بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان با هزینه قسطی

بازسازی آپارتمان به خاطر داشته باشید درسته که در این مقاله مدیریت پیمان بیشتر تصویرها از سالن و دکوراسیون رنگ آن می باشد اما می توانید این تیپ دکوراسیون و رنگ آمیزی خانه را در دیگراطاق ها و در آشپزخانه نیز اعمال کنید.

رنگ کارساختمان

تن های از رنگ آبی نسبتا سیر که به  رنگ خاکستری می زند ، رنگ قهوه ای ، رنگ سبز ،  رنگ زرد و تن های از رنگ سفید  درونتان را به یک راحتی و آرامش می رساند فضای شادی را ایجاد کرده و در سایه گرمی رنگ زرد فضای بازسازی آپارتمان خانه گرمی خاص خودش  را حفظ خواهد کرد  در مورد این طرز انتخاب رنگ نیز می توانید فکر کنید

رنگ آمیزی ساختمان

رنگ سالمونی

حالا متفاوت عمل کرده و رنگ های جسورانه ای را انتخاب میکنیم . با رنگ های قزل آلائی ( رنگ سالمونی) ، رنگ سبز ،رنگ سفید و رنگ صورتی  می توانیم یک فضای زنده و جذاب را ایجاد کنیم با این ترکیب رنگ ها می توان  سبک  مدیترانه ای و کشورهای آسیای را به نمایش گذاشت . رنگ قزل آلائی ( رنگ سالمونی ) برای دیوار یک انتخاب جسورانه ای بازسازی آپارتمان می باشد اگرفکر می کنید جسارت انتخاب این رنگ را برای دیوار ندارید می توانید برای دیوار از رنگ سفید استفاده کرده و مبلمان را از رنگ سالمونی انتخاب کرده و با لوازم به رنگ صورتی و رنگ سبز دکوراسیون را تکمیل نمائید.

رنگ آمیزی ساختمان

با تن های  از رنگ های آبی ، رنگ  زرد ، رنگ صورتی و رنگ خاکستری هم در سالن و هم در اطاق خواب و حمام می توان یک آرایشی ایجاد نمود که نه از گرمی و نه ازشیکی فضا خانه کم و کسری نباشد. تن های رنگ زرد را به عنوان رنگ طلایی نیز می توانید استفاده کنید برای بالانس رنگ آبی می توانید در پرده ها از رنگ خاکستری استفاده کنید.

روش انتخاب رنگ

با رنگ سبز ، تن های رنگ آبی ، رنگ شفتالوئی و سفید رنگ پریده می توان یک فضای که چشم ها رو خسته نمی کند ایجاد کرد  رنگ های سبز و رنگ آبی با تن های مداد رنگی هرچند که خیلی جا هم می بینیم ولی کمتر از بازسازی آپارتمان آن حدی است که انتظار داریم  . چسبیدن به یک تن رنگ و همیشه از آن استفاده کردن یک مسئله است اما بررسی کامل رنگ های دیگر و پیدا کردن تن های رنگ مناسب و تجربه کردن رنگ های متفاوت باعث می شود که به نتایج باور نکردنی برسید

بخش نقاشی ساختمان شرکت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشی ساختمان ، رنگ آمیزی نمای بیرون و داخل ساختمان و اجرای دکوراسیون زیر نظر بخش مهندسی و معماری این شرکت می باشد.

قیمت نقاشی ساختمان با توجه به نوع رنگ ساختمانی و متراژ ساختمان و نوع زیر کار ساختمان پس از بازدید توسط نقاش ساختمان تعیین می شود.
البته اکثر نقاشان با توجه به هزینه ای که دریافت می کنند کارهای خود را درجه بندی می کنند درجه یک – درجه دو و کار درجه سه.
امروزه با توجه به میزان درآمد مردم کمتر نقاشی کار درجه یک انجام میدهد چون کار عالی نیاز به صرف زمان و هزینه مناسب می باشد.
و مردم هم عادت دارند بهترین کار را با کمترین هزینه بخواهند که در عمل چنین خواسته ای متناقض می باشد و اجرا هم نمی شود.

رنگی که  اجرای آن سریع بوده و با فرمولی ساخته شده که پس از اجرا طی نقاشی ساختمان مدت کمی خشک میشود و دوباره قابل رنگ آمیزی است این رنگ بی بو بوده و حلالش اب است که پس از خشک شدن 100% همانند  روغنی قابل شستشو است
وتنوع رنگی آن بیش از 2000 نوع است.
45643

رنگ‌ اکریلیک به دلیل کیفیت بالاتری که نسبت به رنگ‌های روغنی و پلاستیک ساختمانی دارد از دوام و عمر بیشتری نسبت به این رنگ ها برخوردار میباشد. رنگ‌ اکریلیک اجرای سریعتر و راحت تری در نقاشی ساختمان دارد رنگ های اکریلیک زیباتر، شاداب‌تر، شفاف‌تر و چشم گیر‌تر از رنگ‌های روغنی و پلاستیک هستند وهنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء بوی خوشی استشمام گردد . رنگ‌های اکریلیک به دلیل خواصی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند.

خلاصه انکه این رنگ ها نسل جدید رنگ های ساختمانی می باشد . حلال این نوع رنگ آب می باشد و با استفاده ار آب رقیق می گردد . و پس از خشک شدن قابل شستشو و ضد آب می گردد . این رنگ بدون بو می باشد بازسازی آپارتمان و در عرض چند ساعت خشک می گردد . در واقع می توان این نوع رنگ را بهترین رنگ ساختمان نامید . زیرا سریعترین زمان اجرا را داشته ، بدون بو ، ضد آب ، تنوع رنگی نا محدود و باور نکردنی و دارای سریع ترین زمان اجرا می باشد
همچنان به سایت رنگ روز سر بزنید تا بمرور در پستها و مقالات  دیگر شما را از مزایا و معایب رنگهای مختلف و تازه های رنگ و نقاشی ساختمان و جدید ترین دکوراسیون داخلی. اموزش رنگ امیزی منزل  توسط خودتان و بازسازی آپارتمان ترمیم و تعمیرات جزیی اگاه گردانیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com