بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان با مشاوره قبل کار

بازسازی ساختمان ابتدا دیوارهای که کاغذ دیواری می خواهید مشخص کنید . مشاوره سپس طرح کاغذدیواری مورد نظر خود را با مشاوره گرفتن و مشاهده آلبوم کاغذ دیواری انتخاب نمائید.  قبل از نصب کاغذ دیواری کلیه ترکها وشکسته گی ها و ناصافی ها باید برطرف شود.در غیر اینصورت بعد از نصب با تابش نور به صورت افقی برآمده گی ها دیده می شود.
چرا کاغذ دیواری؟
1-   کاغذ دیواری حدود بیست سی سال پیش بسیار رونق داشت ولی استفاده از کاغذ دیواری در دکور منازل به شکل امروزی  مرسوم نبود یا رنگ می کردند یا کلا تمام  دیوارها   را با یک  طرح ، کاغذ دیواری کار می  کردند و به  شکل امروزی کاغذدیواری  تلفیقی کار نمی کردند و  همین  امر در  طولانی  مدت  ایجاد  یکنواختی  و  خستگی در ساکنین  می   که مدتی از رونق افتاد تا چند سال پیش دوباره با کاغذدیواری های صددرصد قابل شستشو به بازار عرضه شد که با اقبال عمومی روبرو شد وامروزه بر عکس قدیم ها اغلب تلفیقی کار می شود . با ورود کاغذ دیواری های بسیار شیک و لوکس، استفاده از آن به عنوان یک کالای لوکس دکوراسیون در همه جای دنیا مرسوم شده است. تنوع واشکالی که درکاغذدیواری وجود دارد. تغییراتی بسیار زیادی در طرح و ظاهر دیوار ایجاد می کند که رنگ به هیچ وجه نمی تواند آنرا بوجود آورد. بر خلاف رنگ، کاغذ دیواری نقش و نگار برجسته دارد، از مخمل، اکلیل و بعضا نگین در دیزاین آن استفاده شده است و طرح های کاغذ دیواری سه بعدی جلوه خاصی به فضا می دهد. در ساخت کاغذ دیواری از متریال مختلف استفاده می شود و روکش وینیل نقاشی ساختمان آن قابلیت شستشو و ضد دوده بودن را به آن می دهد.
2- تنوع بسیار بسیار زیادی طرح ها و رنگ ها در کاغذدیواری ها ،زیبایی و دکوراسیون خاصی در فضا ایجاد میکند، برخلاف رنگ، کاغذ اصلا دوده نمیگیرد و رنگ آن عوض نمی شود. شکسته گی  ، پارگی و خرابی کاغذ دیواری به مراتب کمتر از رنگ است و در صورت کثیف شدن با ماژیک، خودکار یا رنگ، می توان آنرا با آب و مواد شوینده (تاید، ریکا، صابون، وایتکس) شست.اما هزینه اولیه آن بیشتر از رنگ می باشد.

3-هزینه کاغذ دیواری به نسبت دوام آن مناسب است اما بعد از مدتی خسته کننده است و کاغذ دیواری را نمی توان بیش از چند دیوار کار کرد به عنوان تکمیل دکوراسیون از آن می توان استفاده کرد و به نسبت تغییرات ظاهری و بصری که در دکوراسیون ایجاد میکند، از بسیاری کالاهای دکوراسیون مقرون به صرفه تر است.ایجاد فضاهای رمانتیک، مدرن، کلاسیک، زنانه، مردانه یا آرام به راحتی امکان پذیر است.
رنگ کاغذ دیواری

از رنگ های آرام  و روشن کاغذ دیواری برای دکور فضاهای کوچک استفاده می شود. استفاده از کاغذ دیواریهای ساده با رنگ روشن، فضای بزرگ را سرد می کند. کاغذ دیواری های ساده با رنگهای تند مثل صورتی یا سبز پررنگ برای دکور دیوار اتاق های بزرگ مناسب است و فضا را کم می کند. استفاده از این کاغذ دیواری رنگ های شاد و پررنگ در چهار طرف اتاق ممکن بازسازی ساختمان است پس از مدت کوتاهی خسته کننده شود.

حس رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان این است که  فاقد بو وسرعت خشک شدن بالائی دارد. کلا در منازل ایرانیان رنگ پلاستیک برای سقف ها استفاده می شود که علاوه بر کاهش هزینه به واسطه عبور راحت گرما و رطوبت هوا از رنگ پلاستیک: این نوع رنگ برای سقف مناسب تر از رنگ روغنی می باشد.
34634643

نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت وبا ضمانت با سابقه اجرای بیش از صدها هزار  متر مربع کار اجرای موفق در سراسر ایران آماده دریافت سفارشات شماست.
نقاشی ساختمان شرکت آدا مجری انواع رنگهای بروز با سی سال سابقه آماده خدمات رسانی در خصوص تزئینات داخلی ونقاشی خانه هایتان می باشد.
کار مناسب همسوست با هزینه مناسب. این منطق ماست .
ما خوب میدانیم که نقاشی یک هنر است انسان ازهنر لذت می برد .با نقاشی  خانه هایتان با رنگهای با کیفیت وتوسط   نقاشان حرفه ای انگاریک اثر هنری به خانه هایتان می آورید . افتحار بزرگ ما خلق هنر  ماست .ما با دریافت بازسازی ساختمان  هزینه ی مناسب و بهره گیری از توانایی بالای خود در رنگ آمیزی و استفاده از رنگ های زیبا با کیفیت بالا رضایت مشتری را بدست می آوریم.

آگهی استخدام, آگهی استخدام نقاش, آگهی استخدام نقاش ساختمان, استخدام, استخدام استاد کار نقاش ساختمان, استخدام استادکار ماهر و نیمه ماهر نقاشی, استخدام استادکار نقاشی, استخدام تهران, استخدام خدمات ساختمانی, استخدام نقاش, استخدام نقاش جهت نقاشی, استخدام نقاش جهت نقاشی ساختمان, استخدام نقاش در تهران, استخدام نقاش ساختمان, استخدام نقاش ساختمان تهران, استخدام نقاش ساختمان در تهران, استخدام نقاش ساختمانی, استخدام نقاش ماهر, استخدام نقاش ماهر ساختمانی, استخدام و استخدام نقاش ساختمان, استخدام کارگر نقاش ساختمانی, استخدام کارگر نقاشی, استخدام کارگر نقاشی ساختمانی, استخدامی, شغل نقاش ساختمان, نقاش, نقاش ساختمان استخدامی, نقاش ساختمان تهران, نیاز به نقاش, نیاز به نقاش ساختمان, نیازمند نقاش ساختمان, نیازمند پیمانکار نقاشی, نیازمند پیمانکار نقاشی ساختمان, پیمانکار نقاشی ساختمان بازسازی ساختمان , کارگر نقاش, کارگر نقاش ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com