دمای مناسب محیط و سطح برای اعمال، 4۵ ـ 5 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌باشد. از اعمال رنگ روی سطوح داغ یا سطوح یخ‌زده، و نیز هنگام بارندگی، و رطوبت بسیار زیاد خودداری شود.

● زمان خشک شدن: در دمای 20 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی 55% ، خشک شدن مدیریت پیمان سطحی حدود 90 دقیقه و خشک شدن عمقی حدود 24 ساعت.

● بسته بندی: ظروف فلزی یک کیلویی، یک گالنی و سایر طبق سفارش .

● نگهداری: محیط سرپوشیده خشک و خنک (35 ـ 5 درجه سانتیگراد)، دور از تابش خورشید، و دارای تهویه مناسب نگهداری گردد. توصیه می‌شود این محصول ظرف 18 ماه از تاریخ تولید مصرف شود.

توجه: از دسترس اطفال دور نگهداشته شود. هنگام اعمال در فضای بسته از تهویه مناسب استفاده شود. از شعله دور نگهدارید.

کیدی بر پایه اکسید آهنضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسید آهن
7843
● ضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسیدآهن هاویلوکس برپایه رزین‌‌های آلکیدی بهبود یافته ساخته شده و دارای مقاومت بسیار خوب نسبت به خوردگی، انعطاف‌پذیری خوب، کاربری آسان و دوام فوق‌العاده می‌باشد. این محصول بعنوان بازسازی ساختمان محافظت‌کننده سطوح فلزی در مقابل زنگ‌زدگی و آستر رنگ در  محیط‌های شهری و نیمه صنعتی کاربرد دارد.

شـرح محصول :

● معرفی و کاربرد: ضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسیدآهن هاویلوکس برپایه رزین‌‌های آلکیدی بهبود یافته ساخته شده و دارای مقاومت بسیار خوب نسبت به خوردگی، انعطاف‌پذیری خوب، کاربری آسان و دوام فوق‌العاده می‌باشد. این محصول بازسازی آپارتمان بعنوان محافظت‌کننده سطوح فلزی در مقابل زنگ‌زدگی و آستر رنگ در  محیط‌های شهری و نیمه صنعتی کاربرد دارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com