بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان تا انجام کار

خاصیت عایق بودن الیاف سالهاست که پذیرفته شده است انجام و بیشتر خاصیت عایق بازسازی ساختمان بودن مجموع الیاف (از نظر حرارت) به این علت است که همواره هوا در داخل فضاهای موجود در داخل آن ساکن می گردد. دیوار پوشیده از بلکا از اتلاف حرارتی ساختمان در فصل زمستان می کاهد. همه ساختمانها از طریق دیوارها و جداره ها مقداری گرما را ازدست می دهند که بلکا کاملا این فضاها را پر می کن. همچنین بلکا با جلوگیری از برخورد مستقیم تابش خورشید سرمایش تابستانی را تامین میکند. هوای گرم بین دیوار بیرونی و هوای ساکن بین الیاف بالا رفته و از میان سوراخ ها ی رو کاری به بیرون جریان می یابد. در نتیجه از میزان بار سرمایشی ساختمان کاسته می شود و هوای تهویه شده مستقیما از طریق دریچه های فرعی به داخل ساختمان وارد می شود. بدین صورت هوای گرم و سرد پس از برخورد با دیوارهای پوشیده شده توسط بلکا به یک سد انتقال حرارتی برخورد می کند این خود مطلبی است که مورد توجه سازمان بهینه سازی مصرف انرژی می باشد.
2- کاهش محسوس رفلکس صدا
یکی از آلودگیهای محیط زیست که برای انسان نیز بسیار مضر است آلودگی صوتی نقاشی ساختمان می باشد.مخصوصاً صداهای مداوم که ناشی از بازگشت امواج صوت پس از برخورد با سطوح به وجود می آیند. این صداها حساسیت گوش را نسبت به انواع صداها تقلیل می دهد اگر مدت ده دقیقه درمحیطی که این صداها موجود باشند حضور داشته باشیم نیازبه استراحتی به مدت بیست دقیقه در محیطی کاملاً آرام داریم تا اثر آن را جبران نماییم .اثرات غیر مستقیم صداهای ناخواسته بر روی انسان عبارت از حساسیت عصبی، تحریک پذیری شدید، گرفتگی عضلانی و خستگی روحی و جسمی و حتی در مواقعی سرگیجه است.
بلکا به عنوان پوششی با تخلخلهای فراوان و غیر همگون که به ضخامت mm4 -2 روی دیوارها اجرا می شود حدود 41 درصد رفلکس صدا را کاهش می دهد و بطوریکه کاملاً محسوس آلودگی صوت را تقلیل می دهد.
3- عدم نیاز به زیرسازی
عدم نیاز به زیر سازی جدی و اجرا شدن این محصول بر روی کلیه سطوح اعم از گچ و خاک، بازسازی ساختمان سیمان سفید و سیاه، رنگ روغن، رنگ پلاستی، کاشی و… باعث سرعت عمل این کار و در ضمن کاهش جدی هزینه می گردد.
بطور مثال روند کلی ساخت در ساختمانهای بیشتر نقاط ایران بدین صورت است که ابتدا بعد از آجر چینی، گچ وخاک ساختمان انجام می شود که این مرحله در بعضی از مناطق مرطوب کشور به جای گچ وخاک، سیمان سفید جایگزین می شود سپس روی گچ و خاک یا سیمان، گچ سفید می زنند و رنگ آمیزی می کنند. با بلکا مرحله سفید کاری کاملا حذف می شود. در مرحله گچ و خاک یا سیمان بلافاصله بلکا که جایگزین رنگ ساختمانی است اجرا می شود بدین ترتیب علاوه بر سرعت اجرای کار، راحتی و همچنین صرفه اقتصادی را به همراه می آورد در مواردی که فضای داخلی به منظور استفاده برای آشپزخانه یا آزمایشگاه از کاشی پوشیده شده بازسازی ساختمان  باشد و بعد از مدتی مصرف کننده تمایل داشته باشد به عنوان اتاق دیگری از آن استفاده نماید بلکا به راحتی بر روی کاشی اجرا می شود و نیاز به برداشتن کاشی نمی باشد.

تعرفه قیمت نقا شی ساختمان با توجه به نوع رنگ ساختمانی (روغنی، پلاستیک ، مولتی کالر، اکریلیک) و متراژ ساختمان و نوع زیر کار ساختمان ( گچ – رنگ – کاغذ دیواری ) پس از بازدید توسط نقاش ساختمان تعیین می شود.
البتهتعرفه قیمت نقاشی ساختمان  بسیار متفاوت می باشد  با توجه به ظرافت کار می توان درجه بندی کرد. درجه یک – درجه دو  و درجه سه  و( مصالح و نوع زیر کار)
اکثرا تعرفه قیمتهای نقاشی ساختمان در یک رنج قیمت و با تفاوت اندکی می باشند. اما لازم به ذکر است نقاشی یک هنر است هر چقد ر روی سطح موردنظر کار شود زیبا تر می شود ،پس بنابرین قیمت نقاشی ساختمان مانند یک کار هنری است که بسته به هنرمند وخلاقییت وذوق وسلیقه آن متفاوت است.
امروزه با توجه به میزان درامد مردم کمتر به نقاشی ساختمان به عنوان یک کار هنری نکاه میکنند . چون  کار عالی نیاز به صرف زمان و هزینه مناسب می باشد . و کمتر کسانی هستند که کار خاص می خواهند .مردم هم عادت دارند بهترین کار را با کمترین هزینه بخواهند که در عمل چنین خواسته ای متناقض می باشد وقابل  اجرا نیست .

این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است. البته باید توجه داشت که نباید باعث شلوغ به‌نظر رسیدن اتاق شد. برای مثال می‌توان از این روش تنها برای دیوار سمت تختخواب استفاده کرد. ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس ۵/۷ سانتی‌متر بازسازی ساختمان از هر سمت این نقطه به اطراف حرکت کنید. بدین ترتیب اولین نوار ۱۵ سانتی‌متری ایجاد خواهد شد. به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای ۱۵ سانتی‌متری تقسیم کنید.

53454
با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید یا از نقطه‌چین‌های بزرگ استفاده کنید و تا پایین دیوار بکشید. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. شما می‌توانید الگوهایی را نیز به شکل دایره یا مثلث از مقوا جدا کنید و بین این خطوط قرار دهید. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی بازسازی ساختمان کنید که وسطشان خالی باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com