بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان با گارانتی

بازسازی آپارتمان یکی از جالب ترین مزیت کنیتکس اکرولیک روغنی درباره محل کنیتکس کاربرد آن می باشد. کاربرد   کنیتکس اکرولیک روغنی در همه جاست. از سازه های خشن و دارای شرایط خاص همچون تونل ها و سازه های بتنی  گرفته تا محیط داخل و خارج منازل، رستوران ها و فروشگاه های مختلف. جدای از مقاومت و سایر ویژگی های یاد شده این رنگ، ویژگی زیبایی  و جلوه بی نظیر آن خصوصیت دیگری است که آن را از سایر رنگ ها ممتاز می سازد.
وجود میلیونها دانه رنگی که تشکیل دهنده این رنگ می باشند، ظاهری بی همتا برای آن ایجاد می کند. همچنین استفاده از کریستال در اجرای  این رنگ (توسط پمپ های هوا و پیستوله های ویژه)، نوع تزئینی آن را  ایجاد می کند که آن نیز در زیبایی این رنگ نقش مهمی ایفا می نماید.

اجرای  کنیتکس اکرولیک روغنی

نحوی اجرای  کنیتکس اکرولیک روغنی با کمک پمپ های هوا دستگاه های میکس و جای دهنده رنگ و پیستوله های ویژه و کنیتکس کار مجرب برای پاشش رنگ  انجام می گیرد.

شرکت آدا  با اکیپ های تخصصی در اجرای  کنیتکس اکرولیک روغنی و  آمادگی خود را جهت ، نقاشی ساختمان ،بلکا ، پتینه ، کنیتکس ، مولتی کالر، اپوکسی یا پلی ارتان ، رنگ های دکوراتیو ، رنگ های آنتی باکتریال ، رنگ محیط های آبی و استخر، و آماده عقد قرار داد با ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری جهت رنگ آمیزی اپوکسی می باشد.

این رنگ سالها در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از مردم آن را به خوبی بازسازی آپارتمان می شناسند. یکی از خواص معرف آن که همه می دانند غیر قابل شستشو بودن آن است اما خود این رنگ با کیفیت های مختلف تولید و به بازارعرضه شده است. بهترین نوع آن رنگ تمام پلاستیک بوده وتقریبا تمام رنگ سازیهای معروف و استاندارد از نظر کیفیت و قیمت تفاوت چندانی ندارند.اما نیمه پلاستیک در بازار ایران بسیار متنوع می باشد واز نظر کیفیت و قیمت نیز متفاوت اند. رنگ کردن سطوح با رنگ پلاستیک بسیار آسان است و فقط باید دقت کنید که بسیار غلیظ یا رقیق نباشد، چرا که در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطح پخش نمی شود و پس از خشک شدن جای قلم مو یا بافت غلطک باقی می ماند. و در صورت رقیق بودن پوشش رنگ کمتر شده وباید رنگ آمیزی را چندین بار تکرار کنید .

در مقابل کلمه رنگ صنعتی به کار می رود. همانطور که می دانیم ساختمان ازاجزای مختلف شکل می گیرد و می توان گفت هم رنگهای ساختمانی و هم رنگ های صنعتی در آن بکارمی رود . اما رنگ های صنعتی نسبتا کمتر و برای شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش سطوح ساختمان یا انواع رنگ مورد استفاده در ساختمان به شرح زیر می باشد.

دیوارها وسقفها معمولا از رنگ اکریلیک ، رنگ های سلولزی ( بلکا،پتینه و…)،رنگ مولتی کالر ، پلاستیک و یا  روغنی برپایه تینر استفاده می شود.

نمای ساختمانها از رنگهای مخصوص نما مانند: کنیتکس،رنگ نمای سیلیکونی،  نقاشی ساختمان رنگ نمای بافت دار و درحال حاضر رنگ عایق ،رنگهای با خواص آبگریزی وآنتی داست و … مورد استفاده می باشد.

بعضی از قسمت های ساختمان مانند  مخازن آب  و فلاشینک ها از رنگ های صنعتی استفاده می شود.

رنگ آمیزی قسمت های چوبی از رنگ های تک جزئی ، دو جزئی وحتی سه جزئی مانند کیلر،سیلر،پلی استرها مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ آمیزی، زیبایی و بهداشت را به خانه و منزل تان به ارمغان می آورد بدون تردید ساده ترین و کم هزینه ترین تغییر برای دکوراسیون منزل شما می باشد، بی شک بعد از مدتی از رنگ خونه خسته می شوید نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارید. رنگ آمیزی، دیوارها وسقف ها، وغیره از فرسایش وپوسیده گی سطوح محافظت کرده وباعث افزایش طول عمر مصالح ساختمانی می شود و دیوارهای کهنه و کثیف منزل نو و زیبا می شود.

وب سایت های .. یک وب سایت هایی دانشجویی هستند که به هیچ وجه قابلیت اطمینان را ندارند و از مردم سو استفاده میکنند زیرا برخی از انها از سر بیکاری وب سایت هایی را در گوگل ثبت کرده اند که میزان توجه مشتریان  بازسازی آپارتمان نسبت به دیگر سایت ها را از بین ببرند. و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید نقاشی اکریلیک

34634643

اجرای انواع نقاشی رنگ اکریلیک نقاشی اکریلیک در ساختمان, رنگ آمیزی اکریلیک,

بتونه اکریلیک رنگهای آکریلیک, رزین های اکریلیک, نقاشی با اکریلیک, رنگ اکریلیک دیوار,

رنگ اکریلیک داخل ساختمان, برای اطلاع بیشتر درمورد نقاشی رنگ اکریلیک ساختمان و

نقاشی ساختمان با رنگهای اکریلیک و همچنین اطلاع از قیمت نقاشی اکریلیک و نیز دریافت

کاتالوگ اکریلیک و بازدید و مشاوره رایگان با ما بازسازی آپارتمان تماس بگیرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com