بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان زیر نگاه مشتری

طبق آخرین آمار در حال حاضر، رنگهایی که در بیشتر کشورهای بازسازی مشتری ساختمان جهان سوم و در حال نقاشی ساختمان توسعه استفاده می شوند، در کشورهای پیشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زیرا در آنها اکسید سرب که سرطان زاییش ثابت شده به کار رفته است و باعث مضرات بسیار زیادی برای کارکنان کارخانجات رنگ سازی می شود و همچنین برای مصرف کنندگانی که در معرض استنشاق مواد فرار می باشند مضر است پس از گذشت حدود 70 سال از تولید رنگ هنوز عیوب فراوانی برای رنگ شیمیایی موجود می باشد. لذا به دلایل دانش ایرانی بدین فکر افتاد که لااقل برای رنگ آمیزی اماکن و ساختمانها شالوده ای از تفکر قدیمی که مبتنی بر استفاده مواد طبیعی بود و همچنین خلاقیت مدرنیسم را به عنوان پوششهای سلولزی به بازار ارائه دهد.
با در نظر گرفتن تاریخ پیدایش بلکا به عنوان پوشش سلولزی این نتیجه گیری می شود که بلکا صنعتی است که با مرور زمان جایگزین رنگهای ساختمانی می شود و در عین حال زیبایی و سلامت بهداشتی و صرفه جویی منابع نفتی را به ارمغان می آورد.

سطوح رنگ روغن بستر مناسبی جهت اجرا، بلکا می باشد و می بایست به دلیل لغزنده  بازسازی ساختمان بودن سطوح رنگ روغن، خمیر بلکا کمی سفت تر از حد معمول تهیه شود.
رنگ روغن کهنه و خراب
معمولاً این سطوح به دلیل پوسیدگی در اثر مرور زمان و یا عدم کیفیت رنگ و اجراء از سطح نا برابری برخوردار است که جهت جلوگیری از تناقض رفتار بلکا در این سطوح کلیه سطح را میبایست توسط تترونیوم رزین آغشته کرد و یک برابری کلـی در روی سطح ایجاد نمود و پس از خشک شدن کامل، بلکا را بر روی آن اجرا گردد .
رنگ پلاستیک
رنگ پلاستیک به دلیل عدم مقـاومت در برابر آب ، میبایست کاملاً توسط تتـرونیوم رزین و تینر آغشته شود و پس از خشک شدن، بلکا بر روی آن اجراء گردد.
5- چــوب
چـــوب
برای این سطوح، قبل از اجراء باید سطح چوب به تترونیوم رزین آغشته شود در این صورت کیفیت مطلوبتری بدست می آید.
نئوپان
سطح نئوپان، می بایست حداقل دوبار توسط تترونیوم رزین آغشته شود و در غیر اینصورت می بایست حتماً از رنگ روغن خوب استفاده شود.
6- شیشه
سطح شیشه محدودیتی جهت اجراء ندارد، اما در صورت آلوده بودن به دوده می بایسـت توسط ابر یا دستمال تمیز گردد و خمیر بلکا از حد معمول کمی سفت تر تهیه شود.
7- آهن
آهن سیاه
آهن سیاه به دلیل سـرعت بالای زنگ زدگی مـی بایست حتماً توسط رنگ روغن خـوب آغشته می شود.
آهن گالوانیزه و یا آلومینیوم
این سطوح در صورت چرب نبودن محدودیتی جهت اجـراء بلکا ندارد و خمیرمی بایست کمی سفت تر از حد معمول تهیه شود.

مقداری پودر مل را داخل  ظرف  می ریزیم و رنگ همرنگ را انتخاب کرده و پس از ریختن رنگ  با حرکت کاردک درون ظرف، رنگ را با مل مخلوط می کنیم و پس از اینکه کاملا مخلوط کردیم ومقداری آب جهت گرفتن بتونه  به آن اضافه می کنیم وبعد روی تخته بتونه ریخته و با کاردک و تیغ شروع به عمل آوردن آن می کنیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید از رنگ روغن براق استفاده کنیم. در غیر اینصورت بتونه حالت چروک مانند می شود اضافه کردن روغن الف الزامی و حتمی نیست. در نقاشی ساختمان برای زیر سازی وآماد سازی تمام سطوح گچی ،سیمانی ،وچوبی کاربرد دارد. ترکی را که بر روی دیوار مشاهده می کنید و اینکه با رنگ روغنی به وجود آمده ، برای رفع آن باید ابتدا با نوک کاردک مقداری آن را تراش داد. این کار برای آن است که بتونه به دیوار نفوذ کند. در مرحله بعد باید بگذاریم بتونه خشک شود و بعد دیوار برای نقاشی آماده است.

روش ساخت بتونه رنگ پلاستیک

ابتدا پودر مل را در داخل سطلی ریخته و بعد مقداری رنگ و آب ریخته و آن را مخلوط می کنیم در این مرحله بتونه رنگ پلاستیک آماده است در نقاشی ساختمان برای سطوحی که قبلا رنگ پلاستیک شده این بتونه کاربرد دارد

7236
نقاشی ساختمان آدا با بهره گیری از کادری مجرب، انواع نقاشی روغنی – نقاشی بلکا – نقاشی مولتی کالر و … را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد بازدید رایگان – مشاوره رایگان – ارسال آلبوم – کاتالوگ کیفیت مطلوب – خدمات بازسازی ساختمان متمایز – قیمت مناسب هدف مـــا ضــــــــــایـــت شـمــاســــــــت

نقاشی ساختمان آداآماده اعزام نقاش ساختمان به صورت روزمزدی وپیمانکاری در تمام نقاط تهران می باشد،ورنگ آمیزی صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما،اجرای رنگ آمیزی استخر ها ، اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها ، انواع رنگ های بازسازی ساختمان پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو،  کاغذ دیواری – پتینه کاری

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com