بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان در داخل ساختمان

بازسازی آپارتمان این رنگ بهترین رنگ برای رنگ آمیزی نمای بیرونی وداخلی  نقاشی ساختمان می باشد زیرا این رنگ هم زمان عایق حرارتی ،رطوبتی وعایق صدا بوده وبدون نیاز به رعایق های سنتی ساختمان شما را در برابر گرما وسرما وصدا محافظت می کند. جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دسته: مطالب سایت نقاشی ساختمان / مقالات نقاشی ساختمان.

انواع رنگ های ساختمانی هاویلکوس

رنگ روغنی براق آلکیدی هاویلوکسرنگ روغنی براق آلکیدی

● رنگ روغنی براق آلکیدی سفید هاویلوکس بر پایه رزین‌ الکیدی بلند روغن بازسازی آپارتمان ساخته شده و دارای براقیت بالا، انعطاف‌پذیری خوب، کاربری آسان و دوام فوق‌العاده می‌باشد. این محصول بعنوان یک رنگ تزئینی بر روی سطوح فلزی، گچی، سیمانی و بتنی در محیط‌های شهری و نیمه صنعتی کاربرد دارد.

شـرح محصول :

● معرفی و کاربرد: رنگ روغنی براق آلکیدی سفید هاویلوکس برپایه رزین‌ الکیدی بلند روغن ساخته شده و دارای براقیت بالا، انعطاف‌پذیری خوب، کاربری آسان و دوام فوق‌العاده می‌باشد. این محصول بعنوان یک رنگ تزئینی بر روی سطوح فلزی، گچی، سیمانی و بتنی در محیط‌های شهری و نیمه صنعتی کاربرد دارد.

سالها قبل  ودر زمان دانشجویی در اوقات بیکاری به کار نقاشی ساختمان مشغول بودم. همیشه این سوال در ذهنم ایجاد میشد که مشتری چه رنگی برای دیوارهای خانه  برای اطاقها  و آشپزخانه انتخاب نماید تا درنهایت بهترین کنتراست رنگ با لوازم منزل ایجاد شده و در نهایت یک مکان رویایی  و دلنشین برای صاحبان آن ایجاد گردد.

رنگها تمام  و تکمیل کننده هم می باشند و وقتی با هم استفاده می شوند بازسازی آپارتمان می توانند نهایت تعجب را برانگیزند. شما می توانید یک رنگ مورد علاقه خود را برای یک دیوار انتخاب کرده و حرکت های بعدی تان را با توجه به آن انجام بدهید اینطوری کارآسانتر می شود چون لوازم و دکورهایتان با توجه به هماهنگی و کنتراست رنگ آن دیوار می توانید انجام بدهید و این می تواند شروع کارتان باشد. در مقاله های قبلی هم اشاره کرده ایم که در انتخاب رنگ قبلا از نقاش ساختمان بخواهید که چند قلم از رنگ مورد نظرتان را در یک سطح کوچک بزند تا بتوانید رال رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمائید
در تصویرهای زیر نمونه های از کنتراست و هماهنگی رنگ های  دیوار و لوازم  درداخل خانه آورده شده است

نقاشی خونه

رنگ آمیزی ساختمان

در این تصویرها پالت های رنگی بزرگ مربوط به رنگ دیوار، مبل ها و لوازم بزرگ می باشد  و دایرهای کوچک رنگ لوازم دیگر را نشان می دهد . به هرحال وقتی شما تناسب  و هماهنگی این رنگ ها را در این تصویرها ببینید رنگ مورد نظرتان را در فضای مورد نظر می توانید استفاده نمائید. رنگ بژ ، رنگ قهوه ای ، سبز روشن و رنگ مرجان بخصوص در خانه های که رنگ قهوه ای  بازسازی آپارتمان حاکم است برای افزودن رنگ به سالن می تواند یک سرنخ باشد.
برای مبل های قهوه ای رنگ می توانید از لوازم به رنگ مرجانی و رنگ سبز روشن در کنارش استفاده نمائید.

نقاش ساختمون

ایجاد یک منظره شیک و مدرن و گرم با رنگ  خاکستری مایل به آبی ، صورتی رنگ پریده ، رنگ کرم ، رنگ قهوه ای و رنگ خاکستری متالیک، کار سختی نیست . با مبل های رنگ روشن و رنگ آمیزی دیوارهای رنگین و پخش کردن این هوای استریل را با لوازم به رنگ گرمی مثل صورتی  درفضای خانه و با لوازم به رنگ متالیک به فضای سالن برق دادن یک سرنخی می باشد برای اینک که شما چطور با اشیاء کم بتوانید یک فضای پر ایجاد نمائید

نقاشی منزل

چگونگی انتخاب رنگ
53453
رنگ زرد و رنگ سبز  و با تن های رنگ آبی مایل به خاکستری ، ایجاد کردن یک اتمسفر القاء کننده  شاد ساحلی  غیر ممکن نمی باشد .  به خاطر داشته باشیم وقتی صحبت از رنگ زرد می شود بازسازی بلافاصله ساختمان به فکررنگ زرد جوجه ای نیفتیم  و یا وقتی صحبت از رنگ آبی می شود لزوما به فکر آبی فیروزه ای نباشیم و به خاطر داشته باشیم که تن رنگ ها زیاد است.
توجه شود که از رنگ های با تن های روشن ومات  و دکوراسیونی که چشم را خسته نکند و در حین سادگی شیک باشد استفاده گردد نتیجه بهتری خواهید گرفت.

اگر رنگ های بنفش ، رنگ یاسمنی ، رنگ نارنجی ، رنگ سیاه  و رنگ کرم به میان آیند چه می شود اگر نمی توانید تصور کنید کافی است به عکس زیر توجه نمائید همانطور که می بینید رنگ ها را با توجه به ذوق و سلیقه خودتون می توانید در فضای خانه استفاده نمائید . البته اگر شما رنگ دیوارسالن را با یک تن رنگ سیر نقاشی کرده اید و شما می خواهید برای خانه بازسازی آپارتمان کاناپه و مبل تهیه نمائید ، اگر از تن های روشن انتخاب گردد به فضای خانه بالانس خواهد داد و معتدل خواهد شد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com